![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook de Oostzee maakt wel een kansje, las ik ooit; merkwaardige vondsten op de zeebodem en sporen van een groot natuurgeweld, fossiele (tropische!) bomen die allemaal in 1 richting "wijzend" liggen. Götterdämmerung ....
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 december 2007 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg je nogmaals Slegie, er is heel wat waar we niets over weten. Maar die leegte, die kan je niet invullen, en dat is net wat jij doet, precies zoals de gelovigen. Ja, je bent gestoord. Want iemand die werkelijk hypotheses zoekt die nadien misschien geconcretiseerd kunnen worden, die ziet altijd meer dan één hypothese. Jij zit vast in je fantasie-wereldje, alleen besef je het (nog) niet. En gelovigen, die zijn niet doodnormaal. Dood, graag. Maar niet normaal. Net zoals jij. Jij hebt ook geen enkel beslissend bewijs om op te steunen. En zoals ik reeds gezegd heb, zal een verstandig man zoeken tot hij vindt. Jij daarentegen, zal vinden wat je zoekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een totaal andere wereldkaart, zelfs de rivieren zijn dan totaal anders. Je kan dan rustig wandelen van Parijs naar Londen, zonder ook maar ergens een schip te moeten gebruiken. Maar Zwitserland is een een ontoegankelijke plaats., even als andere grote delen van de wereld. Maar ook de boomgrens daalt dan met 500 meter en daarboven kan je gewoon niets kweken en dus niet overleven. Trouwens zeer eigenaardig dat men de oudste cultuurvormen vind op plaatsen die nu woestijn zijn. En men enkel nog oudere sporen van beschavingen vind onderwater, zoals in Egypte of de Chineese zee. En dat men bij Stonehengs geen enkel spoor van enige levensvorm terug vind uit de tijd dat dit moet gebouwd zijn. En hoe Atlantis er volgens mij moet uitgezien hebben? Geen enkel idee, want voor mij moet Atlantis zelfs niet de eerste en de oudste beschaving zijn die er heeft bestaan, maar kan Atlantis ook een fictieve plaats zijn die door Plato is uitgevonden om de vele steden die onderwater kunnen verdwenen zijn te herdenken en niet in de vergetelijkheid te laten verdwijnen. Ik sta hier dus met een volledig open geest tegenover, zoals tegenover elke mogelijke ontdekking uit de geschiedenis. Ik zou alleen wel plat gaan van het lachen, moest men een gemotoriseerd voertuig terug vinden dat meer dan 12000 jaar oud is, want het zou alle geschiedenisboeken direct naar de vuilbak verwijzen, en zelfs alle heilige boeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() Misschien. Tot op zekere hoogte. Maar dat noemt men relativeren. In extreme vorm. U begrijpt goed genoeg wat ik zeg. Dus toch niet zo relatief, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() Da's allemaal waar. Natuurlijk. Maar jij zegt dat niemand vroeger 50 meter boven de zeespiegel geleefd heeft. Want alles is onder water verdwenen. Dat is lulkoek. Snap je het nu?
Laatst gewijzigd door Dycore : 28 december 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je? In de directe omtrek van 100m?
Laatst gewijzigd door Dycore : 28 december 2007 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() Ja maar u moogt nooit van iemand zeggen dat hij niet goed bij zijn hoofd is. Of liever: u moogt dit wel zeggen, maar zo'n uitspraak is in feite inhoudsloos. 'Goed bij zijn hoofd zijn' betekent meestal in deze context dat men 'salonfähig' is in zijn denken. Niets is soms zo verstikkend.
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 28 december 2007 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
|
![]() Citaat:
http://the-insane.skynetblogs.be/pos...en-berg-fouten
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Banneling
|
![]() Je wacht op een dag die nooit zal komen. Tot die dag aanbreekt mag U dan ook niet verwonderd zijn dat U degene bent die uitgelachen wordt, wanneer je spreekt over auto's en vliegtuigen, duizenden jaren vóór Christus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() Die cirkels zullen ongetwijfeld samenhangen met Oude Graanvelden.
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verkoopt hier dus zelf lulkoek en leest dingen die nergens geschreven zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leest dus ook hier weer zaken die nergens zijn geschreven. |
|
![]() |
![]() |