![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
waar verminderd die precies ? het volledige uniform veranderd er niet door als het gaat om die kleine stukjes die in het totaalbeeld nog bepaald worden door het uiterlijk van de persoon zelve dan kan je net zogoed bezwaren hebben tegen lang haar, gekleurd haar, donkere huidskleur etc etc ... en moet ge noodgedwongen overgaan tot het uniformeren van dat ook... dat kan enkel door een extra kledingstuk btw ik dacht dat Nederland er veel minder strikte regels op nahield wat betreft bv lang haar, zowel bij de politie als 't leger... maar ik kan me vergissen |
|
|
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Of er bepaalde maniërismen of rituelen op nahielden. Leg me dat eens uit, want het lijkt me inderdaad wel een 'ernstig' risico zo te horen.
|
|
|
|
#404 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nou, je schildert moslima's en hoofddoeken nogal over één kam. Als zou het om een homogene bevolkingsgroep gaan. Quod non. Er zijn best moslima's die hun hoofddoek zullen afleggen als dat nodig mocht zijn. Andere die zichzelf nog liever in brand steken dan dat te doen...
|
|
|
|
#405 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Mijn principes? Principes van behoorlijk bestuur, principes die aan de grondslag liggen van de rechtsstaat, van de lekenstaat die we vandaag kennen (voolopig toch nog), dan de 'beschaving' as we know it... Mijn principes... ga een ander wat beschuldigen, wil je?
|
|
|
|
#406 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik ga niet meer op die fragmentarische oefeningetjes in, Praha. Je mag zodadelijk weer de vermoorde onschuld spelen, maar ook dat is een 'truuk van luie sjarel' om het debat te verzuren. Als je een repliek hebt, doe dat dan ordentelijk.
|
|
|
|
#407 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#408 |
|
Minister-President
|
Amai met die hoofddoeken, en toch is het simpel.
Uw werkgever zegt, geen hoofddoeken in mijn firma of instelling en dan kan je kiezen, ofwel houdt ge je daar aan ofwel zoek je ander werk waar het eventueel wel mag, is dat nu zo moeilijk. Laatst gewijzigd door alberto : 1 december 2007 om 20:03. |
|
|
|
|
|
#409 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
dacht dat jij dat ook deed |
||
|
|
|
|
|
#410 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zou zeggen niet de flauwe uithangen, de hoofddoek an sich is al een hele tijd aanwezig en de hoofddoek in publieke functie heeft, bij mijn weten, nimmer een persoon die bediend moest worden door zo'n dame weerhouden laat staan dat die persoon zich richtte tot het hoofd met de eis dat ie neutraal zou bediend worden zoals gegarandeerd zou moeten worden dus de hele hetze bestaat erin dat zulk een populistisch maatregeltje ten gronde uitgemolken wordt door die partijen die het willen Citaat:
neen, die groep is inderdaad divers so ? wat maakt dat verschil je zal ongetwijfeld ook een aantal vrouwen hebben die hun bovenstuk uitdoen moest dat nodig zijn wat wil je daar nu mee bewijzen ? |
||
|
|
|
|
|
#411 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je stelt zelf dat de openbare dienst zowat elke code kan eisen om een neutraal karakter te waarborgen... ze hoeven zich niet te verantwoorden Citaat:
of ge nu graag hoort of niet |
||
|
|
|
|
|
#412 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
neen beste Desiderius ik doe het liever zo... twee redenen 1) jij bent verdomme 10x of moet dat 100x beter en vlugger in die prachtige ellenlange pennewerkjes 2) je slaagt er verdomme in, keer op keer, weg te komen met allerhande vooroordelen, persoonlijke verdoken afkeurtjes etc in de heuze romans die je hier neerpent als ik je wat durf opmerken, zover ik er allemaal al kan op reageren, over dit of dat detail dat ge neerpootte dan krijg ik ofwel zero-respons of maak je gauwgauw vanaf door een ander fabeltje dus vandaar dat ik het liever zo doe het feit dat het nu al op uw zenuwen begint te werken spreekt al boekdelen Citaat:
maar laat het Desi voor mijn part... ik heb den indruk dat het wat circulair begint te worden |
||
|
|
|
|
|
#413 |
|
Minister-President
|
Net omd�*t ik sta voor maximale persoonlijke vrijheid (hoewel 'optimaal' een betere term is), sta ik ook voor zo weinig mogelijk 'overheid'... Net omd�*t die overheid per definitie voor iedereen die ermee te maken krijgt behoorlijk wat vrijheidsbeperkingen inhoudt. Dat geldt dus zowel voor de burger als voor om het even wie er van ver of dichtbij mee te maken heeft in een uitvoerende functie.
|
|
|
#414 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Kijk es aan... Weet je... ik repliceer gewoon niet meer op fragmentarische posts. Okay? Forget it. It takes two to tango, my friend en ik speel dat spelletje dus niet mee.
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en hier gaat het niet over privé-ondernemingen |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
waarom zou je dan geen moeite doen om ook te kunnen 'optimaliseren' binnen die overheidsinstellingen ? Laatst gewijzigd door praha : 1 december 2007 om 21:56. |
|
|
|
|
|
|
#418 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#419 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Of beter: als je wil optimaliseren, privatiseer dan zoveel mogelijk. Problem solved.
|
|
|
|
#420 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en het is niet zozeer dat a4-tje wat me stoort maar de onkunde je van repliek te zijn op A4-tje met alles erop en eraan wat ik wil zeggen... en dan moet het je nog duidelijk zijn ook bovendien, ik weet waar dat toe leidt, tot ellenlange weerwerken waarin elk stukje van de andere gequot wordt en gerepliceerd... dat was hier ook al aan de gang dat is niet haalbaar zeker met die primitieve editor heb je daar dan zelf geen probleem mee ? Citaat:
maar volgende keer niet afkomen dat het afgerond en uitgemaakt was, hé ik ken je ondertussen ps. dit fragmentarisch stukje is een repliek op het stukje dat je nog wel wou 'meespelen' Laatst gewijzigd door praha : 1 december 2007 om 22:04. |
||
|
|
|