![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ging dan ook niet over vrije migratie, maar wel over de vrije keuze van een partner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noteer dat je ondertussen al toegeeft dat mensen naar een bejaardentehuis mogen gaan, zolang we er maar op bezoek gaan. Dat jij in jouw kennissenkring mensen hebt die hun oude ouders nooit meer bezoeken in het tehuis laat ik voor jouw rekening. De mensen uit mijn omgeving doen dit niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2007 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
|
![]() [quote=AdrianHealey;2680602]Morel was idd vrij goed. Alleen jammer dat ze populistische argumenten en geen rationele argumenten moest gebruiken tegen Meyrem.
(U wou geen hand geven. Dat is dus _geen_ argument, in de discussie, maar dient uitsluitend om de 'tegenstander' belachelijk te maken, maar inhoudelijk zeg het niets.) Dat vrouwmens naast Bracke irriteert me nóg meer dan Bracke zelf. En dat wilt al wat zeggen. Aléja, ze probeert wel, maar het lukt haar niet. :/ Morel haar argumenten sloegen echter niet altijd evenveel hout. Zoals gezegd, iemand persoonlijk aanvallen (hoewel terecht) is geen goed argument. Gij zijt ne pippo, Morel was den top, zatten opgezwollen rode ogen De Wael had geen argumenten, die trut van groen liet blijken hoe racistisch de linkerkant wel is, i love it |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
|
![]() Onzin, UV was op veel plaatsen al veel langer "uit de gratie" gevallen en terecht. Want wat hij in Leopolsburg verkondigde, deed hij al veel langer. Niet in het minst in zijn colleges aan de universiteit. UV is een ordinaire islamofoob die daar met zijn functie een zogezegde wetenschappelijke basis probeerde voor te geven. Iets wat hem overigens totaal niet gelukt is. Het hypocriete aan de hetze die er op een bepaald moment rond zijn persoon ontstond was dat het ten eerste niets nieuws onder de zon was en ten tweede dat hij jammer genoeg verre van de enige persoon is die daar een forum voor krijgt/kreeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals de KUL heeft gedaan. "Als een kleine man de waarheid zegt stelt men hem meteen terecht...."
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#647 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is jouw identiteit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ook dat is beleefdheid volgens onze cultuur, eerlijk toegeven wie je vijanden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben daar enkel de oudste culturen terug gevonden en kenden daar enkel al een beschaving die meetbaar is met onze huidige maatschappij uit de tijd dat wij nog leefden zoals de Afrikaanse bevolking nu. Van de jacht en de visvangst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zolang het maar een 'minderheid' is die op andermans kosten leeft is er niks aan de hand.
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() Wat een kanjer van een leugen. Die allochtonen-oudjes worden ook ouder en hebben op termijn ook nood aan medische verzorging of interventies. En wie betaalt die Edina? De kosten voor die medische interventies die soms in de miljoenen lopen worden opgehoest door de werkenden. Wanneer hebben die importoudjes hun bijdragen geleverd? vertel het ons eens.
Waarom denk je dat ze sowieso geïmporteerd worden? Toch niet om zich multicultureel te verrijken aan het grijze weer en de mosselen-friet zeker? Nee, die komen voor de uitstekende SZ waar ze graag een graantje van mee pikken zonder er ooit 1 euro toe bijgedragen te hebben ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | ||
|
![]() Citaat:
(en ik zou het wel appreciëren indien je in het vervolg mijn uitspraken quote met verwijzing zodat iedereen de context van die uitspraken kan nagaan) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
En denk jij nu echt dat jij enkel en alleen op je eigen kosten leeft? Is het al ooit eens in je gedachte opgekomen dat onze manier van leven enkel mogelijk is ten kosten van anderen? |
|
![]() |
![]() |