![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd. Achterdochtig. Maar de kinderen van die italianen, die kenden nederlands (en italiaans, of toch het dialect dat hun ouders spraken), leerden Vlaamse meisjes kennen, trouwden ermee, integreerden zich. Op 1 generatie. Zie je het verschil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, gezinshereniging bestond nog niet naar Europese richtlijn en probeer toen maar eens als iemand met een 'gemiddelde' rijkdom hier effe te geraken. Enzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat nu =/= 50 jaar geleden. Ze droog naast elkaar leggen 'gaat' eigenlijk niet.
Verder vind ik de stelling 'na 1 generatie volkomen ingeburgerd' beetje betwijfelbaar. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Ik zette enkel een 'moderne' en (bijna)afgestudeerde moslima, waar we hier 'merkwaardige' dingen over hebben kunnen vernemen, tegenover Benaïssa.
De Turkse vrouw die ik bijstond toen ze beviel droeg ook geen hoofddoek en keek zelfs neer op haar 'achterlijke' geloofsgenoten die van het platteland kwamen. Zij kantte er zich desondanks hevig tegen dat haar vier zonen met een meisje van hier zouden trouwen. Toen ik aandrong wat er zou gebeuren als dat toch zou gebeuren: 'dan moet ze ons geloof en cultuur overnemen'. Toen ik vroeg of het wel normaal was te eisen dat iemand van hier zich moet aanpassen aan hen terwijl zij hier toch de 'gasten' zijn, was het eenvoudige antwoord: 'dan moeten ze maar geen Turk willen'.
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tjah, volgens een onderzoek van The Sun (begin het dus alvast maar te nuanceren) wilt 1/4de van de Engelse moslims de sharia invoeren in Engeland. Ook leuk om te weten, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe was de namiddagshift op de tupperwarefabriek? Toch in geen file gezeten dat je zo laat bent?
![]() |
![]() |
#471 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen een moordenaar en een beul is dat de eerste onschuldige slachtoffers maakt en de tweede niet. Laat ik het zo stellen: ik zou het niet over mijn hart krijgen om zomaar iemand om te brengen en ga er van uit dat dit normaal is. Anderzijds, individuen die misdaden plegen waarvan mensen als Annick van Uytsel, Stacy en Nathalie en ga zo verder het slachtoffer van zijn, mogen wat mij betreft een koekje van eigen deeg krijgen. Deze sujetten zijn zo verziekt, dat ze enkel een maatschappij kapot krijgen. Ze gedragen zich niet menselijk en zouden daarom mijns inziens ook geen mensenrechten moeten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kiezen voor je grote liefde en moslima worden,zeker?
Er wordt zo'n meisje immers geen andere keuze gelaten?
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
Oké, ik kan aannemen dat je hormonen je misschien parten kunnen spelen, zeker als de multicul er overal ingepompt wordt, maar een normaal mensen zou in mijn ogen zijn verstand ook nog moeten gebruiken. Inderdaad: een meisje dat persee een Turk wil, moet er maar mee leren leven dat ze een Turk krijgt. Zijn cultuur, familie en heel het pakket moet ze er dan maar bij nemen. De liefde is geven en nemen. Als je partner zich niet aan jou kan aanpassen en je wil het niet uitmaken, pas je je maar aan je partner aan. Toch gek dat als een moslima enkel met een moslim wil trouwen, dat als perfect begrijpelijk aanzien wordt, maar als een Westerse vrouw geen moslim wil, omdat ze de cultuur er niet wenst bij te nemen, dat als racisme aanzien wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik was nog zo vriendelijk tegen jou.... ![]() Iemand een produkt uit de lagere klasse noemen is niet op de man spelen, zeker?
![]() |
![]() |
#480 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |