![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
een bomauto op een markt laten ontploffen, een moskee bombarderen.. de meeste dode irakezen zijn door irakezen gedood.. ergens beweert er iemand dat Saddam voor niet meer dan 274 dode iraki's schuld draagt laat propaganda en leugens uit een discussie ! De jarenlange loopgravenoorlog tegen Iran, het bloedig onderdrukken van de niet -Soennietische meerderheid van Irakezen dat is toch niet niks ? Ik zou verkiezen dat de arabieren/moslims van de streek hun veantoordelijkheid zouden inzien en opnemen - grenzen aan een gebied met totale wetteloosheid is geen sinecure.. dat ze zelf voor "Law and Order" zorgen ! Spreek zelf eens met irakese vluchtelingen, dan denk je misschien een weinig genuanceerder.
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kan de stand van zaken over "het volste recht" van de irakezen op hun andere sektebroeders best volgen via www.thereligionofpeace.com de lijst van "volste rechten": http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks Vandaag blijken ze zich weer eens met het volste recht verdedigd te hebben. DM: Minstens elf doden bij aanslag in Irak Bij een aanslag in een voorstad van Bagdad zijn vandaag minstens elf mensen om het leven gekomen. Meer dan dertig anderen raakten gewond. Dat hebben de Iraakse veiligheidsdiensten gemeld. Rebellen vuurden zeker vijf mortiergranaten af op de wijk Obaidi, ten oosten van de Iraakse hoofdstad. De wijk werd afgezet door de politie. (afp/dm)</STRONG></EM></U></I></B>
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 augustus 2007 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Burger
|
Citaat:
DIVISER POUR MIEUX REGNER Laatst gewijzigd door vrijheid en recht : 19 augustus 2007 om 12:34. |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Minister
|
Citaat:
Om te ruzieën moet je met zijn tweeën zijn. Niks menselijks is me vreemd, en ik wil me bij deze verontschuldigen voor de persoonlijke aanvallen tegen jouw persoon; zet het gerust op het conto van mijn impulsiviteit, die ik niet altijd onder controle heb. Mag deze oeverloze en uitermate vervelende discussie nu eindelijk rusten? Er is werkelijk niks interessants meer aan toe te voegen, noch van jouw kant, noch van de mijne. Laten we het erop houden dat we gewoon op twee totaal verschillende golflengten zitten. Keer op keer stel ik vast dat jij me niet begrijpt zoals ik wil begrepen worden, en vermoedelijk heb jij een gelijkaardige indruk wanneer je mijn replieken onder ogen krijgt. Wordt het dan niet stilletjesaan tijd om dat onderwerp definitief te begraven? We raken er toch niet uit, en ik heb geen probleem me daarbij neer te leggen. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Minister
|
Citaat:
Voor mij is het namelijk heel duidelijk dat licht helemaal niet de lading dekt. Zoals eerder gesteld, ken ik Jodendom als godsdienst helemaal niet, maar weet wel dat islam en christendom alleen maar HEEL LICHT (nauwelijks dus) overeenkomen: beide spreken over één god en er zijn profeten. Dat is het zowat. Daarnaast zijn er de immens grote verschillen: Islam predikt: - Christendom predikt: geweld - geweldloosheid doodt de ongelovige - vergeef hen die je kwaad doen Zo simpel is het. Als je dat niet wil inzien, ben je ofwel moslim (die de haat met de moedermelk mee krijgt, zoals bvb. de palestijnen, die op school leren om Israel te haten en te bevechten). ofwel zodanig geindoctrineerd, dat je het besef van de realiteit volledig kwijt bent.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar goed, zand erover. Laatst gewijzigd door system : 19 augustus 2007 om 18:02. |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#209 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Parlementsvoorzitter
|
QER (Revelatum)
"God is liefde: wie in de liefde woont, woont in God en God is met hem” (Eerste brief van Johannes 4,16)
|
|
|
#211 |
|
Banneling
|
QNED (NR)--: sed errare humanum est.
Laatst gewijzigd door system : 19 augustus 2007 om 22:23. |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zalig is dat het niets uitmaakt.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 19 augustus 2007 om 22:39. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Inderdaad. Errare aut justificare
Geloven is een gok. Maar eenmaal de gok gewaagd, weet je gauw of je gewonnen hebt. I.c. ik, ik voel dat ik gewonnen heb. Het maakt me gelukkig, het geeft m'n leven kleur en zin. Geloven is als zout. Het geeft het leven smaak. Niet teveel, want dat is slecht voor je bloeddruk. Maar zonder het zout smaakt het leven veel minder.
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 augustus 2007 om 23:01. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Burger
|
Kies Liefde, Liefde.
’t Leven zonder schone Liefde Is slechts een last, Zoals u ziet. 3. O mensen, omstrengel Liefde. Antwoord op haar roep. Ga tot Hem, Want God schonk onsterfelijkheid Alleen aan Liefde. Vandaag is slapeloze Liefde in de lucht En roept de slaperige Harten. Liefde is het leven en gevoel In het heelal. Leven zonder Liefde Is slechts een lege schelp. Er is in Liefde geen gepraat. Kreunen en zuchten is genoeg, En geduld is het enige Dat Liefde redt. Wees stil. Spreek geen woord. Laat uw tranen alles zeggen. Als het Hart begint te branden, Ruikt het als wierook. Rumi |
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar dit vind ik er wel over.
|
|
|
|
#217 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat voor de andere kitch is,is voor de derde een botsing met het heilige. Voor de ene is het diepe bos te mijden, bedreigend vijandig en duister Maar is het donkere woud niet de gewijde woonplaats van de god Pan? Laatst gewijzigd door system : 19 augustus 2007 om 23:18. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Neen of ja.
|
|
|
#220 |
|
Schepen
|
Beste bisschop Muskens,
Mij goed om uw God Allah te noemen. Het probleem is natuurlijk hoe men de zoon zal noemen, die hij volgens de moslims niet heeft. Allah-zoon? En de Heilige drievuldigheid? Triallahlah? Wilders zou ook best eens de bijbel lezen: wat er daar allemaal in staat! De buik van zwangere vrouwen van de vijand openrijten! In het mooie liedje: "on the rivers of Babylon" (psalm 137, vers9): "Zalig hij die uw kinderen zal grijpen en tegen de rotsen te pletter slaan." En de vrouwen die moeten een hoofddoek dragen, zij moeten lange haren dragen, zij mogen geen onderwijs geven volgens de brief aan Timótheus. Zij mogen geen leiding geven aan de mannen. Want de vrouw is geschapen voor de MENS, zijnde de man (genesis), zoals alle andere kiekens en kalveren. Al die beledigingen schrappen, het zou een heel dun bijbeltje worden. O, ik weet wel dat in de Koran ook allerlei dwaasheden staan, zoals een leuke voor de Hollanders: Soera 20, (102)102: "Op de dag dat op de bazuin geblazen wordt en waarop Wij de boosgezinden bijeendrijven, BLAUWOGIG." (hoofdletters van mij.) De toekomst ligt open voor de blauwogigen. Groetjes, en vraag eens aan SGP of zij de doodstraf nog willen invoeren? Arm Holland. De bijbelbelt in Holland begint goed te gelijken op een vuilnisbelt met o.a. 17 "kerken" in een dorp in het Noorden, en honderden andere sekten over het land. Gerard Golsteyn.
|