![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, kent u moslims die niet besneden zijn? Laatst gewijzigd door system : 31 oktober 2007 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 |
Banneling
|
![]() Zeg Flikr, als alle leden van de regering in België moslims zouden zijn, zou u daar dan problemen mee hebben? Of zou het u het eerder aanmoedigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon dat alle mensen moslims zijn, goede moslims dan, want ik wil dat alle mensen meegaan na de paradijs. Dat is mijn geloof en zo denk ik. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#1284 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bron .. bron als het je blieft, bron vermelden. Joden beweren ook dat Jezus vzmh een zoon van overspel is, .. etc. Is er iets te vinden over de reden waarom en een uitleg binnen de histr orische context? Is er iets te lezen over de joden die Mohammed vzmh wouden uitmoorden? of de joden die vijanden van de moslims toen hielpen om de islam en moslims te bestrijden ? Of mischien een vergelijking met aantal moslims die ze in Palastijne hebben gedood ofzo ? Bron vermelden aub. Mvg Johannes
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 31 oktober 2007 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BRON over de paar duizend palestijnen die gestorven zijn omdat ze ofwel zichzelf opbliezen ofwel zichzelf in een oorlog hebben geduwd kan je zelf wel vinden zeker?
Er zijn in de laatste TIEN MAANDEN meer islamieten gestorven onder eigen islamitisch geweld dan de voorbije VIJFTIG jaar aan Israelische zelfverdediging. Wat wil je nu bewijzen? Dat er méér palestijnen gestorven zijn dan de laatste drie jaar in DARFOUR islamieten de keel overgesneden werden? Leer dan lezen! over welke BRON heb jij het constant? Over je eigen IMAM bronneke of zo? leer verdomme eens onderzoeken jongen! of zijn je hersencellen al zodanig verdroogd dat je dat niet meer kan en enkel nog de weg naar de westerse sociale uitkeringspotten kan vinden? Waarom zoek je niet de weg naar de islamitische uitkeringspotten en laat ons MET RUST met je gekakelde gekkenpraat? Moeten we jou ook nog onderhouden binnen een paar jaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 oktober 2007 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 oktober 2007 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gaan de goede christenen ook naar het paradijs? Die geloven toch ook in één God?! Laatst gewijzigd door koolvis : 1 november 2007 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln ![]() De dieren (behalve de chimpansees) handelen uit onbewuste gedrag waardoor ze niet verantwoordelijk gesteld worden op hun daden , de mens wel ! daarom zijn er wetten en regels voor de mens, en niet voor de dieren ! Heel wat mensen denken niet of nauwelijks na bij wat ze doen, zoals de zelfmoordterroristen bijvoorbeeld. In elk geval vegen ze hun laarzen aan de wetten en regels. Zijn zij daarom een uiting van het 'kwade'? Wie weet, hoewel ze misschien denken het 'goede' te doen. Ik denk dat ze gewoon verlaten werden door het 'goede'. Verlaten door God.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 1 november 2007 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw wereldvreemde atitude en dito bekeringsdrang sucken oerend hard, ook al besef je dat blijkbaar niet. Dat is 1. Wat u voor antwoorden laat doorgaan, getuigt imo van sociaal-infantiele ronddepotdraaierij en is simpelweg stuitend te noemen. Stuitend tegen elke niet-moslimse borst (m/v) en onverzoenbaar met elk greintje gezond verstand en rechtvaardigheidsgevoel, waarover een vrijdenkende mens of gemeenschap in de zegeningen van een goede gezondheid kan beschikken. Een niet-moslim die uw ideologische onzin dito plat racisme in zijn directe omgeving zou beginnen rondspuien, staat binnen de kortste keren onder medisch toezicht of wordt een sociale paria, en terecht. Geen zinnig mens zou er ook maar een seconde aan denken, om z'n gezin of een dierbare een ogenblik in prive of openbaar, alleen te laten in het bijzijn van zo'n geshifte nitwit, laat staan er dat ie er enige zeggenschap of autoriteit over zou mogen hebben. U begrijpt dan ook wel dat ik nu en later niet, en liefst ook niemand anders, aan eender welke, hoe dan ook, afgedwongen onderwerping wens blootgesteld te zien worden. Ook niet als dat toevallig wat wringt met heilige koranteksten en in de precaire state of mind, van u en uw fervente mede-mohammedanen. Een individu, gezin of maatschappij slechts kan pas ten volle functioneren op basis van wederzijds respect en vertrouwen van iedereen, ook van 'anderdenkenden', menselijke kwaliteiten die binnen de ruime islamitische context van zelfverklaarde uitverkorenheid, nergens te bespeuren zijn. Dit soort van op angst en straffen ingebedde, gelovige slaafsheid aan de verordeningen van een psychotische profeet, is niet voor menselijke rede of ratio vatbaar en intuitief/gevoelsmatig is dat nog veel minder. Deze schandalige onderwerpingsdrang op zgn 'goddelijk bevel', is een vlijmscherpe belediging voor de gehele mensheid en iets lokaler bekeken, voor elk mogelijk individueel of maatschappelijk zelfbeschikkingsrecht van haar leden. De islam is tevens een botte ontkenning van elk gezond intellect, die naam waardig, en een regelrechte aanfluiting en ziekmakende miskenning van elke vorm van menselijke soevereiniteit of gelijkwaardigheidbeginsel, aanwezigin elk mens, ook volop in anders- en niet-gelovigen. Of was dat uwe profeet nog niet echt opgevallen, toen er voor de eerste maal menselijk bloed van zijn lemmet droop? Enfin, de steriele en onpersoonlijke 'belezenheid' waarmee u gelooft in uw onderwerpings-dogma, staat in driedubbel contrast met de geschiedkundige en maatschappelijke resultaten ervan, met mijn eigen beroepservaringen en met de hedendaagse toestand in de grootste steden van Europa. Steeds daar waar er in (te) grote getale moslims aanwezig zijn, stijgt ook misdaad en verloedering. Kijkt u ooit wel eens even op van uw islamitische handleiding ? Kortom, als vrijheidslievend individu die de westerse basiswaarden en haar op democratische leest gestoelde maatschappij ten volle aanvaard, en hier eerder iets positiefs kan/wil bijbrengen, ben je voor mijn part steeds van harte welkom. Echter, als een met koranische teksten, soera's en verzen zwaaiende extatische volgeling van een imo nogal kierewiete profeet, zie ik je liever niet afkomen, beste Moslim, laat staan dat ik jou onderwerpende intenties vrijwillig zou dulden, in de ruimere contextuele levenssfeer van mijn dierbaren en mezelf, Europa dus. Voor mij is de islam hier a bridge too far, want daarin verschillen onze persoonlijke, maatschappelijke en opvoedkundige opvattingen over zelfstandig denken en leren en daarnaar te handelen, net iets te veel voor, vrees ik. Zo. en dat was twee. ![]() O ja, indien nog toegestaan, had ik nog een kleintje vraag: Beschouwd u zichzelf in de eerste plaats als moslim en dan pas als mens, of is het net andersom ? En wat is dan het ev verschil ertussen ? Of is er geen ? Alvast bedankt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 |
Banneling
|
![]() Geloofwaardigheid 0 °Kelvin!)
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2007 om 03:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 |
Banneling
|
![]() bron?
(btw, filosoof, het is niet 0 °Kelvin maar 0 Kelvin. maar u bent dan ook maar een valse filosoof, naar verluid) Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 november 2007 om 04:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam heeft inderdaad een fundamentele onrechtvaardigheid in zich: het rechtvaardig zijn tegenover de andere gaat slechts op in zoverre de andere ook moslim is; is hij dat niet dan mag de moslim tegenover hem rechtvaardig handelen maar daartoe is hij niet verplicht. Leugen, bedrog, geweld zijn toegelaten, in de eerste plaats omdat de andere "ongelovig" is. Hij behoort immers tot de wereld van de dar-el-harb waar, bij overmacht, er gehuicheld en gelogen mag worden (de zogenaamde "takkija").
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1 . Ik bevestig nergens dat Mohammed vrede zij met hem en met Jezus dat hij geen hoogstand moreel voorbeeld is: - Mohammed was en is hoogstand een morele voorbeeld - Hij was een politieke leider - Hij was een soldaat - Hij was boodschapper en profeet - ... krijgsheer zoals jij dat begrijpt was hij helemaal niet, hij richtte geen staat op om zijn eigen begeerte te volgen noch om rijk te worden, integendeel hij was 1 van de armste arabieren in zijn tijd, hij wou nooit een koning of de rol van konings te spelen. Dus als je academisch en eerlijk wilt discussieren dan kom met bewijzen, referenties en bronnen. Als je Mohammed met andere krijgsheren wilt vergelijken dan maak je uzelf belachelijk. Geef er 1 krijgsheer die veel vijdanden had zoals Mohammed, de vijanden die zijn ideologie, geloof of wat dan ook wouden bestrijden, dus vijanden die deze krijgsheer wouden uitmoorden en dan gaan we vergelijken met Mohammed saw met bewijzen, referenties en bronnen. Blijf academisch indien je naar de school bent geweest. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#1295 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ps; ik negeer niemand maar ben geen computer om op alle reacties te kunnen reageren.
Mvg Yahya
![]() |
#1296 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Plaats de bron, referentie en historische context van de strijd tussen de mindeheid moslims en de vijanden in de tijd van Mohammed vrede en zegeningen van de Enige God zij met hem en met Jezus en alle profeten. Dat was de vraag zonder filosofie of misinterpretaties. Over Darfur heb ik er een andere reactie #330 in een andere topic want Sudan en andere moslimlanden en al die zieke en krankzinnige dictaturen moeten weg en dit is zeer duidelijk. Met cijfers gaan praten kom jij niet in de buurt van aantal slachtoffers van de strijd met moslims hoor. Palastina van 1923, imperialisme, kolonisaties in Afrika en andere derde wereld, Afghanisten door URSS en nu Amerika, Bosnië, Kosovo, Chichinië, Somalië, ... salchtoffers zijn miljoenen en miljoenen en niet een paar tientallen. Ik zei vorige keer dat je perfect kunt discussieren zonder beledigingen of uitschelden maar goed ik ben moslim en volg de islam! Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 1 november 2007 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mohammed verpreidde zijn leer te vuur en te zwaard en dat doen de moslims nog steeds. - Hij was een politieke leider: ja - Hij was een soldaat : ja - Hij was boodschapper en profeet: ja, voor mij een vals profeet, misschien was hij ter goeder trouw door zijn ziekte: epilepsie: hijzelf was al misleid. Om wanhopig van te worden. Zie maar hoeveel moslims tot wanhoop gedreven worden, er gaat geen dag voorbij of er is ergens een zelfmoordaanslag door een moslim. Citaat:
In Christus kunnen ze met God in dialoog treden, voor de anderen is God aleen oneindig trancendent en "ver". Hun pad is te stijl. Zowel naar beneden als naar boven.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wie ben jij om over Mohammed te oordelen met je leugens? Wacht even, ik ga een topic aanmaken over wat de niet-moslim denkers over Mohammed zeggen en dan pas mag je jezelf tussen die denkers gaan identificeren. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#1299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed was een moordenaar, geweldenaar, woordbreker, brandstichter... Allemaal zaken die niet hoogstaand zijn, op geen enkele wijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zijn geen leugens, maar historische waarheid. Mohammed steeg nu eenmaal niet uit boven het niveau van de doorsnee moordadige krijgsheer. Alleen trachtte hij zijn machtshonger te camoufleren door al zijn rooftochten, brandstichtingen, terreur en verkrachtingen te laten gebeuren op zogezegd bevel van Allah.
|
![]() |
![]() |