![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is geen regelgeving : dus die man kan alleen maar bemiddelen ... dan lijkt het mij interessanter van niet eerst je buurman op zijn achterste poten te zetten door met een vrederechtersexploot op de proppen te komen ga aan 1 tafel zitten en bespreek de problemen ... da's t enige dat je kan doen en probeer voor je dat aanvangt de relaties zo gunstig mogelijk te stemmen (paai de buurvrouw een beetje of zo) iiii !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien niet is het ondergaan of verhuizen. Of een oorlog beginnen, maar dat helpt ook niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() volgens mij is er maar één burger in dit land die volkomen legalistisch een oorlog kan beginnen ... en dat is Albert 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben daar ontzettend last van omdat ons perceel een halve meter tot een meter hoger ligt dan onze omliggende buren om de één of andere reden. Wij hebben er later gebouwd, zij woonden er al allemaal. Ik heb de politie al zo'n 10 keer thuisgehad en richting hun gestuurd. Altijd hetzelfde: ze beweerden bij hoog en bij laag geen plastiek te stoken en de politie zou zogezegd eens regelmatig komen controleren. Vanaf het moment dat de politie weg was gingen de stoven en allesbranders weer aan... Ik ben trouwens al blij dat iemand beweerd dat hout stoken vreemd genoeg ook al enorm veel geuroverlast kan geven. Wij hebben dezelfde problemen met de was als die BigF hier beschrijft. Je kan 'm niet buitenhangen, doe je dat toch, dan stinkt hij zo erg dat je met die kleren nergens kan komen. Zelfs als onze hond even buitengaat en terug binnenkomt stinkt hij zo erg dat het hele huis ernaar riekt. ![]() Maar het ergste vind ik in ons geval het gezondheidsrisico. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik even door onze tuin wandel en naar binnen moet omdat de geur zo erg op je adem pakt dat je niet meer kan inademen of gewoon moet beginnen hoesten. En ik heb dan niet eens een longziekte. ![]() En hoe ze het presteren weet ik niet, maar de rook is soms gewoon donkergrijs, bruin of zwart.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 december 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() onvolledige verbranding
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus als je zover bent zie ik nog maar twee oplossingen: bukken voor de lieve vrede ![]() ![]() Een vrederechter zal inderdaad proberen te bemiddelen, maar dat is wel dwingender dan een onderlinge afspraak. En als de overlast duidelijk aangetoond wordt, kan hij volgens mij ook een sanctie opleggen. Maar daar heb ik geen ervaring mee. Iemand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die tussenstap van de vrederechter lijkt me dus contraproductief ! ... tenzij je het kan verkopen als een soort van vrijblijvende 'expertisevraag' probeer idd je buurman ook meer info te verschaffen over houtvuren, verbranding, rook ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() is t beter nu t zo heel koud is BigF ?
en staat t met t paaien van de buurvrouw ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Dat zorgt wel voor een nieuwe kijk op het spreekwoord: waar rook is is vuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() nog een blokje in de haard zwieren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Als ik dat op zo'n ouderwets spreukenplaatje kan vinden gaat dat direct in de living!