![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Banneling
|
![]() in jouw opinie of die van het V[Knip]lB...
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 april 2007 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Jouw niveau en tempo van schelden kan niemand evenaren Filosoof. Jouw VknipB-scheldtirades verraden dus jouw permante staat van zwakheid?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan mensen als "idioten" betitellen, en ontkennen te schelden? Ik knip in mijn tekst en dan ben je nog van opinie dat ik degene ben die scheldt? (zonder dat je weet wat geknipt werd!)zeeeg! ![]() zelfde niveau als in een keppeltje op iemand anders' hoofd een aanslag op je wereld zien... Hoorde ik dat bij een ander zou ik aan paranoia denken... bij jou kan dat uiteraard niet Laatst gewijzigd door filosoof : 14 april 2007 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat is nu een keer zeer correct. Dus dat keppeltje, in de vuilbak ermee!
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=613 Laatst gewijzigd door filosoof : 14 april 2007 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar was hij duidelijk voor de scheiding van kerk en staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geloof in abstracte termen als "Westers geseculariseerd model" is even achterhaald als geloof in een abstracte term als "god". Ik heb nog nooit een "Westers geseculariseerd model" ontmoet, geproefd of in een weide zien staan. Het is een idee dat in uw hoofd bestaat, en bedreigd wordt door een ander idee dat in uw hoofd bestaat. Ik zie niet in wat dit mij zou aanbelangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 april 2007 om 23:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
en het rechtbankprobleem is onmiddellijk opgelost. Doen Flip ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Monseigneur Léonard verspreidde zijn boodschap zelf. De enigen die ze volmondig beamen (en er nooit 1 mmm van zullen afwijken) zijn nu net die religieuse fundi's die je hier zit te verdedigen. Vertel eens Filosoof, hoe homofiel is de islamistiche wereld, en de wereld van de chassidim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() Ben jij een jood Filosoof dat je je zo ergert aan het feit dat rechter Desmedt de wet correct toepaste op een jood, die overigens terecht stond omdat hij aan zijn bijzittersplicht verzaakte omdat hij zijn religieuse wetten superieur acht op de burgerlijke wetgeving ... (Niet één maar twee opgestoken vingertjes dus naar de burgerlijke wetgeving ! Dat kan tellen als uiting van 'respect').
Ik ben er nochtans zeker van dat jij ergens schreef dat je atheist bent. In dat geval is al jouw gezwam niets anders dan een Eigen-Joods-Volk-Eerst reflex ... En dan maar het VB hekelen....Hoe hypocriet toch .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BTW, omdat ik ze hier veel naar 't hoofd kreeg ken ik een hoop wat jij "geijkte (scheld)woorden" noemt, maar ik gebruik die niet. Jij wél... ![]() niet proper!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En j�*, ik erger me aan antisemitisme en racisme, méér dan jij je kan inbeelden (had je dat nog niet door?): daarvoor moet je geen jood zijn. (enkele mensen op 't forum weten waarom). Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2007 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Banneling
|
![]() Géén geheimzinnigdoenerij hé!Ge hebt teveel gezegd , of te weinig...waarom ergert je dat, Of durf je het niet zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetten gelden voor iedereen of wilt ge andere wetten naargelang het geloof of ras ? Dat noem ik pas racisme. |
|
![]() |
![]() |