![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Drie korte termijn onderzoeken, die al uitvoerig bekritiseerd werden, zijn inderdaad blijkbaar voldoende voor het WHO. Dat stemt tot nadenken. Vooral ook omdat de methoden van besnijdenis in die landen zwaar te wensen overlaten (en dus heel veel kans op complicaties met zich meebrengen). En omdat het geen alternatief is voor het gebruik van condooms zoals ze zelf zeggen, maar tegelijkertijd de motivatie voor het gebruik van condooms zal doen afnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar relevant genoeg voor de WHO en de medische consensus.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of die van je websites? ![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 11 juli 2007 om 18:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Vooral? Tiens, detecteer ik een zwakke poging om van onderwerp te veranderen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De motivatie om condooms te gebruiken hangt eerder af van de seksuele voorlichting die je gekregen hebt en je eigen persoonlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Dat moet je inderdaad eens doen. Je bent handig overgeschakeld van een zogezegde consensus bij wetenschappers over het feit dat besnijdenis peniskanker voorkomt (wat je reinste bullshit is en wat zelfs niet eens bevestigd wordt in de artikels waarvan je de abstracts zelf op MEDLINE hebt opgezocht) naar de consensus die de WHO meent te zien omtrent het gebruik van besnijdenis in strijd tegen AIDS. Een consensus die er ook niet is zoals een recent artikel in Nature bewijst.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lomeanor : 11 juli 2007 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Recente wetenschappelijke artikels uit peer-reviewed journals veranderen niet van inhoud omdat "drukkingsgroepen" ze gebruiken hoor. Jij bent er nog steeds niet in geslaagd om ook maar één bron te vinden voor je beweringen als zou besnijdenis peniskanker voorkomen (een ronduit belachelijke bewering trouwens).
Laatst gewijzigd door Edina : 11 juli 2007 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over peniskanker is er nu eenmaal alles gezegd wat er te zeggen valt: het is onmogelijk om peniskanker te krijgen na circumcisie. Die neemt immers alle risicofactoren weg, en dat is niet alleen fimosis. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De "bron" van je bronnen, je selectieprocedure is van belang. Er bestaat over elk onderwerp artikels die elkaar tegenspreken. Maar jij selecteert er op voorhand enkel degenen uit die jouw mening verkondigen. Zo bereik je nooit een genuanceerde mening. Is dat nu écht zo moeilijk te begrijpen? Leg ik het niet eenvoudig genoeg uit of zo? Citaat:
Peniskanker is niet mogelijk na circumcisie. Zo eenvoudig is het. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over het feit dat peniskanker na circumcisie vrijwel onmogelijk is valt niet te discussiëren. Het is belachelijk dat je dit stelde. Je kan wel eventueel discusiëren over de toegevoegde waarde van circumcisie wanneer je fimosis, balanitis en gebrekkige hygiëne uitschakelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom ik toegeef dat je kan redetwisten over de toegevoegde waarde?
Omdat voor mij oprechtheid wél belangrijk is. Omdat ik wél kan nuanceren. Omdat ik niet zo in absoluten denk als jij. Ik ben gewoon geen keikop. Laatst gewijzigd door lomeanor : 11 juli 2007 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En over het recente artikel in Nature blijf je natuurlijk in alle talen zwijgen... Laatst gewijzigd door Edina : 11 juli 2007 om 19:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit dat je eerst die links naar die dwaze drukkingsgroepen poste, pleit nu eenmaal tegen je. Citaat:
Blijkbaar waren de posts daarna te moeilijk om op te antwoorden? Citaat:
Daar komt dan nog bij dat circumcisie het beter doet dan deze langerhanscellen (cfr de Afrikaanse studies waarop de WHO zich baseert.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar heb ik het toch al over gehad? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik durfde het niet zeggen...
Maar ik kan begrijpen dat ze voor sommigen "verwaand" en "arrogant" over komt. Citaat:
Onze Edina moet wel een hele gereputeerde onderzoekster zijn. ![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 11 juli 2007 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 11 juli 2007 om 19:26. |
||
![]() |