![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
monopoly met OCMW op elk vakske voor allochtonen... |
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarnaast evenwel erken ik ook het belang van de natuurlijke ordening. En dat staat dan weer buiten de godsdienst. Onze menselijke natuur vraagt nu eenmaal een verbintenis tussen man en vrouw. Ook onze lichamelijke gegevenheid is duidelijk op man en vrouw gericht, niet op man-man- of vrouw-vrouwrelaties. Ik beslis niet; ik laat het welzijn van het kind primeren en niet de ik-gerichte wens van een homokoppel. Een kind groeit het best op in een normaal gezin: met een vader en een moeder die elkaar graag zien, en die ook hun verantwoordelijkheid opnemen tegenover het kind. Op die manier krijgen we de meest ideale omstandigheden. Natuurlijk weet ik ook wel dat de wereld niet volmaakt is. Een kind evenwel onmiddellijk in een problematische situatie plaatsen (en dat is een homokoppel ten aanzien van de opvoeding van een kind), is een kaakslag naar het kind en diens welbevinden. Dat is geen goede zaak. |
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kunt u mij een paar voorbeelden geven van standpunten die volgens u niet uitgewerkt zijn bij het Vlaams Belang?
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
2. Het gezin... Allemaal mooie voorstellen en veel beloven maar hoe te betalen ??? Bij veel onderwerpen komt het erop neer dat de overheid meer moet betalen en op wie zijne nek komt dat denk je ? Laatst gewijzigd door el_duvel : 16 mei 2007 om 08:53. |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ik ben zelf vrij links, en heb totaal geen probleem met rechts... ik ben zelf vrij progressief maar heb geen enkel probleem met conservatisme... ieder heeft zijn eigen mening en overtuiging met het vb heb ik echter wel een probleem: van nuancering is nergens sprake in hun discours... studies worden onder de mat geschoven om het eigen gelijk te behouden (ivm homoseksualitiet, klimaatverandering, integratie, criminaliteit, etc...)... en oplossingen worden nergens geboden... het vb is rechts, conservatief, maar vooral POPULISTISCH... net hetgeen waar ik een absolute bloedhekel aan heb. heb je er misschien al eens over nagedacht dat het voor heel wat mensen aantrekkelijk is om op het vb te stemmen omdat zij met mooie praatjes en gemakkelijkheidsoplossingen voor de dag komen die geen enkele voeling hebben met de maatschappelijke, nationale en internationale realiteit? vb stemmen is je kop in het zand steken... kiezen voor de gemakkelijke politiek... voor de oplossingen die er geen zijn... vb stemmen is misschien wel de makkelijkste oplossing in heel het politieke spectrum. en vooral, *ironymode:on* als 25% van de bevolking er op stemt zullen er geen meelopers tussenzitten, zeker.... *ironymode:off*
|
|
|
|
#347 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ik lig bij het aanhoren van dergelijke zever telkens plat van het lachen
|
|
|
|
#348 | |
|
Banneling
|
Citaat:
lachen is gezond jong ! en zoekt en passant eens op welke de meest performante staten in Europa zijn, en hoe groot ze zijn |
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
trouwens news-flash .... Het is niet anti-natuurlijks. |
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
m.a.w uw opmerking slaat op niks, enkel op mijn lachspieren
|
|
|
|
#351 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
HAd dan direct gezegd dat ge wetenschapper zijt en het welzijn van kinderen bij homo-koppels onderzocht heeft en vergeleken heeft met het welzijn van kinderen in weeshuizen. Op de natuur echter kan u zich niet beroepen want in de natuur is het de normaalste zaak zelfs transsexualiteit.... Maar jah u bent wetenschapper en heeft dat ook onderzocht en opgezocht.... U mag zeker uw ethisch aanvoelen op het christelijke maar dat zijn dan ook weer eigen bevindingen.... |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
2. Als ik hun om het standpunt omtrent homos vraag staan ze op hun achterste poten en weten ze van toeten noch blazen, als ik hun vraag naar de werkgelegenheid dat alles flexibel moet , behalve de werknemer en het loon naar werken, weten ze niet waarover ik het heb en wanneer ik hen vraag hoe ze denken al hun beloften te betalen met name : premie verhogingen, minder loonkosten, meer voor het gezin en geen belasting verhogingen weten ze niet hoe dat dat kan, wanneer ik ze vraag waarom de vakbond weg moet geen idee MAAR IEDEREEN WEET WEL ALLES OVER DIE SLECHTE ALLOCHTOON ! |
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ierland heeft er in elk geval een pak minder dan Vlaanderen ... gelukkig kan je er zelf mee lachen, da's gezond. |
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Moest VB aan het roer staan zou Vlaanderen zich dan ook nog kunnen profileren in Europa of de wereld laten we even kijken hoe het Oostenrijk verging met een extreem-rechtse partij in de regering... |
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ierland = 4 mio inwoners zweden = 9 mio zwitserland = 7,5 mio nederland = 15 mio ik blijf het allemaal heel grappig vinden... trouwens, mijn punt was dat het vb geen economisch programma heeft, behalve VLAANDEREN ONAFHANKELIJK! ridicuul gewoon voor een partij die serieus wilt genomen worden...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 16 mei 2007 om 09:50. |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
at your service...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen?
|
|
|
#360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
By the way.
Ik had wél een (andere) reactie van jou verwacht maar die kwam dan weer niet. Ik speel hier echter geen modje dat iemand verplicht ergens op te reageren waarop hij niet wenst te reageren....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 mei 2007 om 09:59. |
|
|
|