![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen , maar blijkbaar jij wel ...
![]() Citaat:
Mss even wat nadenken over het bewezen feit dat de mensen meer en meer sympathie koesteren voor het VB , zelfs mensen van andere partijen ... Face it , U hoort stilaan bij een minderheid ... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke verplichting? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hup, en daat gaat Rafke weer op zijn bek. We beginnen dat stilaan zo gewoon te worden dat het zelfs niet meer grappig is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gelijktijdige "afwezigheid" van het voltallige schepencollege. Hoe dikwijls moet dat nog herhaald worden?
Wat begrijp je niet aan de term "collaboratie"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan zal u ook moeten aantonen dat dit een onwettelijke bedoeling had .. En dat is er niet ... Mensen kunnen nu eenmaal eens afwezig zijn ... Citaat:
Mogen we dan ineens de politiek in het algemeen maar vergeten ??? U en Ik wisten al lang dat elke stem die NIET naar het VB gaat verloren is in een grote grijze massa van allerhande partijen ... Nu komt dit wel erg duidelijk in beeld , als alle partijen behalve het VB hun verantwoordelijk opzijzetten voor hun vrije tijd ... ![]() Dus Raf ... Geef het op en stem VB ...
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. Maar als het voltallige college zich zonder gegronde redenen onttrekt aan zijn wettelijke taken, is er iets mis. Fraude dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 oktober 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien de toekomstige echtgenoten wensen dat het huwelijk door een bepaalde schepen wordt voltrokken moeten ze een schriftelijke aanvraag naar de ambtenaar van de burgerlijke stand indienen. Deze aanvraag kan positief worden beantwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent je er - hoop ik - toch van bewust dat er een verschil is tussen een schepen en een raadslid?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 oktober 2007 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doch mag een schepen door het college van burgemeester en schepenen voor deze functie aangewezen worden, hetzij voor een bepaalde periode, hetzij om de burgemeester voortdurend te vervangen. In geval van afwezigheid van de ambtenaar van de burgerlijke stand wordt er beroep gedaan op een schepen of op een gemeenteraadslid, volgens de rangorde binnen de gemeenteraad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() de toekomstige echtgenoten wensen dat het huwelijk door een bepaalde schepen wordt voltrokken moeten ze een schriftelijke aanvraag naar de ambtenaar van de burgerlijke stand indienen. Deze aanvraag kan positief worden beantwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Als het nen zwarte is van huidskleur dan is het voor raf en z'n aanhang in orde. Is het nen zwarte van politieke kleur zoals sommige progressieve ze noemen, is de democratie in gevaar.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Derde keer, goede keer?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe het ook moge zijn, fuck de wet, iedereen ziet er gelukkig uit.
![]()
![]() |
![]() |
#57 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik twijfel er niet aan Raf, uw trouwkleed word het mooiste.
|
![]() |
![]() |