Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2007, 22:27   #261
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Gekken vind je altijd. Ik kan opnieuw een Blood & Honour of een BBET fotootje plaatsen en dan concluderen dat alle Vlamingen racistisch zijn. Gelukkig ben ik niet zo dom als jij!
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:29   #262
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Zware steun van de V.S. Saudi's zijn de grootste wapenkopers. Een hels regime. Hulp van private militaire bedrijven. Maar vroeg of laat valt het regime daar. Hopelijk komt er dan verbetering en krijgen de moslims een eerlijke kans. De wereld zal er ook bij gebaat worden als het wahabisme gematigder wordt. Wat alleen kan als de buitenlandse invloed - die de grootste bron van haat is, daar is het allemaal mee begonnen - vermindert.
die domme geitjes kopen wappens van vs, die wappens worden via afstandbediening gestuurd en zo gaan ze dat gebruiken om wie dan ook in midden oosten te attackeren ..

vs kunnen die wappens ook laten vernietigen door een chipke te verbranden ..
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:29   #263
Banneling

Standaard

Citaat:
Zware steun van de V.S. Saudi's zijn de grootste wapenkopers. Een hels regime. Hulp van private militaire bedrijven. Maar vroeg of laat valt het regime daar. Hopelijk komt er dan verbetering en krijgen de moslims een eerlijke kans. De wereld zal er ook bij gebaat worden als het wahabisme gematigder wordt. Wat alleen kan als de buitenlandse invloed - die de grootste bron van haat is, daar is het allemaal mee begonnen - vermindert.

Het wahabisme of de letterlijke beleving van de koran, inclusief de moordverzen van Mo de racist. Zou het kunnen dat je je schaamt om of minstens ongemakkelijk voelt bij bepaalde verzen uit Mo's racistische fantasieboekje?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:30   #264
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or Bekijk bericht
die domme geitjes kopen wappens van vs, die wappens worden via afstandbediening gestuurd en zo gaan ze dat gebruiken om wie dan ook in midden oosten te attackeren ..

vs kunnen die wappens ook laten vernietigen door een chipke te verbranden ..
Nooit gehoord van leestekens en hoofdletters Fikr?
Oud 11 november 2007, 22:30   #265
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ten eerste, dat is geen 'bron', dat is een link naar een site die een voorbeeld geeft van hoe de Saoedische paleizen eruit zien. Ten tweede, waarom zou Filip De Man een racist zijn?
Ik ga voor jou zijn blog of andere verklaringen niet lezen maar je kan er zeker van zijn dat het een rasechte racist is Om te beginnen is hij al lid van een racistisch partij. Ga maar vragen in de rechtbank. Je zal de weg wel kennen. En anders is het handig voor later.
Oud 11 november 2007, 22:30   #266
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Gekken vind je altijd. Ik kan opnieuw een Blood & Honour of een BBET fotootje plaatsen en dan concluderen dat alle Vlamingen racistisch zijn. Gelukkig ben ik niet zo dom als jij!
met photoshop kun je alle soorten foto's maken/verwerken ..

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 11 november 2007 om 22:30.
Oud 11 november 2007, 22:31   #267
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het erop aankomt om hun haat en onverdraagzaamheid te demonstreren, kunnen moslims plots wel betogen.
Maar niet zo bij de moordaanslagen van hun extremisten.
Oud 11 november 2007, 22:31   #268
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nooit gehoord van leestekens en hoofdletters Fikr?
jawel ma ik schrijf nu wa sneller, dus k hou er geen rekening mee die regele

hé , wat een opmerking van een vlaams blokkker .. !!
Oud 11 november 2007, 22:32   #269
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het wahabisme of de letterlijke beleving van de koran, inclusief de moordverzen van Mo de racist. Zou het kunnen dat je je schaamt om of minstens ongemakkelijk voelt bij bepaalde verzen uit Mo's racistische fantasieboekje?
Denk je dat ik een wahabist ben of zo? Jij doet steeds hetzelfde: alle moslims veroordelen op basis van een citaat, een foto of een fundamentistische stroming binnen de Islam. Ik veroordeel alle Vlamingen niet omdat het Vlaams Belang zo succesvol is. Of omdat jij een haatzaaier bent. De overgrote meerderheid van de Vlamingen is zeer sympathiek.
Oud 11 november 2007, 22:33   #270
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or Bekijk bericht
jawel ma ik schrijf nu wa sneller, dus k hou er geen rekening mee die regele

hé , wat een opmerking van een vlaams blokkker .. !!
Ik heb geen partijkaart, van geen enkele partij wijsneus.
Oud 11 november 2007, 22:36   #271
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Als het erop aankomt om hun haat en onverdraagzaamheid te demonstreren, kunnen moslims plots wel betogen.
Maar niet zo bij de moordaanslagen van hun extremisten.
Als het er op aankomt hun haat en onverdraagzaamheid te demonstreren kunnen de racisten zelfs niet betogen. Daar zijn ze zelfs te laf voor. De anti-Islambetoging was een complete afgang! Waar was de betoging van het Vlaams Belang bij de moordpartij van Van Themsche? Gelukkig waren een aantal Vlamingen wel bereid om deze racistische misdaad af te keuren.

Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 22:36.
Oud 11 november 2007, 22:36   #272
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
het poco-virus slaat toe
Ik sta al vol bubbels
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:37   #273
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga voor jou zijn blog of andere verklaringen niet lezen maar je kan er zeker van zijn dat het een rasechte racist is Om te beginnen is hij al lid van een racistisch partij. Ga maar vragen in de rechtbank. Je zal de weg wel kennen. En anders is het handig voor later.
Elk lid van het VB is dus een racist. Tot zover onze verdraagzame, niet-stigmatiserende allochtone medeburger.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:38   #274
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je dat ik een wahabist ben of zo? Jij doet steeds hetzelfde: alle moslims veroordelen op basis van een citaat, een foto of een fundamentistische stroming binnen de Islam. Ik veroordeel alle Vlamingen niet omdat het Vlaams Belang zo succesvol is. Of omdat jij een haatzaaier bent. De overgrote meerderheid van de Vlamingen is zeer sympathiek.

De overgrote meerderheid van de Vlamingen is verdraagzaam. Dat kan je niet zeggen van de overgrote meerderheid van de moslims die oorverdovend stil blijven als er in naam van hun racistische en haatdragende godsdienst gemoord wordt.
Dat kan je overigens ook niet zeggen van moslims als jij die 'moeite' hebben met mensen die islamkritisch zijn : dan wordt je plots heel racistisch en agressief met scheldpartijen. Uit argumentatieve armoede uiteraard.
Oud 11 november 2007, 22:38   #275
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan de betogingen tegen de Deense cartoons namen iéts meer mensen deel dan aan de gemiddelde Blood & Honour-manifestatie, me dunkt.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:39   #276
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik heb geen partijkaart, van geen enkele partij wijsneus.
Je zou met je racistische opmerkingen nochtans niet misstaan naast Filip De Winter. Je zou best wat stemmen kunnen halen. En dan maar wentelen in de Vlaams Belang slachtoffercultuur. Of nee, het waren de moslims die dat deden.
Oud 11 november 2007, 22:40   #277
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits er meer mensen in België Arabisch spreken dan Duits: zou het niet eerlijker zijn om Arabisch als derde landstaal te nemen? Het zou de integratie ook bevorderen als in een aantal steden (Brussel, Antwerpen, ...) Arabisch als derde taal zou aangeleerd worden in plaats van Duits.

Wij leren Nederlands en jullie leren de basis van Arabisch.
Over mijn dood lijk
Oud 11 november 2007, 22:40   #278
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt hier niks te veroordelen, democratie is een onbekend begrip voor Moslims, maar ja, als een meerderheid van Vlamingen beslist dat jullie bijgeloof hier alleen maar voor problemen zorgt, ja dan vliegen jullie eruit. Hopelijk komt het binnen afzienbare tijd zo ver. Dat de Amerikanen en hun Navo collaborateurs misdaden plegen in irak,Afghanistan en binnenkort Iran vind ik even schandelijk als jij. Wij zouden jullie rustig moeten toelaten om de Koran te bestuderen, te denken daar beter van te worden en vooral onze cultuur en beschaving HIER niet te komen op zijn kop zetten.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:41   #279
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Aan de betogingen tegen de Deense cartoons namen iéts meer mensen deel dan aan de gemiddelde Blood & Honour-manifestatie, me dunkt.
Dat bewijst vooral dat moslims de discriminerende houding (o.a. de dubbele standaard in het Midden-Oosten: Israël mag wél nucleaire wapens hebben) meer dan zat zijn. De betogingen tegen de cartoons zijn dan de vonk in het kruitvat.

Nu, het liefst heb ik een afschaffing van het nucleaire wapens. Nog zo'n Westerse zegen waar we mee ... euh gezegend zijn.
Oud 11 november 2007, 22:42   #280
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
Over mijn dood lijk
Je bent niet de enige die dat heeft gezegd. De dode lijken stapelen zich op. Alleszins beter dan levende lijken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be