![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Lokaal Raadslid
|
Volgens Bart Dewever werd de foto (van 1996) vrijgegeven door het
Vlaams Belang. Indien dit waar is , en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen, dan is dit een smeerlapperij eerste klas. Ik heb reeds naar de partij geschreven (ik ben lid!) en om uitleg gevraagd. Een antwoord zal wel zoals gewoonlijk uitblijven maar ik vind het wel de moeite waard om te proberen. Want zo wordt langzamerhand mijn vertrouwen in de partijleiding weggekalfd. Het mag misschien als een goede zet lijken op het eerste oog maar is ethisch niet verantwoord. Normen en waarden? Een openbare verontschuldiging is hier wel gepast. |
|
|
|
|
#2 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Laat iets weten als je antwoord krijgt. Op deze vraag zou ik ook graag een antwoord weten.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Staatssecretaris
|
Inderdaad, ik heb al goegelend die foto hier gevonden:
http://www.tanguyveys.be/artikels/deweverenlepen.jpg Alleen, ik begrijp niet wat er verkeerd is aan deze pic. Het is toch geen zonde om op een foto te staan met Le Pen, ter gelegenheid van een voordracht of zo die laatstgenoemde hier te lande kwam geven? Dewever ziet er op die foto ook heel goed uit. Wat is eigenlijk het onderwerp of het probleem? Is er nog een compromiterend verhaal bij die foto of zo?
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
http://vlaamsbelangvlaamsparlement.o...elingen&id=184
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat is er nu mis met zo'n foto publiceren? Deze hele zaak zegt meer over hen die zo verzuurd reageren op die foto, dan over hen die erop staan of ze gepubliceerd hebben.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 9 september 2007 om 10:46. |
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb een foto waar ik op sta met Adolf Hitler.
En dan? Ach, paranoia zijn is een politieke eigenschap zoals een ander zeker?
|
|
|
|
#9 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ecolo zocht gewoon een uitvlucht om te zeggen: wij stappen niet in de regering omdat we anders weer op ons kas krijgen in 2009
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De opmerkingen hier zijn geen uitspraken van politieke partijen. Dewever moet niet lullen. Voor de N-VA kwam hij bij het Vlaams Blok kloppen voor een postje. Wie is er de hypocriet. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sinds wanneer kan het VB postjes aanbieden?
Een zeteltje, dat wel.
|
|
|
|
#12 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik begrijp je opmerking niet betreffende die 'opmerkingen' en 'politieke partijen' wil je die even toelichten aub? Dat verhaal is mij onbekend, bron? Referentie?,.......maar ik begrijp je opmerking, allez zoals Marie-Rose Morel. Alhoewel postje bij VB, je doelde op 'plaats op de lijst' vermoed ik. Geen reactie op de KD opmerking ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Staatssecretaris
|
![]() 'Zo'n karper zeg ik u Jimmy, zo!!" vertelt ceausescu over zijn visavontuur in Neerpelt tegen Jimmy Carter ![]() Dwight en Winston samen met politiek massamoordenaar op Waregem Koerse 1946 ![]() Donald Rumsfeld feliciteert Saddam met zijn overwinning op het Pokertoernooi van Deinze 1978. ![]() Neville Chamberlain begroet de voorzitter van de duivenbond van Munchen. "The evil is in the eye of the beholder" Propaganda is een machtig wapen en van alle tijden. Soms gebruikt het VB foto's in zijn voordeel. 2 weken nadien moeten ze zelf dekking zoeken nadat FDW gesignaleerd is met een of ander kopstuk van europees extreem rechts. A picture is more worth than a thousand words. Maar niet gaan fantaseren in functie van de booschap die je wil overbrengen e! disclaimer: ik wil hier geen geenszins de verdediging voeren van De Wever of andere gecompromiteerde medemensen; ik ben een politieke wees en voel met met geen enkele partij verbonden. Merci |
|
|
|
|
#14 |
|
Minister-President
|
quote : "ik ben een politieke wees en voel met met geen enkele partij verbonden." Same here!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
#15 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#16 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En het is ook geen foto die onverwachts genomen is. Mocht ik in de buurt van Le Pen zijn en er zijn fotografen, ik zou me vlug uit de voeten maken. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
'Het in de buurt zijn van Le Pen' sluit U dus niet? Zolang er maar geen foto's zijn? Correct? |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Parlementslid
|
AdrianH vroeg :
Citaat:
Beste Groeten. Naschrift. Mocht je vandaag (dju zondag ...) dus morgen een jobke nodig hebben probeer dan maar eens bij de Hesse Natie.
|
|
|
#19 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik zie ook geen probleem, men zoekt hier volgens mij een stok om een hond te slaan. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Parlementslid
|
|
|
|