![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=HAMC;3118971]Vlaamse media? 't Pallieterke bedoelt u?[/quote
Nee, toch niet. Ik zou echter wel willen dat er wat meer onafhankelijke "denkers" genre Tegenbos tegenwind boden aan het lakeiengedrag van figuren als Doornaert en Brinckman. |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Woord houden is inderdaad waardevoller. Maar hij houdt geen woord he. Is BHV geplitst? Is er een staatshervorming? Is er goed bestuur? Het enige dat we hebben is een ferme crisis die ondertussen al miljarden heeft gekost. Wie gaat dat betalen? De walen misschien?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 3 december 2007 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ok, gewoon Vlaams dan zonder nationalisme, tot welke krant moet ik mij richten? |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De staatshervorming : die is er niet (nog) niet nee. Maar eigenlijk had hij ook wat meer steun mogen krijgen van zijn vlaamse collega's die allemaal de resoluties goedgekeurd hebben : dan was er ook veel rapper duidelijkheid geweest. Er is geen goed bestuur nu nee : maar liever geen bestuur dan slecht bestuur eigenlijk. Dus het best mogelijke momenteel. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Chance dat Thatcher geen raadgevers had van uw kaliber...
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Adept zijn is dus al een kwaliteit? Nou ja, sommigen zijn nu eenmaal geboren met weinig talenten...
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar dat die lat daar gelegd is door ALLE Vlaamse partijen, maar dat enkel CD&V-NVA verkozen om ervoor te blijven gaan. Toen deKLucht kwam vertellen dat zij plat op hun buik zouden moeten gaan, wou dat in feite niks anders zeggen dan : volg maar, ik LIG al op mijn buik!
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leterme ziet het nu ook niet in. Maar hij heeft er wel eerst onze centen doorgedraaid om tot dat besef te komen. Wie is er dan de slimste? Dit scenario zou een moedig scenario kunnen zijn, als een splitsing van Belgie tot de mogelijkheden zou behoren. Maar dat doet het niet. En nu kost het dus alleen maar geld. Meer geld dan een paar bevoegdheidherverdelingen ons kunnen opbrengen. En dus is het slechte politiek.
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, absoluut niet. Probeer nog eens.
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze vonden het echter nodig om stokken in de wielen te steken en dan NU te verklaren dat ook zij VOOR een staatshervorming zijn... Ni onnozel doen he VLD-erkes!
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn kwaliteit is dat ik zijn kwaliteit herken. Ik begrijp dat er een beetje inzicht nodig is om dat te kunnen vatten. Maar zoals je zelf zegt...
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fantastisch inderdaad. Zo kennen we de VLD,ik ben eens benieuwd hoe ze de vlamingen nu weer gaan bedonderen. In ieder geval zal de staathervorming er komen(weliswaar op termijn) en zal BHV er idem-dito komen,en dat zal niet de verdienste van die blauwe geschelpte kwaliteiten. Ik zou maar opletten als ik hun was,ze zouden de Vlaming wel eens op de tenen kunnen trappen met hun verdoken spelletjes.
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |