![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() kunt ge eens linken?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik in al die decennia iets van waarde geleerd heb, is het wel dit: ga niet, ga nooit in tegen het oordeel van de misses. Maar dat is persoonlijk, natuurlijk. Enfin, ten gronde: uw draden op politics.be zjin natuurlijk het enige wat we van u kennen hé. Citaat:
En gij gaat, naar eigen zeggen, het VB eruit pikken om die attitude aan te klagen. Dat zegt dan toch wel iets over uw doelstellingen, zekers? Dat het u niet echt om het "liegen, bedriegen en voilegaajt verkuupen" te doen is, misschien? Laatst gewijzigd door Kortaf : 15 september 2007 om 10:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() eddem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er in iemand zijn avatar staat dat hij voor het VB is, dat hij spreekt vioor het VB. Nog minder voor het Vlaams Nationalisme. Het is slechts de mening van DIE bepaalde Vlaams Nationalist. Dat het VB allerhande aantrekt, goeden, en minder goeden, is omdat het VB nu eenmaal de voorvechtersrol hééft in deze! Net zoals ze die heeft tegen de islamisering van onze maatschappij, waar toch geen enkel zinnig mens tevreden mee kan zijn.
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() En hoeveel van die valse schaamte zien we dagelijks op TV? Ze dénken één ding, maar zeggen wat anders... Geef mij maar eerlijkheid.
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() QED
Eddem? ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Kortaf;2930695]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het VB speelt het politieke spel laf. En is trouwens veroordeeld (sorry, de VZW's) voor rascisme. Kweetnie of dat voor u iets betekend? Of was dat een politieke afrekening? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoniet zult ge het toch eens nader moeten uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal nog eens zoeken, want ik blijf da ni bijhouden he
![]() http://www.youtube.com/watch?v=WI_779DPaPk At your sevice! ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 15 september 2007 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom uitgerekend daarom getreurd? Doen ze dat niet allen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik heb de aandacht hier NIET gevestigd op SIOE ik heb de aandacht hier gevestigd op VB Anderen vestigen de aandacht op SIOE (prachtig, hun goed recht) ik vestig de aandacht op de methodes van het VB (mijn goed recht waarbij IK GEEN afbreuk doe aan SIOE en hun rechtop vrije mensingsuiting) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je stelt hier eventje de onafhankelijkheid van de rechtspraak in belgie in twijfel...zomaar... ![]() Of is rechtspraak enkel maar rechtvaardig indien ze rechtvaardig is voor uzelf?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 15 september 2007 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
QED |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik verleg niks. Ik schep nieuwe aandacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mercy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ow, dat gaat naar gevaarlijke naïviteit rieken...
De goorste smeerlappen van het land zijn de VB-ers? Als ge dat gelooft, dan moet ge nog erg jong zijn. Citaat:
En echt niet zomaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor een bijkomstig thema.
|
![]() |
![]() |