![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt dat de blote borsten rage in de afrikaanse rimboe al een tijdje achter de rug is tot spijt van wie het benijdt. Maar ik meen dat de blanke "ik wil met een masai huwen" dames zich netjes aanpassen hoor
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De drempel om zoeits te doen ligt voor iemand vanuit mijn cultuur hoog.
Maar ik zou het, mocht ik beslissen om lange tijd ergens te wonen waar ontbloot bovenlijf voor vrouwen gebruikelijk is wel doen. Misschien trek ik thuis weer gewoon een hemd aan, maar mocht ik merken dat ik moeilijk contact leg, omdat er toch wel moeite is om aan mijn bedekt bovenlichaam te wennen temidden van vrouwen die dit niet doen, dan zou het me inderdaad niet storen om mezelf aan te passen aan de ''coleur locale''. Ziet u daar iets verkeerd aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt dat hier nogal wat ruimte is om tussen ''lokale zeden en gewoontes '' in Vlaanderen je eigen ding te doen, de vraag is, mag de samenleving hier toch grensen aan stellen?
Volgens mij wel, volgens u niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee.. Willen we vastroesten in een bepaald (gestuurd?) patroon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder moet je eens uitleggen waarom het afnemen van een hoofddoekje gepaard zou gaan met schroom. Stap jij dan toch mee in de sexistische islamitische basisgedachte dat vrouwelijke hoofdharen erotiseren en dat de moslima dus maar moet opdraaien voor de onmogelijkheid van de moslim om zich in toom te houden bij het bekijken van naakt hoofdschaamhaar. Als het dat soort 'godsdienstvrijheid' is dat de Filosofen en co verdedigen, dan moeten zij dringend eens in therapie gaan. Met dat soort onzin hoeven we in een geseculariseerd land waar vrouwen en mannen gelijke rechten genieten, absoluut geen rekening te houden, te meer daar dezelfde moslima's jarenlang schroomloos door het leven gaan ... tot ze besluiten dat het tijd is om hun wanen aan iedereen te gaan opdringen. Behalve thuis natuurlijk, waar het geen punt is om het schaamtevodje af te werpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens illegaliteit, wat in essentie duidt op een probleem met een bouwvergunning, gelijk gesteld met zonevreemdheid, enkel dat zonevreemdheid problematischer is dan het ontbreken van de bouwvergunning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
|
![]() Heu, als de mannen van de Rode Moskee haar zien, kan ze zich beter verstoppen. De vrouwelijke minister van buitenlandse zaken aldaar en nog enkele andere vrouwen hebben dat al mogen ondervinden. Ook verkopers van DVD's en CD's hebben al van die fundi's over de vloer gekregen. Muziek past niet in de islam ... dat zouden vooral de jongens van Fund-A-Mental moeten weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Europees Commissaris
|
![]() FF off topic, wtf?? 25 paginas al
![]()
![]() |
#494 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De vergelijking gaat perfect op want de snelheidsbeperking dateert nog uit de tijd dat de baanligging van de meeste wagens rampzalig, airbags en kreukelzones onbekend en de rijopleiding rudimentair was. Het probleem bij ongevallen is er een van onvoldoende afstand en onaangepaste snelheid. Daaraan verhelpt men niet met een beperking tot 120 km/u. Die helpt van geen kanten tegen bumperklevers en wegafsnijders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Schroom om hun hoofschaamhaar te tonen waarmee ze tervoren wel naakt door de straten liepen? Hoe verklaar je die plotse omwenteling in hun schroomgevoel? Mentale stoornissen? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook moet ik opmerken dat, voor elke allochtoons meisje dat rondloopt met een hoofddoek, er twee rondlopen die zich kleden gelijk Beyoncé. Die zijn dan waarschijnlijk wel goed geïntegreerd.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 april 2007 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan tenslotte: als je vindt dat al die allochtonen rondlopen alsof de straat van hen is, er is niets dat je tegenhoudt van rond te lopen alsof de straat van u is. Het is niet de specialiteit van de bescheiden, geknechte Vlaming, maar oefening baart kunst.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 april 2007 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op nudistenstranden is dat ook de gewoonte. |
|
![]() |
![]() |