![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. Ik kan me zelfs niet voorstellen wat de man uit mijn avatar moet bezield hebben. De wereld is om zeep. Om zeep zeg ik u!
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoog tijd dat er weer eens wat degelijke en fatsoenlijke waarden en normen worden ingevoerd. Zo kan het echt niet langer...
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
blijkbaar was het geen probleem om advertenties te plaatsen onder de naam vlaams blok; Toen nog in GVA en de tijd etc. maar hoe groter het Vb wordt hoe meer de correcten de duimschroeven aanhalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was zijn eigen schuld zeker ? Of omgekeerd racisme ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van een blote kont... in een soort hooligan ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een goede zaak is uiteraard! Als het goed is, mag het ook al eens gezegd worden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onbekwaamheid van de eerste twee wijzen of de formidastische als derde wijze van Guynokkio-City, Lid van de Lyonsclub met franstalige lidkaart ? Hij las het arrest voor met een duidelijk franstalig accent ! Zoals u weet zijn bijna alle franstalige Vlaams Belang-haters ! Velen zijn gaan twijfelen aan de "recht"spraak in België, het was een puur politiek proces en een afrekening van de grootste Vlaamse (oppositie) partij. Dit is een gevaar voor de democratie en een aanfluiting van de vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geld in het bakje in ruil voor....... ik zeg maar iets.... bvb. het niet opnemen van advertenties van politieke tegenstanders ... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() En ja de kranten moeten een "project" indienen.... maar het resultaat is wel... geld in het bakje...in ruil voor... gehoorzaamheid.... ?
Je krijgt niets voor niets hoor.....zeker niet in dit land...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
* "Het aantal vreemdelingen in Antwerpen neemt toe. De overlast ook. Zoveel is duidelijk" * "Natuurlijk is een terugkeerbeleid mogelijk. Een groot deel van de vreemdelingen voelen zich nog altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan, ook al hebben ze een Belgisch paspoort. Ze blijven hier louter om economische redenen. Als men hier de geldkraan toedraait, zullen veel vreemdelingen naar hun land terugkeren." "Wij zijn een volk. En wij willen een volk blijven. Geen smeltkroes, geen allegaartje, geen vuilbakgemeenschap." "In Brussel merkt iedereen hoe steeds meer wijken van hun oorspronkelijke bevolking gezuiverd worden! De overheid werkt daar aan mee door onze wetten en reglementen in bepaalde wijken niet meer toe te passen en door vreemde gewoontes die tegen onze gevoelens indruisen, te gedogen (zoals het barbaars afslachten van schapen)." * "Onder de titel "Op stap in de Leuvensestraat", met daaronder een spotprent die vreemdelingen zou moeten voorstellen (kroezelhaar, dikke lippen, brede neus), voorzien van baseballsticks en van pakken injectienaalden, met de legende ‘straks gaan we shoppen in de Leuvensestraat'". Duidelijk racisme right? ![]() --> "Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen per se politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?" (Antwerps Nieuws, 1997, 2 de kwartaal) Wat ook in het arrest staat, is dit : Want door systematische overdrijvingen, onwaarheden, denigrerend of spottend taalgebruik tracht men een zodanig slecht beeld op te hangen van een vreemde bevolkingsgroep dat anderen een diepe afkeer van hen krijgen. WAT doen de poco's tegenwoordig? VB-mandatarissen systematisch stigmatiseren, onwaarheden verspreiden, blablabla... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doet het VB dat al jaren niet met al wie links is? Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2007 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Racisme hoeft niet enkel betrekking te hebben op een ras. (elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur, die tot doel heeft of ten gevolge heeft of kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt teniet gedaan, aangetast of beperkt.) |
|
![]() |
![]() |