Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2007, 11:39   #281
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Boehoe.

Polygamie is cool.
cool?
Polygamie is HOT!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 15:05   #282
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Holebi's? Is dat niet één of andere kakkerlakkensoort? Of is dit een ander soort ongedierte?
Weet ik ook niet. Het is geen Nederlands woord in ieder geval.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 15:06   #283
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Rechts Bekijk bericht
Ik begrijp sommigen niet! Is het heterohuwelijk jullie dan niets waard om het zo te laten degraderen tot een homohuwelijk? Geen enkele godsdienst aanvaard homo's,geen enkele godsdienst erkennen homohuwelijken...waar ter wereld dan ook! Er zijn al veel adoptiekantoren die nu kinderen weigeren te laten adopteren in Vlaanderen: omdat ze anders in handen kunnen komen van homofielen!! NEEN homohuwelijk/NEEN homo adoptie: kwestie van gezond verstand!
NEEN Godsdienst.
Oud 5 november 2007, 15:08   #284
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Rechts Bekijk bericht
Het "Homohuwelijk" is een dwaze onzin! Zowel wettelijk als kerkelijk! Door dit goed te keuren geeft Vlaanderen toe aan perversie & sodomie! Dat ze die homo's maar eens naar het leger sturen en daar een hete pook van op het kampvuur in hun aars steken,ze zullen wel anders piepen
Oproep tot geweld-alarm!
Oud 5 november 2007, 16:44   #285
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
ik vind dat deze thread dankzij mensen met homofobie nu wel vulgair is geworden.
Dankzij mensen met homofobie? Is Andromeda een homofoob ("uwen anus eens lekker schoon maken")? Wie is er hier godverde vulgair? Die die oproepen om vreemd te gaan met een (lekker schoongemaakte) aars of diegenen die daarop reageren met walging? Van mij mogen ze hem steken, waar ze willen, in gelijk welke strontkuip, maar daarmee op het forum te koop lopen, vind ik zinloos en provocatief, net als Andromeda zijn avatar. Maar ja, van verlepte flikkers moet je niet meer verwachten zeker?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 16:58   #286
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Dankzij mensen met homofobie? Is Andromeda een homofoob ("uwen anus eens lekker schoon maken")? Wie is er hier godverde vulgair? Die die oproepen om vreemd te gaan met een (lekker schoongemaakte) aars of diegenen die daarop reageren met walging? Van mij mogen ze hem steken, waar ze willen, in gelijk welke strontkuip, maar daarmee op het forum te koop lopen, vind ik zinloos en provocatief, net als Andromeda zijn avatar. Maar ja, van verlepte flikkers moet je niet meer verwachten zeker?
Verwacht je misschien dat iedereen, zoals jij de maagd maria als avatar neemt ?
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 17:11   #287
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Het begint hier wel echt te stinken...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 17:44   #288
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Het begint hier wel echt te stinken...
Ga naar de badkamer, verwijder ondertussen verontreinigde kledij en schoenen, pak Aspirine neem een douche gedurende 15 min en kruip in je bed.
Oud 5 november 2007, 18:00   #289
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Verwacht je misschien dat iedereen, zoals jij de maagd maria als avatar neemt ?
D'r is een groot verschil tussen Maria en lekkende flikkers in hun blote reet. Trouwens, die Maria is een schilderij, dat is kunst. Van een zeer bekend schilder overigens.

Laatst gewijzigd door sn00py : 5 november 2007 om 18:26.
Oud 5 november 2007, 18:53   #290
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Wat mij wel duidelijk opvalt, is dat anale seks ( en dit enkel en alleen als het over homo's gaat ) jou enorm boeid. Een heel herkenbaar verborgen verlangen.
Als u het zint daar zo over te denken, dan doet u maar. Dat raakt mijn kouwe kleren niet.Ik ben oud genoeg om mezelf te kennen, en te weten wat mij boeit, en wat mij doet spauwen. Nu ligt het wel in mijn karakter om de grappige noot in walgelijke dingen te zoeken, kwestie van niet depressief te worden.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 18:55   #291
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
ik vind dat deze thread dankzij mensen met homofobie nu wel vulgair is geworden.
Ik vind dat deze tread dankzij homos nu wel vulgair is geworden.
Oud 5 november 2007, 18:59   #292
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
nu ze toch bezzig zijn, zouden ze ook hun muil eens mogen schoon maken met groen zeep. Daar steken ze toch ook van alles in dat daar niet thuishoort, nee? En ze vertellen er veel vettige zever mee. Wassen, opkuisen, afschrobben met amoniac, die handel! Ontsmetten!
Oud 5 november 2007, 18:59   #293
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ik vind dat deze tread dankzij homos nu wel vulgair is geworden.
Ik vind dat de openingspost vulgariteit uitlokt.
Oud 5 november 2007, 19:31   #294
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind dat de openingspost vulgariteit uitlokt.
De openingspost is een aanklacht tegen verderfelijkheid:
Citaat:
Zo net gehoord in het nieuws, dat de holebi federatie, 1 november nota bene, uitroept tot "poeperkensdag". Op deze dag moet men volgens deze subversieve organisatie vreemdgaan en dan nog liefst met iemand van het zelfde geslacht.

Uiteraard een totaal verderfelijk initiatief en totaal respectloos om dit op Allerheiligen te doen.

Voor mij mag deze ontuchtstokende organisatie verboden worden.
of zijn ontuchtstokend, respectloos, verderfelijk en subversief voor u positieve begrippen?
Oud 5 november 2007, 20:24   #295
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De openingspost is een aanklacht tegen verderfelijkheid:

of zijn ontuchtstokend, respectloos, verderfelijk en subversief voor u positieve begrippen?
Wat is er zo verderfelijk aan? It's a day like any other.
Oud 5 november 2007, 20:43   #296
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is er zo verderfelijk aan? It's a day like any other.
Dus op Allerheiligen oproepen om eens in een ander zijn beerput te gaan roeren, vindt gij niet verderfelijk? Amaai, wat moet het voor u dan niet zijn om verderfelijk te zijn? Kak mij eens helem�*�*l onder?
Oud 5 november 2007, 20:46   #297
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus op Allerheiligen oproepen om eens in een ander zijn beerput te gaan roeren, vindt gij niet verderfelijk? Amaai, wat moet het voor u dan niet zijn om verderfelijk te zijn? Kak mij eens helem�*�*l onder?
Ik weet niet hoe belangrijk die dag is in België, maar ik heb er zelf nog nóóit van gehoord. Verder denk ik dat er achter die poeperkesdag inderdaad een belangrijke moraal zit, iets wat u wel positief zou moeten vinden.
Oud 5 november 2007, 20:50   #298
Gayboy29
Banneling

Standaard

Wat een vulgaire praat zeg...Hetero's zijn natuurlijk echt de kuisheid zelve: Trouw bij het vrouwtje,Nooit vreemdgaan,de ideale huisvader enz... En dan homo's afschilderen als beesten,ongelovigen,perverten...Jullie vooroordelen slaan nergens op want jullie verzinnen er maar wat op net als viswijven.Jullie zijn hetero dus hou jullie met hetero's bezig,ik zie niet in waarom die grote interesse in homo's tenzij jullie je eigen gevoelens voor de gek houden.
Gayboy29 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 21:04   #299
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
Wat een vulgaire praat zeg...Hetero's zijn natuurlijk echt de kuisheid zelve: Trouw bij het vrouwtje,Nooit vreemdgaan,de ideale huisvader enz... En dan homo's afschilderen als beesten,ongelovigen,perverten...Jullie vooroordelen slaan nergens op want jullie verzinnen er maar wat op net als viswijven.Jullie zijn hetero dus hou jullie met hetero's bezig,ik zie niet in waarom die grote interesse in homo's tenzij jullie je eigen gevoelens voor de gek houden.
Ik zeg nergens dat ik de perfecte huisvader ben, laat staan de kuisheid zelve. Maar u moet eens leren het onderscheid maken tussen homo's die hun liefde beleven bij hen thuis, in privé, en homo's die dat zo publiek mogelijk doen, liefst zo provocerend als maar kan. Maar ja, je kan wellicht goed onderschijten, maar onderscheid maken zal minder goed gaan zeker?
Oud 5 november 2007, 21:06   #300
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe belangrijk die dag is in België, maar ik heb er zelf nog nóóit van gehoord. Verder denk ik dat er achter die poeperkesdag inderdaad een belangrijke moraal zit, iets wat u wel positief zou moeten vinden.
In Nederland wordt Allerheiligen idd niet gevierd. Bij ons is het een betaalde feestdag.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be