Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2007, 00:43   #101
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Vivant
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Aha.

Daar ben ik ook nog fan van geweest. Ooit.
Ach, lang vervlogen tijden.. De nostalgie..

Eén jaar.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 00:44   #102
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
geen wonder dat ze zulke schitterende vijfjarenplannen hebben uitgetekend.
Wel, de grootste economische sprong voorwaarts ooit opgetekend in de geschiedenis van de mensheid staat nog altijd op naam van Stalin. En dit dan nog wel in een periode dat de kapitalistische wereld totaal aan de afgrond stond.

Dus ja, Stalin's vijfjarenplannen hebben - louter objectief gesproken - de sterkste economische vooruitgang voortgebracht ooit opgetekend in de geschiedenis van de moderniteit. Daar zijn statistieken over hé.

Maar los daarvan: ik ben tegen het sociaal-darwinistische samenlevingsmodel van de Republikeinen, en aangezien Ron Paul daar niet fundamenteel van afwijkt, kan geen enkel redelijk mens die kerel luchten.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 00:58   #103
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wel, de grootste economische sprong voorwaarts ooit opgetekend in de geschiedenis van de mensheid staat nog altijd op naam van Stalin.
Daar waren de koelakken vast blij mee.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 00:59   #104
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeggen dat de belastingen voor de rijken afschaffen goed is voor de armen. Dat heeft hij gezegd door zijn pleidooi voor het afschaffen van de inkomensbelasting tout court.

Een inhumaan voorstel, en dat van een dokter. Vlakke belastingen zijn slecht voor de gezondheid van mensen, dat weten we onderhand wel. (Nu ja, die Republikeinse dokters, daar leren we binnenkort heel wat meer over wanneer we allemaal naar Sicko gaan kijken, nietwaar?)

Het is niet omdat die man als Republikein tegen de oorlog der idioten was, dat hij daarom plots een held is. Hij blijft een Republikein:
-tegen de welvaartstaat
-tegen progressieve belastingen
-voor een sociaal-darwinistische samenleving
-tegen een open samenleving (hij wil zelfs het principe overboord gooien dat zegt dat kinderen die op Amerikaanse grond geboren worden de nationaliteit verwerven, los van de status van de ouders)

Kortom, een man met een angstaanjagende, extreem-rechtse, gesloten visie op de wereld; een typische WASP.
LOL, die is totaal neit extreem)rechts, ge weet neit wat extreem rechts is ... 't is daarom zeker dat hij zo gehaat wordt door al het KKK-nageslacht in het zuiden van de VS ...

Hij is een Libertijn en je moet die punten die je daar opnoemt zien un hun context en kga er volledig mee akkoord ... hij wil de Amerikaanse grondwet respecteren ... minder overheidstussenkomt, meer vrijheid!

Je hebt me nog altijd geen voorbeeld gegeven waarin hij hypocriet is ...
Oud 22 mei 2007, 01:06   #105
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ach, lang vervlogen tijden.. De nostalgie..

Eén jaar.
Ongeveer zo lang lid geweest denk ik. Heel even (1999) zelfs actief, vandaar propaganda.
Er ook nog voor gestemd tot aan het kartel. Loyauteit. Bovendien, als er geen alternatief is, dacht ik...
Het heeft lang geduurd vooraleer ik besefte dat ik geen mens ben die gaat stemmen.
Oud 22 mei 2007, 01:09   #106
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
Je hebt me nog altijd geen voorbeeld gegeven waarin hij hypocriet is ...
Iemand die belastingen wil verminderen is een hypocriet. Dat weet toch iedereen die iets van Marx gelezen heeft.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 22 mei 2007 om 01:13.
Oud 22 mei 2007, 06:39   #107
born2bewild
Banneling

Standaard

man man...mocht die Ron Paul eens kans krijgen om deftig te discussieren met Giuliani...wat een lafaard. Zat gewoon toevallig op in NY op 9/11 en that's it.

brrr luguber figuur

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 mei 2007 om 06:42.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 07:34   #108
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
Het is ook een feit dat wat Ron Paul onder NWO verstaat de supranationale organisaties zijn (oa VN) die de nationale soevereiniteit ondergraven. Maar wat 90% van de mensen, en ook de meeste op dit forum, onder NWO verstaan zaken zijn zoals chemtrails, vrije energie en alle andere onzin die hier op de NWO-draad staan.
Ja, natuurlijk dat niet, het gaat hier om de poltieke kant van wat hier als NWO aan bod komt, dat onderscheid kan je toch zelf ook wel maken.
Oud 22 mei 2007, 07:37   #109
exodus

Standaard

Ron Paul is hot op internet:

Citaat:
Ron Paul Beats Digg Bury Brigade

Exposure on social networking giant continues viral online trend of Congressman's message

Prison Planet
Monday, May 21, 2007

Ron Paul beat the notorious Digg bury brigade to feature on the main page of the social networking giant this afternoon, with the story about his appearance in Austin receiving over a thousand Diggs within hours of its release.

Digg.com is a news ranking website that is many times bigger than most major newspaper websites and the Drudge Report. Users vote to Digg up stories to the main page or bury them. Digg's ranking system is subject to the whim of a notorious "Bury Brigade" that obsessively votes down anti-establishment political content, leading many like Wired News to attack the concept that Digg is some kind of online democracy.

Prison Planet is routinely targeted by the bury brigade and 99 per cent of our stories are immediately censored, but the sheer popularity of Ron Paul at the moment ensured that today's story was pushed right to the top and is currently enjoying maximum exposure.
This means that thousands of new people are reading about Ron Paul's message, continuing a viral trend that led to the Texas Congressman being ranked amongst the most popular search terms on Yahoo, Google, Technorati and You Tube.

Ron Paul is currently the number one searched for item on Technorati.com, even beating mainstay Paris Hilton.

The establishment are in panic mode over how quickly the Ron Paul snowball is gaining momentum and have repeatedly tried to smear and attack the Congressman, but these tactics are backfiring as more and more people resonate with Paul's message of limited government and bringing the troops home.
Oud 22 mei 2007, 11:47   #110
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Weet er iemand wanneer he volgende debat gepland is?
Oud 22 mei 2007, 20:17   #111
Heftruck

Standaard

Citaat:
Het is ook een feit dat wat Ron Paul onder NWO verstaat de supranationale organisaties zijn (oa VN) die de nationale soevereiniteit ondergraven. Maar wat 90% van de mensen, en ook de meeste op dit forum, onder NWO verstaan zaken zijn zoals chemtrails, vrije energie en alle andere onzin die hier op de NWO-draad staan.
Dan verstaan Ron Paul en ik ongeveer hetzelfde onder de term "NWO".
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 20:26   #112
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ron Paul is hot op internet:
Dat hij de voorbije weken regelmatig op Digg op de frontpage komt en ook op andere sites vrij populair is heb ik ook al gemerkt.

Ron Paul is momenteel ook mijn favoriet maar de kans dat hij president zal worden is jammer genoeg erg klein
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 07:39   #113
exodus

Standaard

Er zijn er zelfs die zeggen dat Ron Paul uit de debatten moet gesmeten worden omdaqt hij veel op de Alex Jones show komt... Man toch.

Citaat:
Last week, Malkin appeared on Fox News' Big Story with John Gibson to smear the 9/11 truth movement as a "virus" and called for Ron Paul to be kicked out of the debates for associating with "9/11 conspiracy nut Alex Jones
Oud 23 mei 2007, 11:05   #114
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af wat de Libertarische Partij gaat doen. De meest prominente presidentskandidaat momenteel is Steve Kubby, een kankerpatiënt die ijvert voor het legaliseren van cannabis. De andere kandidaten hebben allemaal voorstellen die eveneens door Paul worden behandeld.

Afgelopen vrijdag gaf Paul aan dat hij het verbod op cannabis belachelijk vindt: http://www.youtube.com/watch?v=KgsNt_M0tuA

Het is jammer dat de LP zo stil blijft. Mochten ze hem steunen, dan zou hem dat 400 000 extra stemmen kunnen opleveren in de primaries.
Oud 23 mei 2007, 14:43   #115
exodus

Standaard

Aaron Russo, de hollywood filmmaker die "From Freedom to Fascim" geregiseerd heeft waarin onder ander de NWO aan de kaak gestelt wordt, zegt dat Ron Paul bij het volgende debat in de clinch moet gaan met Guilliani. Guilliani heeft Ron Paul aangevallen, en hem zo de kans gegeven om in de kijker te lopen. Russo zegt wel dat hij denk dat ze alles eraan zullen doen om Ron Paul weinig spreektijd te geven.

Citaat:
Russo: Ron Paul Should Attack Giuliani In Next Debate
Film maker and former presidential candidate advises Texas Congressman to target former New York Mayor
Film maker and former presidential candidate Aaron Russo has a simple piece of advice for Ron Paul should he wish to continue the amazing momentum that the Texas Congressman's campaign has built up over the last few weeks - attack Rudy Giuliani.

Russo, producer of the hugely popular documentary America: From Freedom to Fascism, is currently battling against cancer and used his extensive experience of political campaigning and knowledge of how the media operates to advise the Texas Congressman on his strategy for the next debate, which is to be held on August 5th.
"I spoke to Ron and I think what Ron has to do right now is go after Rudy Giuliani," Russo told the Alex Jones Show.
"I think the way the press played what happened in the last debate is that they made it out to be as if Ron Paul gave Rudy Giuliani the election and hand him a gift....but if you understand the press and the way things work in this country it's the other way around - Giuliani gave Ron Paul the election."

Russo said that Giuliani elevated Ron Paul by attacking him and gave him a prominence that he would not otherwise had achieved, adding that Giuliani opened the door for the Texas Congressman to go after him.
Russo, who himself ran for Governor of Nevada in 2002 and as a candidate for the presidency under the Libertarian Party banner in 2004, has personally advised Ron Paul to go on the attack and escalate his feud with Giuliani to create another flashpoint for the press to report on.

Aaron Russo
"The fact is that when people walk away from that debate, if Ron attacks Rudy properly in a smart way, the press is going to write all about it," said Russo, adding that Ron Paul should replicate Giuliani's tactic of speaking out of turn to attack the former New York Mayor on his record, because it would immediately become apparant that the Texas Congressman has guts.
Russo agreed that Paul should attack Giuliani on his rampant profiteering from 9/11 and his complicity in covering up the toxic dust scandal as well as his flagrant disregard for firefighter's remains that were ordered to be "scooped and dumped" in a landfill after fellow firefighters were threatened with arrest if they tried to interrupt the ground zero clean up procedure.

Russo also forecasts that the next debate will be just as rigged as the Fox news debacle, and that a concerted effort to sideline Ron Paul will be made.
"It's my opinion they're going to try and bury him in the next debate and not give him much time," concluded Russo.
Click here to listen to Aaron Russo on The Alex Jones Show, in which Ron Paul's campaign is explored at length.
Oud 23 mei 2007, 15:27   #116
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik vraag me af wat de Libertarische Partij gaat doen. De meest prominente presidentskandidaat momenteel is Steve Kubby, een kankerpatiënt die ijvert voor het legaliseren van cannabis. De andere kandidaten hebben allemaal voorstellen die eveneens door Paul worden behandeld.

Afgelopen vrijdag gaf Paul aan dat hij het verbod op cannabis belachelijk vindt: http://www.youtube.com/watch?v=KgsNt_M0tuA

Het is jammer dat de LP zo stil blijft. Mochten ze hem steunen, dan zou hem dat 400 000 extra stemmen kunnen opleveren in de primaries.
De LP steunt Ron Paul niet?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 15:34   #117
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
De LP steunt Ron Paul niet?
Nou, in 1988 steunden ze hem natuurlijk wel (), maar nu ligt de zaak moeilijker. Het is nog nooit voorgevallen dat de ene partij officiëel haar steun aan de andere geeft.

Ik zeg, het is moeilijk, ik zie hier geen berichtgeving rond.
Oud 23 mei 2007, 15:50   #118
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Nou, in 1988 steunden ze hem natuurlijk wel (), maar nu ligt de zaak moeilijker. Het is nog nooit voorgevallen dat de ene partij officiëel haar steun aan de andere geeft.

Ik zeg, het is moeilijk, ik zie hier geen berichtgeving rond.
Pff...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 15:56   #119
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is die nuance die ik vaak mis in het discours van Alex Jones. Hij maakt heel vaak een simplistische analyse van politieke intriges an allianties. En natuurlijk gaat hij, in tegenstelling tot Ron Paul, te vaak uit de bocht door het poneren van overdreven of onbewezen stellingen.
Uiteindelijk is het maar een verschil in nuance, vergelijkbaar met de nuance tussen exodus en mijzelf. Exodus verwerpt het joodse aspect van de NWO, waar ik dat niet doe. Exodus komt regelmatig af met allerlei onbewezen beweringen, waar ik mij bij de feiten houd. In feite verdedigen we echter dezelfde idee die zowel Alex Jones als Ron Paul verdedigen, namelijk de stelling dat er een goed georganiseerde elite is die samen de wereld in de richting van een door hun gecontroleerde wereldregering pushen. Niemand beweert dat die elite monolithisch is of dat iedereen die hieraan meewerkt die bewust doet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosstraat5 Bekijk bericht
Zij die de pers in de VS controleren hebben het land nu in een wurggreep.

Ze kunnen op elk moment het aantal "9/11-believers" laten oplopen tot een revolutionair aantal!(=these)
http://video.google.com/videoplay?do...%3Ayoutube.com

Men kan het volk laten smeken om een staatsgreep(=antithese) met een junta tot gevolg(=synthese). (zoals vorig in Thailand. Was Thailand de 'zandbak'?)

De meerderheid van de believers zien niet in dat de media zelf betrokkken was bij de aanvallen en dat de 9/11 "truth" movement in handen is van de dezelfde groep .

bestudeer hoe belachelijk mensen in de "truth"-movement zich gedragen en bekijk dan dit kort filmpje.

Wolves In Sheeps Clothing
http://video.google.com/videoplay?do...74220547&hl=nl

De makers van de film loose change en William Rodriguez"the last survivor" zullen op 24 mei op het populaire programma 'the view'(ABC) hun verhaal kunnen doen.

Dit is BIG! voor de movement!!!

http://abc.go.com/daytime/theview/

Zal het om de "truth"- beweging belachelijk te maken zijn of om de laatste fase van de zionistische junta in te luiden?

bekijk de manne van loose change in dit belachelijke debat. 2 potheads tegenover 2 "wetenschappers" en dan die verschrikkelijke hypocriet Amy Goodman.
http://www.democracynow.org/article.pl?sid=06/09/11/1345203&mode=thread&tid=25

Van een "staged fight" gesproken.
Ik had het nog nooit vanuit dat standpunt bekeken, maar je hebt wel degelijk een punt. Het is precies die techniek die de burgerlijke schaduw-elite gebruikt heeft om de Franse revolutie en de Russische revolutie mogelijk te maken, dus waarom zou ze die niet opnieuw gebruiken om een nieuwe fase te beginnen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Tsja. Het is wel een feit dat Ron Paul reeds bij Alex Jones ontvangen is geweest, alsook dat er interviews met hem te vinden zijn op "CT-websites".
Inderdaad. Het is trouwens via de publicaties van Alex Jones dat ik Ron Paul enkele jaren geleden heb leren kennen als politicus.

Citaat:
Onzin. 90% van de mensen zien de NWO als het conglomeraat van clubs en ordes als Skull & Bones, Rotary, de loges, de Bohemian Club, de Club of Rome of de Bilderbergers, die de economische en politieke macht onder elkaar verdelen en die door de machtigsten en rijksten onder hun in een specifieke richting worden gestuurd die meer dan een eeuw geleden is vooropgesteld.

Chemtrails, vrije energie en andere bedenkelijke onbewezen zaken die aan de NWO worden gekoppeld, vormen een bijzaak, waar helaas een marginaal deel van de "believers" zich vol hartstocht in wentelt, zodat zij bewezen uitspraken rond de NWO met het badwater weggooien. Pindar en Exodus zijn het perfecte voorbeeld hiervan.

Citaat:
Inderdaad, want wat baten democratische verkiezingen als de idioot met de kortste naam toch wint?
Als het dat niet is, is het wel een andere oppervlakkige eigenschap die de overwinning bepaalt. We zijn het er dus allebei over eens dat "democratie" nooit kan werken
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 22:10   #120
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
die verschrikkelijke hypocriet Amy Goodman
Leg eens uit?
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be