![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anyway, iedereen is hoe hij is...maar het blijft belachelijk om je sexualiteit te etalen op een openbaar forum of waar dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat ze zich registreren op forum's a la 'kifkif' en aanverwanten en daar trachten de negativiteit in de kiem te smoren door homo-achtige afbeeldignen te gebruiken. PS : ik ben biseksueel ![]() Laatst gewijzigd door jurgen79 : 4 september 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie niet meteen op welke manier dat hier enige betekenis heeft... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doen ze niet. Ze zeggen dat het niet waar is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Partijlid
|
![]() Ik zou mij hoeden voor veralgemeningen. Over welke "ze" heb je het hier precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voorts had ik getracht om je op een eerlijke en vrij persoonlijke manier inzicht te geven in de reden waarom ik (en misschien ook andere homo's) ervoor kiezen om homokoppels als avatar te kiezen. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is dat je dat "plausibel" lijkt, maar tegelijk leg je het blijkbaar naast je neer en ga je door met veralgemenende uitspraken te doen. Erger nog, het heet nu ook al dat "ontkenning", naast "het etaleren van zijn geaardheid", een algemene eigenschap is van homo's. Mag ik vragen waar je zoiets haalt? Tenslotte negeer je ook mijn opmerking dat je er hoegenaamd geen idee van kunt hebben hoeveel homo's op dit forum actief zijn, en wie dat dan wel zijn. Je baseert je uitspraak dus uitsluitend op de avatars van de mensen van wie je weet (uit hun bijdragen) dat ze homo zijn. Ik begrijp niet hoe je kan volhouden dat dat een basis kan zijn voor een veralgemenende uitspraak.
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het feit ligt bij de persoon zelf, en niet bij het al-dan-niet homo zijn. Sommigen mensen zijn cassanter, willen meer opvallen. Zijn dat dan toevallig homo's en kunnen ze de expressie voor hun gedrag kanaliseren met behulp van het feit dat ze homo zijn zoveel te beter voor hun. Personen die direct kritiek hebben op de aanmerkingen van anderen op de avaters die ze bv. gebruiken, terwijl ze goed weten dat sommigen aanstoot nemen aan die avaters, zitten op dezelfde golflengte als die die tegen homo's zijn. Namelijk ze scheppen er op een of andere manier genoegen in of het interesseert hun toch genoeg om hiermee in de clinch te gaan, wat ze ook involved maakt.
Er kunnen hier evengoed homo's op het forum zitten waarvan men nooit weet dat ze homo zijn en er ook totaal geen inclinatie toe hebben om het te zeggen of te tonen in avaters, of om aan deze dicussies deel te nemen.
![]() |
![]() |
#334 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mij stoort het niet. Ik vind het prachtig dat er hier in België zoveel kan en mag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en voorts ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 september 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 4 september 2007 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Parlementslid
|
![]() Verrek! Ik wist niet dat mijn vrouw ook actief was op dit forum!
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Ik vind dat ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |