![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
Dus ja, Stalin's vijfjarenplannen hebben - louter objectief gesproken - de sterkste economische vooruitgang voortgebracht ooit opgetekend in de geschiedenis van de moderniteit. Daar zijn statistieken over hé. Maar los daarvan: ik ben tegen het sociaal-darwinistische samenlevingsmodel van de Republikeinen, en aangezien Ron Paul daar niet fundamenteel van afwijkt, kan geen enkel redelijk mens die kerel luchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij is een Libertijn en je moet die punten die je daar opnoemt zien un hun context en kga er volledig mee akkoord ... hij wil de Amerikaanse grondwet respecteren ... minder overheidstussenkomt, meer vrijheid! Je hebt me nog altijd geen voorbeeld gegeven waarin hij hypocriet is ...
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er ook nog voor gestemd tot aan het kartel. Loyauteit. Bovendien, als er geen alternatief is, dacht ik... Het heeft lang geduurd vooraleer ik besefte dat ik geen mens ben die gaat stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand die belastingen wil verminderen is een hypocriet. Dat weet toch iedereen die iets van Marx gelezen heeft.
Laatst gewijzigd door Stratcat : 22 mei 2007 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() man man...mocht die Ron Paul eens kans krijgen om deftig te discussieren met Giuliani...wat een lafaard. Zat gewoon toevallig op in NY op 9/11 en that's it.
brrr luguber figuur Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 mei 2007 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Ron Paul is hot op internet:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Weet er iemand wanneer he volgende debat gepland is?
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() Dat hij de voorbije weken regelmatig op Digg op de frontpage komt en ook op andere sites vrij populair is heb ik ook al gemerkt.
Ron Paul is momenteel ook mijn favoriet maar de kans dat hij president zal worden is jammer genoeg erg klein ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Er zijn er zelfs die zeggen dat Ron Paul uit de debatten moet gesmeten worden omdaqt hij veel op de Alex Jones show komt... Man toch.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat de Libertarische Partij gaat doen. De meest prominente presidentskandidaat momenteel is Steve Kubby, een kankerpatiënt die ijvert voor het legaliseren van cannabis. De andere kandidaten hebben allemaal voorstellen die eveneens door Paul worden behandeld.
Afgelopen vrijdag gaf Paul aan dat hij het verbod op cannabis belachelijk vindt: http://www.youtube.com/watch?v=KgsNt_M0tuA Het is jammer dat de LP zo stil blijft. Mochten ze hem steunen, dan zou hem dat 400 000 extra stemmen kunnen opleveren in de primaries.
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Aaron Russo, de hollywood filmmaker die "From Freedom to Fascim" geregiseerd heeft waarin onder ander de NWO aan de kaak gestelt wordt, zegt dat Ron Paul bij het volgende debat in de clinch moet gaan met Guilliani. Guilliani heeft Ron Paul aangevallen, en hem zo de kans gegeven om in de kijker te lopen. Russo zegt wel dat hij denk dat ze alles eraan zullen doen om Ron Paul weinig spreektijd te geven.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, in 1988 steunden ze hem natuurlijk wel (
![]() Ik zeg, het is moeilijk, ik zie hier geen berichtgeving rond.
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chemtrails, vrije energie en andere bedenkelijke onbewezen zaken die aan de NWO worden gekoppeld, vormen een bijzaak, waar helaas een marginaal deel van de "believers" zich vol hartstocht in wentelt, zodat zij bewezen uitspraken rond de NWO met het badwater weggooien. Pindar en Exodus zijn het perfecte voorbeeld hiervan. Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |