![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry dat ik u niet serieus neem. Ik heb mensen die exact hetzelfde als u denken/doen weten verongelukken. Ze leven nog, gelukkig, en nu raken ze geen druppel meer aan als ze rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste mensen kunnen dan ook niet rijden. Anticiperen in het verkeer. Ik rijdt niet na een fles wodca op 4 uur tijd, wel na 4 pinten op 4 uur tijd. Ik rijd veel liever mee met iemand die 6 pinten op heeft en die ik goed ken dan één of andere persoon die cola drinkt maar vermoeid is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je de krant van vandaag open slaat is het weer eens duidelijk, palen en bomen te over die over 't straat lopen in 't week-end. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem de proef op de som: laat een pen tussen uw kameraad zijn vingers vallen. Als hij nuchter is kan em die vangen. Als em 6 pinten op heeft gaat hij zijn vingers pas dichtdoen als de pen op de grond ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() En gij gelooft dat een mens dat kan als em 6 pinten opheeft (en dus voorbij de 0.8 promille zit) ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vrachtwagens veroorzaken in de week meer dan genoeg ellende. Er gaat geen dag voorbij of er vallen doden door vrachtwagens. (dode hoek, inrijden op files, door middenberm, ...) Is het niet pervert om een dergelijk risico ongemoeid te laten ....????? Moet alles plots wel kunnen als het ten dienste staat van de economie????? Je zou eens moeten weten onder welke druk die mensen rijden of hoeveel vrachtwagens er eigenlijk leeg rondrijden..... en dat allemaal voor dat stom "just in time" - principe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoeveel ongelukken gebeuren er niet die veroorzaakt zijn door automobilisten? Men zou beter beginnende chauffeurs laten meerijden met vrachtwagenbestuurders en buschauffeurs. Dan kan men de fouten van de automobilsten eens zien en de gevolgen ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Test het morgen uit, vanaf morgen is diefstal, verkrachting en plundering niet meer strafbaar. Het zou er fris uitzien. Als jij denkt dat mensen netjes in het gareel blijven lopen als wetten wegvallen, ben je toch een beetje naïef
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zware geld boetes zijn nog steeds de beste oplossing. Als ze aan uw geld zitten dan ga je toch twee keer nadenken vooraleer nog zo'n stommiteit te doen.
En ik spreek uit ervaring ![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 10 december 2007 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementslid
|
![]() Het was eerder grappend bedoeld maar omdat je erop doorgaat, ze noemen dat hacken ja. T'is eigenlijk simpel als je een beveiliging kan doorbreken door kennis heb je eigenlijk gehacked, althans zo zie ik het. Nu hacken is voornamelijk bekend en populair geworden door software en de PC natuurlijk.
Citaat:
![]() Ben je slimmer dan de programmeur? Dan maak je veel kans om rond zijn beveiliging te geraken. Er zijn mensen die daar hun broodwinning van maken. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ovidius : 11 december 2007 om 10:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het verkeer is al hectisch genoeg, ik prefereer dan ook de weg niet te delen met iemand die, al is het maar 1 pint, alcohol gedronken heeft en zo een potentieel (en vooral een te vermijden) risico is
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Zodra we niet meer drinken. Of één plus twee, zoals in mijn geval, een succesverhaal van twee overwonnen levensgevaarlijke verslavingen (voor iedereen levensgevaarlijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |