![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Monique Moens was en is een onbekende.
Het is bekend dat Vanhecke niet aarzelt om kandidaten te schrappen van de lijst als ze niets presteren. Dat is een van zijn goede punten. Hij heeft dit vroeger reeds een paar keren gedaan zelfs met militanten van het eerste uur. Zo hoort het en ik kan dit alleen maar toejuichen. De kiezers houden van rechtlijnigheid en Frank bewandelt de weg zoals het een waardige opvolger van Karel DILLEN past. Ik ben er niet zo zeker van dat het VB stemmen zal verliezen. Ik voorspel nog steeds dat 22% een strict minimum is en dat het waarschijnlijk meer dan 25% zal worden. Waar zijn de opiniepeilingen nu? Veel VB -kiezers zijn te volwassen om naar Dedecker over te stappen. En LDD haalt de kiesdrempel niet! Als ze meer dan 3% halen is het een succes maar ik schat dat het juist over 2% zal worden. Ik merk het zeer duidelijk dat de kern van het VB die de partij groot gemaakt heeft achter de voorzitter staat. En aan alle Westvlamingen vraag ik nog eens oprecht: Geef uw stem aan Emma Vanhecke, de rechtlijnige moeder van Frank!!!! Laatst gewijzigd door Patrik : 27 april 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
moet ik u eens namen geven van compleet incompetente èn hyperluie parlementsleden van het VB die keer op keer herkozen worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Of dat hun eigen schuld is of niet, is een aparte polemiek waard, maar een stem voor het VB is een de facto verloren stem omdat ze niks bereiken. Na een tijd wordt ook de kiezer dat geblaat zonder wol beu. Kijk maar naar Le Pen in Frankrijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() Of worden niet gevonden wegens niet bestaande?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() Geef dan gewoon 30% van de lijst van verkozenen... daar gaat die vlieger ook voor op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Bij het VB spelen individuele parlementsleden geen enkele rol.
Dat hoeft ook niet, want door het CS hebben hun parlementsleden niets om handen, immers niemand is bereid met hen samen te werken of hun voorstellen te steunen. De kiezer die op het VB stemt, stemt in de eerste plaats op de partij en slechts zelden massaal op een kandidaat.(op enkele topmensen na) Daarom voorspel ik dat het VB de afwezigheid van de overlopers nauwelijks zal voelen in de uitslag. Een VB kandidaat wordt niet gescreend op zijn of haar talenten, maar is nodig om de lijsten te vullen. Tot welke hilarische situaties dat kan leiden bleek nog maar eens uit de voorbije gemeenteraadsverkiezingen waarbij er kandidaten op de lijst stonden die hier zelf niet van op de hoogte waren, laat staan dat ze accoord waren. Wat de LDD betreft, het is niet met deze kandidaten van 2de en derde garnituur dat hij de kiesdrempel zal halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Toen in de jaren zeventig, tachtig de Volksunie ook met verruimers begon was dat het begin van het einde. Die stuurden de Volksunie weg van de bron en ze eindigden uiteindelijk bij de andere partijen. Het is een goede zaak dat het Vlaams Belang die verruimers nu al kwijt speelt dan ze de kans te geven om het Vlaams Belang weg helemaal te ondergraven.
![]() |
#74 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Eerder de kruimels die van het brood dat bij het voorgerecht geserveerd werden, zal je bedoelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Niet naïef doen he... er zijn nu echt al velen overgelopen van het vb naar LDD
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdonk en de VVD hadden een programma gn scheldmanifest ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() De meest komen toch wel van de vld hoor, er zitten een deel nva'ers bij vlotters, mensen van MIS en andere kleine liberale partijen. De VB'ers zijn voorlopig echt nog in de minderheid maar er sluiten er zich wel meer en meer aan.
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Blauw steunt lijst Dedecker, De Maght is daar de verpersoonlijking van
![]() |