![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mss weet je het niet, maar er bestaat zoiets als compromissen, iets wat in een democratie bijzonder belangrijk zijn. als je vindt dat jij geen compromissen moet sluiten omdat jij de waarheid in pacht hebt, zorg dan eerst dat je de volstrekte meerderheid hebt (liefst meer dan 66%) en ga dan in een regering. wil je iets verwezenlijken zonder dat je die meerderheid hebt, slik dan toegevingen, zo simpel is het. wat wil jij in feite zeggen? dat die paar procenten van het NVA moeten bepalen wat er met 100% Belgen gebeurd?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kim heeft al duidelijk afstand genomen van BUB, respecteer dat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik respecteer niks dat zich neerbuigend meent te moeten uitlaten over mijn leven.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() op de man of vrouw spelen!!!!!!!! beschamend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil je terzake trouwens gerust verwijzen naar je eigen onderschrift.
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nog eens, als ze vinden dat die 5 resoluties totaal moeten verwezenlijkt worden en dat de Franstaligen hun partijprogramma moeten inslikken, zullen ze in Wallonië een partij moeten gaan oprichten om een bijzondere meerderheid te halen, volgende keer. ken je dat, compromissen? of is elk compromis aan die vuile Franstaligen een kaakslag? ga je nog eens de retoriek over 177 jaar onderdrukking boven halen? neen hé? kom met een argument af welke compromissen wel goed zijn.
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kartel is naar de onderhandelingstafel getrokken met een afgezwakte versie van die 5 resoluties. En ook dat zat er niet in. Je kan in dit land de wil van de kiezer dus niet inwilligen. Dus om de democratie te dienen moet je ofwel naar een splitsing ofwel naar een confederatie. Of... hoe moeilijk het toch kan zijn om van dat slaafje in je hoofd af te raken. Altijd maar buigen. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die gast heeft getoond hoe hij omgaat met een postje dat hem niet aanstaat, een belachelijk ventje is dat in mijn ogen!!!!!! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=907 |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder mag je eerst bewijzen dat Jan van den Berghe - in mijn ogen één van de meest serene deelnemers van dit forum - op dat driehoekje heeft geklikt en niet iemand anders voor je beledigingen en verwijten op dit forum smijt. Maar dat is waarschijnlijk een te Vlaamse houding voor jou. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&V en vooral Leterme had het effectief veel sneller moeten opgeven, dat is iets anders, maar dat er toegevingen moesten gedaan worden, dat stond vast, iets anders zou pas ondemocratisch zijn.
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta versteld. Ik geloof mijn eigen ogen niet als ik dit lees. Citaat:
Sorry, ik vind jou een echte ras-democraat ![]() |
||
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als partij X zwart zegt en partij Y wit, dan moet het compromis grijs zijn, het is aan de partijen om te beslissen dat het grijs genoeg hun kant opgegaan is en nadien aan de kiezer om te beslissen dat het wel grijs was dat ze wilden. maar als jij denkt dat jij 1 regering kunt maken zonder compromissen te maken, maw toegevingen te doen, stel ik je voor om nooit in de politiek te gaan.
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als man A altijd wit zegt en vrouw B altijd zwart, dan wordt het tijd voor de echtscheiding. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
afgezwakte versie van de 5 resoluties, idd, ze hadden maar met de integrale tekst moeten afkomen hé. maar het is aan hun congres en de kiezers om er over te beslissen, tot jouw grote spijt blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mogen niet elke keer hetzelfde zeggen... Met andere woorden, er zijn goede en foute verkiezingsbeloften in dit land en dat tot jouw grote plezier, blijkbaar. Het doet me pijn te zien dat mensen nog zo'n slavenmentaliteit hebben.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 november 2007 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 | ||