![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Minister-President
|
De Amerikanen zitten nog steeds in de tuin bijna 20 jaar na de (oude) Koude Oorlog en zullen echt niet vanzelf vertrekken. Daar gaat het om! Het zijn zogezegd altijd de vijanden van Amerika die de bedreigende "imperialisten" zijn. Maar als puntje bij paaltje komt, zijn er nu geen Russen meer in Oost-Europa en is de NAVO wel opgeschoven tot aan de Russische grens!
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 14 oktober 2007 om 13:34. |
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik ben zekers de laatste om te ontkennen tekort te schieten in het begrijpend lezen. Tegelijkertijd ben ik wel de eerste om erop te wijzen dat mijn verstandelijke vermogens echt te klein zijn om enige context te kunnen identificeren waarin zouden gelden dat “goed bestuur voorrang geeft aan eigen vrouw en kinderen”. Straffer nog, mijn verbeeldingsvermogen schiet deerniswekkend tekort hier. In die zin stelt het mij gerust dat mijn weliswaar beperkte cognitieve vermogens nog altijd alle alarmbellen doen afgaan wanneer lieden - zoals U – rücksichtloss ondingen de wereld insturen als “een goed bestuurder van zijn eigen huisgezin" en dat gaat NIET over de broeders en zusters uit de wereld, maar zijn eigen vrouw en kinderen...” De dag dat context onderdeel uit zal maken van de panoplie aan religieuze dogma's en het aanverwante amalgaam aan rechtse idée-fixes moeten we nog alsnog meemaken. Ik wou hetzelfde te kunnen zeggen over de dag dat goed bestuur terdege voor eigen vrouw en kind ging zorgen. evengoed vreemdsoortig, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 oktober 2007 om 13:49. |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voor de rest vind ik dat uw reactie stinkt naar russofobie. Gelukkig voor u is dat wettelijk toegelaten...
|
|
|
|
#245 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De VSA heeft zich teruggetrokken uit het westen van Europa, en elk land is vrijwillig bij de NAVO, inclusief die nieuwe Europese staten. Toen Frankrijk uit de militaire tak stapte, heeft de VSA toch ook niet met geweld gereageerd?
|
|
|
|
#246 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#247 | ||
|
|
In Europa? Ik zou zeggen : ja, ze deden iets anders.
Citaat:
Vraag je eens af waarom die landen geen Russische kernwapens op hun bodem willen, en wel Amerikaanse? Citaat:
|
|
|
|
#248 | |
|
|
Citaat:
In Tsjechië willen de yanks installaties zetten. Bevraging bij de bevolking had een uitermate afwijzend resultaat, en terecht. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 14 oktober 2007 om 16:13. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
Wanneer een betoging "Iedereen Eerst"?
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
|
Citaat:
Als er installaties komen, dan is dat met de goedkeuring van een verkozen regering. Ik ben zelf ook helemaal geen fan van wat de VSA allemaal uitspookt, maar bij sommigen lijkt het een blinde haat te zijn geworden.
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zal met een grote Israëlische vlag en mijn 2 middelvingers jullie begroeten vanaf de zijlijn. Nazi,s Raus!!! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Banneling
|
Ze hebben de nochtans dezelfde mening over Amerikanen en Joden als menig linksen hier op dit forum. Dus waar maak je je eigenlijk zo druk over?
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Banneling
|
Je kan best een keppeltje of een ander hoofddeksel opzetten, succes gegarandeerd bij dat uitschot. Die kloppen op alles wat vanuit de verste verte lijkt op een Jood, moslim, zigeuner of andere volkeren volgens hun definitie onvoorwaardelijk gepreciseerd als 'Untermenschen'.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 14 oktober 2007 om 17:44. |
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1) Geen nieuwe immigratie die door de werkgevers gewenst is. 2) Protest tegen de criminaliteit gepleegd door vreemdelingen (vooral in de West-Vlaamse steden). 3) Protest tegen de politieke crisis die sinds 10 juni bestaat en die nadelig is voor ons volk. |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Juist! Het is uiteraard wel zo dat onze betoging niet direct te maken heeft met de Venezolaanse president of met de Palestijnse kwestie. |
|
|
|
|