![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Cynicus? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() Cynicus wat vind jij van mijn nieuwe berichtpost stijl?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() hmm, je leek me meer de talenknobbel. Je taal is altijd verzorgd, en heb je nog niet kunnen betrappen op lelijke dt-fouten
![]() maar goed, als je zegt dat je beter in wiskunde bent, zal dat wel zo zijn. vertel mij is de vierkantswortel van 25? ![]()
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | |||||||
|
![]() Je uitgebreide antwoord en het lezen dat je er bekommert over bent doet mij plezier.
![]() Het is wel niet de bedoeling om hier een discussie te starten, maar graag zou ik toch even reageren op sommige punten: Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben het dus met je eens. Citaat:
Ik denk dat de opwarming van de aarde in eerste instantie geen directe gevolgen zal hebben voor onze regio, maar wel indirecte. Op korte termijn denk ik dan aan de grondstofprijzen die zullen stijgen omdat de oogsten tegenvallen. Op de meer lange termijn denk ik dat we een vloed aan ecologische vluchtelingen zullen ontvangen en daar al dan niet mee samenhangend met een schaarste aan basisproducten (water, voedsel, ...) te maken zullen krijgen. Ik ben eerder pessimistisch over de mogelijke bewoonbaarheid van de gebieden die voordien onbewoonbaar waren door hun harde klimaat. Ze zullen geen voldoende compensatie vormen voor de delen land die we zullen verliezen, zeker niet op korte termijn. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Cynicus heeft duidelijk aangegeven niet op te persoonlijke dingen te willen ingaan, dat is zijn volste recht. Ik vind dat hij of zij tot hiertoe op een zeer mooie en gepaste manier met de vragen die daar wel over gaan omgaat. Ik apprecieer zijn manier van antwoorden trouwens even veel als iemand die zich meteen blootgeeft. We hoeven toch niet allemaal een open boek te zijn?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 oktober 2007 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Wat vind je van directe democratie? Denk je dat een zeer ver gedreven directe democratie ver haalbaar is?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder kunnen allochtonen hier gebruik maken van onze sociale voorzieningen. Of dat de integratie bevordert, betwijfel ik echter ten zeerste. Passieve uitkeringen voor werkbekwamen zonder werk, los van het feit of het nu allochtonen of autochtonen zijn, zorgen er voor dat die werkbekwamen van de arbeidsmarkt vervreemd raken, een gezonde arbeidsattitude verliezen, en zich vaak nutteloos voelen in de maatschappij. De vervanging van verwerpelijke passieve uitkeringen, voor wat werkbekwamen betreft door, een gemeenschapsdienstinkomenzekerheidsnoodsysteem waarbij gemeenschapsdienstverrichters enkel nog recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief verrichte gemeenschapsdienst zou voor wat allochtonen betreft integratiebevorderend werken daar ze dan iets om handen zouden hebben en het gevoel zouden hebben dat ze zich nuttig zouden maken voor de maatschappij. De lage gemeenschapsdienstuurvergoeding zou hen tevens aanmoedigen wat extra inspanningen te leveren om een gewone job te zoeken. Positieve discriminatie van allochtonen en allochtonenaanwervingsquota zijn in ieder geval totaal uit ten boze. Allochtonen die zich echter niet wensen te integreren, moeten de kans krijgen te opteren voor een vrijwillige terugkeerpremie, op voorwaarde dat ze definitief afstand doen van hun Belgische nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cynicus, even iets anders, je post hier nooit bij koetjes & kalfjes, is daar een reden voor?
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u geen humaan wetenschapper bent, omdat u anders zou weten dat repressie niet effectief was om ongewenst gedrag te voorkomen. ![]() Ik verdenk u van het zijn van een exact wetenschapper, iets ingenieurigs ofzo? Industriële bv.? Ofwel bent u iets in het bankwezen? Neen, ik gok maar wat. U bent voor mij nog steeds een raadsel.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk heeft Cynicus bij mij door deze thread net al enorm veel aan sympathie gewonnen, ook al stroken zijn standpunten lang niet altijd met de mijne.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of Groenland, Spitsbergen, Siberië, het noorden van Canada en Alaska, het noorden van Scandinavië, enz. de ideale gebieden zouden zijn om mensen uit exotische gebieden op te vangen betwijfel ik echter ten zeerste. Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 oktober 2007 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet bepaald een grote fan van Bush, doch ik zou ook niet meestappen in anti-Bushmanifestaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer het over zelfmoord (of zelfbevrijding, zoals je zelf wilt) gaat, spreek jij over de pil, zijn er geen andere mogelijke oplossingen om zelfmoord te plegen? Bijvoorbeeld uw polsen oversnijden, ga je dat dan ook legaliseren?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 25 oktober 2007 om 19:47. |
![]() |
![]() |