![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlamingen stellen zich veel te soft op. Het probleem is dat we dat verwarren met "beschaafd zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
Maarja ... toch blijf ik erbij dat 'iemand anders kinderen slaan, laten we dan nog zeggen een tik geven' een zeer hekel punt is. Nu ja, de ouders zijn niet binnengevallen op dat feestje.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Ja. Het is weer raak. Op VTM nu: "ALLOCHTONE JONGEREN".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Ik vraag mij af (nu ja...) wat de Vlaming het nu ergst vind: dat het slachtoffer autochtoon is of dat de dader vreemdeling is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Bhairav ik weet het ook niet. Maar ik vind het wel fair play van VTM dat nu de kogel door de moskee is.
Jawel, we leven in Bezette Gebieden, die dringend moeten worden teruggegeven. Ik geloof trouwens ook dat onze Verrijkende medemens aan Boycot acties tegen Belgische normen doet. Niet alleen schoppen ze tering tegen alles dat wij al eeuwen een beetje leuk vinden (Sinterklaas, rustig een busritje, onderwijs en leerkrachten, vrouwenrechten,...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
maar eerlijk gezegd... als mijn zoon zoiets zou uitspoken, zou ik hem er nog een tik bijgeven en misschien tegen die vader nadien zeggen van: kijk, ik had liever gehad dat je me op de hoogte bracht en de straf aan mij overliet. Maar ik denk wel dat ik begrip zou hebben... Ik zou dus een discussie tussen de ouders heel goed begrijpen, maar als mijn zoon krapulenstreken uithaalt, tegen een boze vader loopt en dan jankend bij mij staat, dan ga ik zeker niet een verkeersbord tegen die vader zijn kop slaan of die kerel gaan neersteken... Op vrt trouwens niets meer over die steekpartij, wel over het zielige marokaanse jongetje dat in een ziekenhuis woont ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind dat de media deze zaak nog veel te veel heeft opgeblazen
vecht-en steekpartijen zijn dagelijkse kost in antwerpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed artikel over het "café-incidentje":
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=...ik_nou_zo_slim... Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Circe, dit had ik ook al aangehaald voordien... Wat als het andersom was geweest...
Ik vind wel dat de poco's hier mooi wegblijven om die jongeren te verdedigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Lokaal Raadslid
|
![]() straks reportage in Terzake...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Ik ken nog wel een SPa-ster die zou stamelen (met lichtjes roodaangelopen hoofd) "Ja, maar... je moet begrijpen die zien dat allemaal maar en die krijgen dat niet en 50% van de allochtonen leeft onder de armoedegrens (??).. dus je moet begrijpen dat ze dan reageren!"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Men KAN dat toch begrijpen?
Mensen begrijpen dat eigelijk wel. Maar willen dat niet toegeven. Ze associeren dat met toelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Dat men alles kort en klein gaat slaan en in mensen hakken met messen? En dat men niet gaat leren op school, of proberen waardig een medeburger te zijn die de maatschappij iets te bieden heeft? Natuurlijk begrijp ik dat. Dat is gewoon cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ale, 't is een gebrek aan aandacht en geld... een randfenomeen
![]() waarom kunnen ze nu niet gewoon een kat een kat noemen?? Laatst gewijzigd door kenzo : 3 december 2007 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Ik vrees dat ik het daar voor 1 keer mee eens ben. Het heeft geen zin de "beschaafde" wereldverbeteraar uit te hangen, als de tegenpartij niet mee wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Ja :lol
![]() ![]() Een Rand-Fe-No-Meen. Het zijn gewoon Bezette Gebieden-Praktijken. |
![]() |
![]() |