![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik bestrijdt de afwezigheid van het goede in de islam...en hiermee doe ik iets goeds.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1263 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Enkel bij de chimpansees zijn duidelijk mensachtige gedragspatronen gevonden. De natuur bevat geen 'kwaad', ze is gewoon wat ze is. (zie biologie; gedragspsychologie) Het 'kwade' is dus enkel de afwezigheid van het 'goede' en is geen entiteit op zich. Voor de atheïsten is er net zomin een duivel als er een god is. Voor mij is er geen 'kwaad' in de natuur, wel tegengestelde belangen, de krachten van orde en chaos. God staat voor de orde. God is de bouwer, de Goede. Zonder de aandacht van God vervallen we in de chaos, in het niets dus.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
|
![]() En hoe doe je dat, toch ni mensen schofferen ?
![]() |
#1265 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1266 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze gewoon verlaten werden door het 'goede'. Verlaten door God.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 30 oktober 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moslims moeten beschouwd-en behandeld worden als potentiële criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=lincoln;3036634
daarom zijn er wetten en regels voor de mens, en niet voor de dieren ![/QUOTE] De wetten en regels die jij bedoelt, opgesteld door een hallucinerende kwaadaardige geesteszieke in de woestijn, jouw "profeet", zijn van nul en generlei waarde in een een moderne en rationele maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
|
![]() Citaat:
Adressen te verkrijgen bij Justitie, of mss om te beginnen bij het politiekantoor in uw buurt. Voorwaar, door deze immanente verklaring over de islam, zullen de (helaas nogal vrij talrijke) slacht-offers van uw in Europa verblijvende geloofsbroeders, zich voorzekers en echt getroost voelen. De indiepe goedheid van de islam en haar ware volgelingen kent dan ook geen grenzen... ps: u kan mss toch maar beter eerst een forsig voorraadje inkt en papier bulken. Kwestie van uw laserprinter een tijdje aan de gang te kunnen houden, voor u deze eindeloze pelgrimstocht aanvangt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Is de maan niet het teken van de islam?
Deze tekst van Johannes is m.i. merkwaardig en hoopgevend: de islam wordt overwonnen: De eerste lezing van O.L.V. Hemelvaart: " Eerste lezing (Openbaring 11,19a; 12, 1. 3-6a.-10ab) Uit de openbaring van de apostel Johannes 19 Toen ging de tempel van God in de hemel open. 1 Een groot teken verscheen aan de hemel: een vrouw, omkleed met de zon, de maan onder haar voeten en op haar hoofd een kroon van twaalf sterren. 2 Zij was zwanger en schreeuwde in haar weeën en barensnood. 3 Toen verscheen aan de hemel een ander teken: een grote, vuurrode draak. Hij had zeven koppen en tien horens, en op zijn koppen zeven diademen. 4 Zijn staart vaagde een derde deel van de sterren aan de hemel weg en wierp ze op de aarde. De draak stond vóór de vrouw die zou baren, om haar kind te verslinden zodra zij het gebaard had. 5 Zij baarde een kind, een zoon, die alle volken zal weiden met een ijzeren staf. Haar kind werd ijlings weggevoerd naar God en zijn troon. 6 De vrouw vluchtte naar de woestijn, waar God voor haar een plaats had bereid om daar gevoed te worden. 10 En ik hoorde een stem in de hemel luid roepen: `Nu zijn de redding en de macht en het koningschap van onze God gekomen en de heerschappij van zijn Messias."
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie er eigenlijk 22 vragen of zeg maar 22 zaken, vraagstukken of kwesties .. kunt u aub vraag per vraag stellen en duidelijk aan de hand van een duidelijke voorbeeld of referentie? Dan gaat u het antwoord duidelijk en beter begrijpen. Het wordt dan gemakkelijker voor mij ook op 1 vraag te concentreren en niet alles door elkaar. Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 31 oktober 2007 om 02:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1) Ofwel de overlevering volledig niet authentiek 2) Ofwel de de woorden en manier van uitdrukking niet authentiek is 3) Ofwel de betekenis niet authentiek 4) Ofwel gaat gedeeltijk tegen een andere hadith die authentiek is 5) .. Er zijn veel mogelijkheden en daarmee stel ik eerst de vraag : Van waar komt u met de hadith? Wat zeggen de geleerden over authenticiteit ? Wat is de uitleg van hadith: hoe? wat en waarom? Want copy/past kan iedereen doen hoor. Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 31 oktober 2007 om 02:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Steeds de bron vermelden als het je blieft en niet zomaar iets kopieren en plakken. Telkens wanneer u naar een historische feit of gebeurtenis verwijst, plaats dan de referentie naar de bron zodat de mensen de bron gaan controleren en de stelling binnen de historische context begrijpen en vragen te gaan durven stellen over de inhoud en authenticiteit. Dat Mohammed vrede zij met hem en met Jezus een politieke leider was, is wereldwijd bekend. Dit is zeker te weten. Hij was de leider van de islamitische staa en deze staat had een grondwet (de koran) en elke staat heeft er ministerie van defensie, het leger en oorlogswetten. Islamitische staat had veel vijanden uit verschillende kanten die de islam wouden bestrijden en Mohammed uitmoorden. Het is dus logisch dat er een strijd of strijden moeten bestaan, ik heb er veel bestudeert en ik vind het soms dat het onmogelijk is dat er zo weinig oorlogen zijn geweest, want er waren ongelooflijk veel pogingen geweest om de islam te stoppen en de moslims te doden. Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 31 oktober 2007 om 02:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#1275 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is 1. Twee: wat bedoelt u eigenlijk met "moslims" in europa? en wie is er volgens jou een "moslim"? .. "Moslims" .. hebben dit en dat .. in Europa gedaan, je wilt toch niet zeggen dat ze kolonialisten zijn ??!! ![]() Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#1276 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Krijg ik nu aub s antwoord op mijn vraag: als er geen afbeeldingen van de profeet bestaan, hoe kunnen jullie die dan herkennen op een cartoon in een gazet? Als een Ongelovige Hond er "Mohammed" boven schrijft is dat voldoende?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Circe zegt : 800 Joden, ik dacht dat het er 1000 (duizend) waren die hij onthoofdde na de slag van Badr, of heeft Circe het over nog een andere slachting?
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je zegt : 800 Joden, ik dacht dat het er 1000 (duizend) waren die hij onthoofdde na de slag van Badr, of heb je het over nog een andere slachting? Ik vind dat allemaal niet zo erg, des te erger vind ik het dwepen en verafgoden door de moslims van Mohammed en de Koran. En hun bewering dat de Koran letterlijk het woord van god is. Dat is erg. Het doet me denken aan het verafgoden door de Noord-Koreanen van hun Geliefde Leider Kim Jong Il. En aan het verafgoden door vele Chinzen van Mao Tse-Toung. Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op een paar honderd meer of minder onthoofden zal het er dus niet op aankomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 oktober 2007 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
Minister
|
![]() Wie doet dat dan wel? Ik heb nog geen enkele moslim horen zeggen dat vrouwen dienen besneden te worden, islam haters op dit forum die alles denken beter te weten des te meer....
|
![]() |
![]() |