Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2007, 19:43   #181
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Ik had het gewoon over uw uitslag he. En nee, Groen! is gewoon ook links, net zoals SP.a. Meestal is Groen! zelfs nog linkser dan de SP.a. Omdat we hier toch op de "stemtestsite" zitten wil ik een voorbeeld geven. Als je bij alle standpunten kijkt waar groen het meest gewicht aan hangt en dan telkens dat antwoord dan zie je dat Groen! 5/3 keer zoveel punten heeft als SP.a. Dat betekent dat ze bijna voor de helft andere standpunten hebben. Ik zou eerder denken dat SP.a een beetje meer wilt lijken op Groen! om zo stemmen te vergen bij de klimaatcrisis. Wij hebben vaak discussies bij Groen! die nogal anti-spa zijn. Als je bij ons had gezeten of gedaan alsof je ook groen bent en naar onze vergaderingen gekomen was had je wel geweten dat Groen! absoluut geen schoothondje is van de SP.a.
Je geeft hier gewoon toe dat groen! een doorslagje van sp.a is. wow... wat een argumentatie. Gewoon wat linkser... voor het milieu moeten we nog meer migranten aantrekken. dat lost alles op. En als we het milieu willen redden dan moeten we dringend een regularisatie van nog meer illegalen doen. dat gaat het goed doen voor ons milieu.

Ben je nu zo dom of doe je maar alsof?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 20:11   #182
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

</IMG>
PartijScoreStd devSP Anders20%±12%Groen!20%±12%Spirit16%±6%CD&V13%± 6%NVA10%±7%Vlaams Belang9%±7%Open VLD6%±6%Lijst De Decker6%±7%

Jammer dat bij sommige vragen mijn antwoord er niet bij stond. Waarschijnlijk omdat mijn partij er ook niet bijstond...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be