![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge doet uwe nick alle eer aan ... ge zijt een zero maat Laatst gewijzigd door Anna List : 12 juli 2007 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.restoreforeskin.org/ http://www.circumstitions.com/Restore.html Hier staan der genoeg cijfertjes en verhalen van getraumatiseerde mannen, voor mij dus genoeg redenen om besnijdenis onder de 18 te verbieden.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gij moet met uw communistische fikken van mijn rechten blijven de staat zal het altijd slechter doen dan 99,99 % van de ouders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) Ik heb nog geen enkel deftig argument gehoord waarom ouders wel zoiets permanents als een besnijdenis voor hun kind mogen laten doen
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het aanstellerij. Als je daar niet mee kan leven... dan heb je geen idee waar bijvoorbeeld mensen met brandwonden mee moeten leven. Schande vind ik het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() burgerrechten ... daar is reeds voldoende voor gestreden ... daar moet ik ook geen strijd voor leveren in gelijk welk forum ... daar moet iedereen met zijn fikken afblijven ... en wie daar wil aan knabbelen, die noem ik naar believen een communist of faschist of gelijk welke totalitaire kwaal ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() 'Ieder zijn gedacht' is mijn mening. Ik weet, als mijn man en ik ooit samen een zoon zouden hebben dat die besneden zal worden en dat kan mij geen moer schelen, in tegendeel.
Er was ooit sprake van dat het nodig was bij mijn (intussen tiener)zoon en nu vind ik het jammer dat ik het uitgesteld heb. Later bleek het niet meer nodig te zijn. Voor een vrouw heeft een besneden man niets dan voordelen. (Daarmee wil ik niet zeggen dat een man met zijn 'velleke' er nog aan niet goed is he guys ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Een eikel met voorhuid is veel gevoelig dan zonder.
Het heeft dus wel degelijk gevolgen voor het sexuele plezier. Als er geen medische reden is ,mogen ouders daarom daarover niet beslissen. Al die zogenaamde godsdienstige redenen zijn eigelijk culturele redenen en in feite achterhaald voor mensen die in het Westen wonen met goede bad en sanitaire voorzieningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je deze piste wil volgen dan kan je evengoed stellen dat een half-dichtgenaaide vrouw voor een man ook zijn voordelen heeft, of dat een "ge-upgrade vagina" (hoe noemden ze het alweer gisteren in Terzake?) ook mooier te aanschouwen is voor de man dan de froemellippen die standaard zijn. Bovendien vind ik dan ineens maar dat mannen op leeftijd dringend hun klokkenspel moeten laten liften.... die al of niet besnijdenis heeft op die leeftijd dan toch geen "extra" voordeel meer. Trouwens, je "extra" voordeel op jongere leeftijd kan je oplossen met een condoom, het "nadeel" op latere leeftijd (iemand Smack the Pony gezien deze week?) is dan sowieso groter. En zo kunnen we dus verdergaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juli 2007 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het hebben van sex meer of minder plezierig kan zijn. In jouw geval was het natuurlijk de beste beslissing en je zult best wel aan je trekken komen. Het gaat alleen om niet noodzakelijk besnijdenis ,zonder toestemming van de persoon die het betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat mij juist om de godsdienstige verplichting ,die in feite alleen maar een culturele achtergond heeft. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 12 juli 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Om religieuze redenen is het natuurlijk iets anders. Ik zou mijn zoon (mocht ik ooit een zoon hebben) ook nooit laten besnijden omwille van religieuze of culturele redenenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |