![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In een doordeweekse Vlaamse gemeente net gezien, enorm volkstoeloop bij een feestzaal, Mercedessen, BMWs op de oprit, vele besnorde mannen en iets minder vrouwen met hoofddoeken. Veel lawaai en verkeerschaos ook.
Bij nader toezien "besnijdenisfeest" van de zoon van een rijkgeworden Turkse Belg. Moet enorm veel geld kosten, maar dat terzijde. Waarom wordt zoiets toegelaten? Een vrijwillige verminking is aanleiding voor een enorm feest? Welk antwoord zou ik krijgen in de kliniek als ik mijn zoon een oor wil laten afsnijden( kan hij best missen) omdat mijn geloof me dat oplegt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'Moet veel geld kosten, maar dat terzijde' 'BMW's en Mercedessen' 'rijkgeworden Turkse Belg' dit schouwspel heeft je de ogen nogal uitgestoken naar mijn gedacht (als je begrijpt wat ik met die uitdrukking bedoel ![]() Ga je een oor amputeren vergelijken met het wegsnijden van 'een velleke'? Over de zin of onzin daarvan bestaan andere draden, als vrouw zie ik niets dan voordelen aan het ontbreken daaraan op bepaalde momenten, aan nog andere 'gewoontes' van moslims trouwens maar daar ga ik het nu niet over hebben ![]() Naar mijn bescheiden mening gaat het jou hier niet echt over dat ritueel maar eerder over hun weelde die zwaar te kroppen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is maar een stukje vel, wat is het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voordat er hier weer de ene na de andere mythe wordt verteld zonder dat men zich druk maakt over wetenschappelijke informatie, verwijs ik nu reeds naar een draad waarin die aspecten besnijdenis behandeld is.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=88067 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals voor vrouwen geldt "Il faut souffrir pour être belle", zo geldt voor mannen dat ook zij moeten lijden om de vrouw superieur genot te verschaffen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noteer ook dat het slachten van dat schaap bij de Islamieten in feite een surrogaat is voor een mensenoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En religieuze argumenten zijn helemaal onzin natuurlijk, wat als er een goeroe opstaat die zegt dat teennagels niet halal zijn en verwijderd moeten worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Een belangrijk inzicht uit de evolutionaire biologie is dat alles wat in onbruik raakt afsterft. Zo is het stuitje alles wat rest van wat vroeger een staart was. Dit betekent dus impliciet dat het velletje weldegelijk een doel dient. Anders was onze voorhuid allang weggeevolueerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() heb jij kinderen? Mannelijke of vrouwelijke? Ga je ze laten besnijden? of hun neus laten afsnijden omdat 1 of andere gekke openbaring van een psychopaat zoals Mohammed dat voorschrijft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |