![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Terwijl ik me verder niet met de wrevel wil bemoeien die daarover ontstaan is, vond ik het toch wel een interessant geval, omdat als je het idee huldigt dat goed en kwaad alleen beperkt zijn tot plaatselijke wetten, je in feite alles kan goedpraten. Dus ook het ter dood veroordelen van homoseksuelen bijvoorbeeld. Zolang er maar een wet voor bestaat die geldig is voor een bepaalde autonome groep, is het binnen die groep dan goed. En als je dat consequent doortrekt, is er zelfs sprake van onrechtvaardige druk op zo'n groep, als je die zou vragen om hun wet te veranderen. Want waarom zou de wet in het ene land rechtvaardiger zijn dan een wet in een ander land? Voor hetzelfde geld zouden moslims uit Iran kunnen protesteren tegen het homohuwelijk in België. Dus moet je ook niet gaan demonstreren tegen praktijken die legaal zijn in een ander land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nochtans ben ik ervan overtuigd dat Raf wel iets gewoon is. Doet niets af van het feit dat persoonlijke vetes hier niet thuis horen, geen inhoud hebben en verwerpelijk zijn. Ze kosten me ook handen vol geld aan batterijen voor mijn muis vanwege het scrollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie neemt nu echt lage wendingen. In plaats van over de inhoud te spreken, gaan we het over de opvattingen hebben van één invididu; die zelf eraan toevoegde dat het niet in die context opgevat dient te worden. Neem dat nu voor waar aan en zeur niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat Raf trouwens zich daar heel goed van bewust is. Hij reageert zelfs niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat gewoon om de discussie of je rechtlijnig kan blijven als je probeert homofilie en islam samen te benaderen. Dat gaat dus niet. Zelfs voor mensen die "daarin zeer rechtlijnig zijn". Blijkbaar heb je het zelf ook moeilijk met je verhouding tot de islam en homosexualiteit. Anders zou je me d�*�*r niet op aanspreken, maar iets zinnigs zeggen over het onderwerp zelf. Je moet daar niets persoonlijks achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij deze vraag ik mij dus terecht wel af hoe eerlijk jij bent met je uitspraken of lig jij niet met jezelf in de knoop ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik verdedig hier zeker de islam niet maar jongens toch moesten ze de paus laten begaan.... Homofilie wordt veroordeeld in zowat elke religie de ene wat extremer dan de andere.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Partijlid
|
![]() Het is me wat met die rechtlijnigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Parlementslid
|
![]() Een mens krijgt schrik nog iets te zeggen. Gelukkig heb ik daar geen last van, van beiden niet.
![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 19 november 2007 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook als het uit een ander topic is geplukt? Sorry hoor, maar aan dat soort gedoe doe ik niet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet u trouwens bedanken voor uw handtekening: u helpt mee mijn boodschap tegen racisme te verspreiden. Merci. Laatst gewijzigd door sn00py : 19 november 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Banneling
|
![]() Maar de paus of zijn priesters geven geen 7000 zweepslagen,stenigingen,.. maar 't zijn geen heiligen op dat gebied, daarin heb je overschot van gelijk.
Laatst gewijzigd door sn00py : 19 november 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat dan vergelijkt met de huidige allochtone jeugd ... Maar daar hoor je ze dan weer niet over klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat jij net hetzelfde doet met een aantal VB'ers. Je zou wel eens tot een gelijkaardige conclusie kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: