![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Inge heeft altijd gelijk! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2007 om 19:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk: dit is écht grappig: http://www.garnierzorgvoorjezelf.nl/...aspx?overlay=1
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat jij zo weinig nodig had om te kunnen lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je een model zoekt, of een promogirl for that matter, doe dan gewoon wat er in 'de sector' altijd gebeurt. Vermeld onder 'type': caucasian (of beter: 'natural blonde' ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou denken dat het de producenten vrij staat te kiezen welke mensen ze als uithangbord willen gebruiken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk, maar (en ik zeg het voor de tweede keer) niet-blanken hebben niet per definitie lelijk haar,toch? Noch staat er ergens dat het om producten gaat die specifiek voor blanken bestemd gaan, of lees ik daarover misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Wie is de Alwetende Macht die foutloos kan bepalen wat voor onszelf relevant en irrelevant is, en op basis waarvan kan ze dat? Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 10 juli 2007 om 10:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij doet hier alsof zo'n multinational welbewust zijn eigen commerciële strategieën en belangen zou dwarsbomen enkel om politieke redenen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Dit is gewoon een schoolvoorbeeld van discriminatie. En niet alleen op het vlak van huidskleur trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat ze zonnecrème factor 50 gaan promoten door zwarte modellen onder het moto "ik ben al bruin genoeg".... of is dit weer discriminatie Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Iemand wees je er al op dat je je compleet belachelijk maakt in deze thread, maar blijkbaar dringt het niet door. Zwarten moeten zich net zoals blanken beschermen tegen de zon. Zonnecrème dient niet om te vermijden dat je bruin wordt, maar wel om je huid te beschermen tegen schadelijke zonnestralen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je dus zelf een slogan zoekt om een zonnecrème factor 50 te laten promoten door een zwart model (uiteraard vooral om witte klanten over te halen om dat product te kopen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Circe ten eerste is het een haarproduct. Ten tweede, kan je mij nu eens eindelijk tonen waar ergens staat dat het product enkel te gebruiken zou zijn door blanken of bestemd is voor blanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dat het enkel om een haarproduct ging? Garnier is méér dan enkel een shampoo producent.
Bovendien: indien een firma meent dat ze hun klantenbestand kunnen uitbreiden door andere bevolkingsgroepen dan de BBR te kunnen bereiken, zouden ze toch wel héél dom zijn om dit niet te doen, denk je niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit je eigen c/p die je duidelijk nog altijd niet zelf gelezen hebt en waardoor je je blijft belachelijk maken. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een theater ....
Een firma die producten op de markt brengt om haar te ontkroezen gebruikt ook geen model met steil haar ...Daar dient geen enkele mens klacht tegen in .... Moeten kinderloze gezinnen klacht indienen tegen speelgoedreclame??? Dat ze eens stoppen met al die idiotie , mensen hebben toch wel het recht om zelf hun reclamecampagne te kiezen ... Mag er dan nergens geen vrijheid meer zijn ??? ![]()