![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat van Hans1
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon ![]() Wordt het niet stillekesaan hoogtijd dat het VB serieus wordt doorgelicht? Ze krijgen zoveel miljoenen euro elk jaar van uw en mijn geld, het kan toch niet verder gaan op die manier. Toch? Einde citaat. Dit stond er niet, je hebt in een citaat van iemand anders zitten rommelen. Er zijn forums die je daarvoor bannen.
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Te veel uwe neus in de sprookjesboeken van madam Fabiola gestoken? Over 'die goede naam en reputatie' zouden ze nog eens een goe klapke kunnen doen met zijn lievelingsdochter Delphine. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was Rafke precies al vergeten ja. Maar het weze hem vergeven ....... Oorspronkelijk geplaatst door Raf ![]() De oude dag, kindlief. Het duurt soms eventjes voor ik me dingen herinner... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Van mij ook, ik kijk ernaar uit. Al blijkt er maar één om de vijf bladzijden waar te zijn, dan is dat voldoende om die heel die dievenbende voor altijd te kakken te zetten.
Laatst gewijzigd door Duym : 6 juli 2007 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() men zou dat crapule van een Vaessen al die aandacht niet mogen geven.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat mij betreft zal ik dan zelf persoonlijk in de rechtzaal nog wat laster en eerroof plegen. De coburgers moeten publiek te kakken gezet worden, met alle middelen noodzakelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Wat een stomme, stompe, lompe reactie's hier allemaal.
![]() Wat die Vaessen betreft: het is een absolute parvenue, een gemene leugenaar, een inhalige dief, een achterbakse, ordinaire, corrupte, afschuwelijk degoutante nietsnut! ![]() En Jan met de Pet gaat met die smerige leugens natuurlijk weer gaan lopen... ![]() Ze meosten hem alles afnemen wat hij heeft! Hoe durft hij, de smeerlap! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() Tja, ik ben er anders wel benieuwd naar.
Volgens mij stinkt daar vanalles, ok misschien wel langs beide kanten. Maar die koninklijke familie wordt betaald van ons centen, als er vb wordt gesjoemeld met geld en dergelijke, of er worden meubels geleend en niet teruggegeven dan stel ik de geloofwaardigheid en integriteit van ons koningshuis toch in vraag. Ze krijgen zoveel geld, wat doen ze daar dan mee, blijkbaar hebben ze niet eens geld genoeg om hun eigen meubeltjes te kopen. Zet toch aan het denken of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() Als ik van merk X niet hou dan gaat een reclamespot die me gelijk geeft daar niets aan veranderen.
De moraal? Mensen die naschoppen hebben over het algemeen niet veel nieuws te verkondigen.... Een Vaesen is eigenlijk al even bedenkelijk dan een Jean Marie.... Je weet wel, de Jean Marie die het niet kon hebben dat hij afgedankt werd en perse aan politiek wou doen..... niet om de politiek, maar omdat hij een slechte verliezer is en de Open VLd een hak wou zetten. De ego van Vaesen en Jean Marie zijn geschaad en daar kunnen die arrogante mensen nu eenmaal niet mee om. Hun gelijk halen en naschoppen, daar gaat het hen om, en als ze daar dan nog eens hun boterham mee kunnen verdienen des te beter. PS Ik heb het niet voor Vaesen, noch voor Jean Marie, en zeker niet voor het koningshuis en de "open" vld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Ze hebben toch een voorbeeldrol naar de burgers toe.
Wat voor een voorbeeld stellen ze nu?? Ze stellen dat het niet nodig is om respectvol om te gaan met centen. Als je geen centen genoeg hebt is het ok om geld te verduisteren. Je pakt links en rechts wat je nodig hebt en vertrouwt voor de rest op je adellijke titel 'men zal je hierdoor wel niet lastig komen vallen'. Als je iets wil dan pak je het of je leent het en zelfs al komt het in de media, je geeft het niet terug en rept er met geen woord over. Tja als dat een voorbeeld moet zijn. Wat is er mis met: wees tevreden met wat je hebt, en als je geld op is is het op, je kan er niet zomaar gaan bijtoveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Als iemand hard werkt mag hij toch well verdienen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe meer schandalen rond de monarchie, hoe beter voor iedereen.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk hier het volgende bij:
In hoeverre is de waarheid uitgerokken weer maar wetende dat waar rook is vuur is is er toch wel degelijk wat mis in dat koningshuis. Maar ja dan ook weer; in welk niet of in welk ander huis voor zelfde geld. Tevens ook weer een zoveelste reden om je ernstig vragen te stellen bij het nut van het koningshuis op zich als dusdanig dus toch maar weer. Het wordt moeilijker en moeilijker om het persoonlijk en maatschappelijk te verdedigen zou ik toch denken niet? Tenslotte weet ik nu echter al dat het weer maar een storm in een glas water zal blijven dankzij het apparaat en dat na overwaaien binnen enkele weken weer in het collectieve geheugen onder de onnoemelijke berg "geklasseerd voor definitieve archivering zonder follow up" of met andere woorden dat er niets met zal gedaan worden.
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Soort zoekt soort.
Of dat goed of slecht bedoeld is laat ik aan jullie over.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 7 juli 2007 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoor dat men met de pet aan het rondgaan is om een bronzen standbeeld voor die man neer te poten. Wie geeft me meer informatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |