![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Dat wou ik ook schrijven. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er ooit nog een uitvinding zal komen die de belangrijkheid daarvan overschrijft. (En dat er niemand nu typen komt te durven schrijven of de boekdrukkunst. ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Ik ken nog iets heel belangrijks maar ik ben het vergeten ... (ik had het op een papiertje geschreven maar ben dat verloren...)
Het komt erop neer dat je door enkel te denken (bepaalde hersengebieden te stimuleren, nl. die voor beloningen of voor straffen) een subject kan aansturen. Zo kan je een rat vanop afstandsbediening besturen. En je kan een robotarm bewegen door enkel maar te denken wat hij moet doen ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 november 2007 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs als men een technologie zou ontwikkelen die de geheugenmogelijkheden van de mens fenomenaal vergrootten waardoor het schrift zelf niet meer gebruikt wordt, blijft het schrift toch de belangrijkste uitvinding omdat bij afwezigheid ervan die technologie nooit ontwikkeld zou geweest zijn. Of het moest de één of andere fantastische, nooit eerder ontdekte meditatiemethode zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Ik blijf bij de scherpe, puntige stok waardoor de mens zelf een jager werd ipv opgejaagd wild
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Flauw argument, ik begrijp het ook niet goed. Moeten we geen energie meer opwekken? Dit is nochtans een veel properdere oplossing dan eender welke vorm van energie opwekken die we tot nu toe kennen. (als het allemaal werkt zoals voorspeld)
Een zon op aarde, noem ik het graag. Versta me niet verkeerd, ik ben ook voor het behoud van milieu en landschap maar ik blijf ook niet blind voor het energievraagstuk en dit lijkt me toch een stevig antwoord daarop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vrouwtje dat door het toepassen van de blowjob toevallig het mannelijk orgasme ontdekte moet ook nogal een gezicht getrokken hebben de eerste keer...
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu gaat men de schaal vergroten en zien of het rendabel en veilig is. Qua tijdsduur, verwijs ik naar onderstaand artikel, tussen 2045 - 2055 lijkt me reëel. Aan jouw om dit toekomstmuziek te noemen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeerde het me in te beelden en mijn geest komt dan automatisch met een vrouwspersoon...
Uw geest niet dan? ![]()
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De persoon die het melken van koeien heeft uitgevonden, waar dacht die dat ie mee bezig was?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() misschien iemand waar het concept 'blowjob' niet goed aan uitgelegd was?
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah... waarschijnlijk te horen gekregen "pakt u een ouwe koei, die zijn gewilliger".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als je er ook maar 1 wegneemt valt heel onze maatschappij stil en kunnen we terug gaan leven als voor de holbewoners. Maar als ik dan toch iets als het belangrijkste moet aanduiden, dat is het wel het leren gebruiken en ontwikkelen van onze hersens, want zonder hen zouden nu nog in de bomen kruipen en wonen, zoals de chimpansee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2045 is een héél eind in de toekomst gezien de huidige ontwikkelingen. En om het energieprobleem op te lossen komt het eenvoudigweg te laat. Dus ja, ik zie dit als toekomstmuziek. De uitvinding heeft dus nauwelijks nog een indruk gemaakt op de wereld behalve dan in wetenschappelijke kringen. Dus daarom beschouw ik dit als toekomstmuziek en vind ik dat het onmogelijk is dit nu de belangrijkste uitvinding te noemen.
![]() |