![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, velen vragen zich af hoelang hij zich nog verder zal laten gijzelen door De Wever en zijn NVa.
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, zoals ik zeg, hij zit muur vast. Of hij kan een regering vormen samen met BDW en deze zijn eisen, wat niet zal lukken, of hij leid Vlaanderen naar de onafhankelijkheid, zo niet gaat hij de geschiedenis in als de man met de 800000 voorkeurstemmen die er niets van gebakken heeft en komt nooit meer aan de top.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() uit de verzuurde commentaar van de verliezers blijkt eens te meer dat Bart nog goed op koers ligt.
sterke politicus. |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aan vlaamse zijde heeft de Spa reeds aangegeven om aan een opositiekuur toe te zijn en trouwens moesten ze nadat de Cd&v er de brui zou aan geven toch in een regering stappen zou dat aan vlaamse zijde met een minderheidsregering zijn,en zou het hen niet in dank worden afgenomen door de vlamingen. De Vld heeft dus de sleutel in handen,kiezen zij tegen vlaanderen in toch voor regeringsdeelname dan zullen daar in de toekomst waarschijnlijk spijt van krijgen(volgende verkiezingen) Ik zie trouwens niet veel nut in een oranje -blauwe regering,binnen de kortste keren zou ze vallen. Net als een tripartite trouwens,veel keuze blijft er dus niet over!
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
weet ge wat er scheelt beste,zonder vlaanderen zitten ze in moeilijkheden en dat is een feit,en om hen te bedanken voor hun jaarlijkse gulle bijdrage kunnen ze 2 dingen doen,de schijn hooghouden en op de vlaming neerzien of een beetje meegaand zijn zonder gevaar voor een splitsing. Ze hebben duidelijk voor het laatste gekozen.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en wie zegt er dat ik een Waal ben, kzal u ne kere west vlaems leren klapen zulle ![]() der zin pirtjies die rappre looip'n dan gij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U denkt toch niet dat u in een hedendaagse politieke partij aan de top komt zonder dat u een eerste klas smeerlap bent? Laatst gewijzigd door HAMC : 28 november 2007 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks abnormaals aan als je Premier van België wil worden.
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb ik u een waal genoemd?(en is daar iets slechts mee mss?) Ik heb ongeveer 3 jaar van mijn leven aan de kust gewoond,niks vreemd aan die taal dus! Antwoord dus op een normale wijze,ik heb er trouwens geen 5fr mee in mijne zak dat ik kant kies,ik stel alleen maar vast.
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Je West-Vlaamse slagzinnetjes worden stillaan ook nogal afgezaagd.
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten tweede wordt Dewever nog altijd niet opzij gehouden, zeker niet door het merendeel van de CD&V-Partijfraktie, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leterme is CVP'er in de CD&V. Uiteraard is de CD&V/NVA de meerderheid in die instabiele partij structuur, waardoor Leterme regelmatig wordt terug gefloten. Neem maar gisteren, iedereen is klaar om te tekenen, BDW/NVA houdt dat tegen en stuurt Leterme terug naar af.. Zo lijkt het maar de realiteit is dat de CD&V de NVA gebruikt in de strijd tegen de CVP, en zoals het er nu uitziet schijnt de Vlaamse kern het te winnen van de Belgische. Begrijp je Piet, de CD&V laat de CVP achter zich. Zodus het is voor de Walen buigen of barsten, of de staat wordt veranderd en grondig of er komt geen regering. De CD&V/NVA gaat niet buigen hoe graag Leterme dat dan ook wil. Mijn opinie he Pietje. |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 28 november 2007 om 23:30. |
||
![]() |
![]() |