![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Hoop dat ze er niks aan heeft overgehouden.
Een verhaal als dit zag ik vroeger al eens in een Amerikaanse gangsterfilm, maar nu is soort gedoe alledaagse kost in onze "groot"steden. Gisteren ook in Terzake gezien hoe weinig vat de politie heeft op de straatproblemen. Uitleg genoeg, maar wat te doen? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hier, en terug zoals elder reeds geopperd, weet u geen bal van geschiedenis. alvorens de geleerde uit te hangen. lees, en leer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() de ene heeft zijn falusprobleem, bij het zien van een wapen. de andere met het opzetten van een website,waarin hij zijn ego kan opstrelen, omdat de falus te klein is. zo ieder diertje zijn pleziertje. en nu ga ik zwemmen. tot wat later
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Zo simpel is het toch niet, zijn gangsters dan geen burgers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er valt niets te begrijpen aangezien ge niets zegt. feit blijft dat gij hier just niks 'bewezen' hebt Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 januari 2008 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() U weerlegt niets want ik gaf enkel de huidige situatie, de gangster is bewapend en de burger niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als zelfverklaarde hells angel zal je het wel weten, aangezien die organisatie, (waarvan rijden met Harleys slechts een "façade" is om "de rest" te camoufleren) o.a. haar inkomsten haalt uit wapen- en drugsmokkel.
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
U echter weet het beter dan duizend rechters, bent u wel zeker dat we over dezelfde club praten? Waarom kom je is niet langs bij ons, kijk eens naar de jongens en praat er is mee. Dan kan je ook ineens alle twijfel achterwege laten of ik er ene ben of niet. Iedereen wint als je langskomt Piet. Edt: laat me het duidelijk maken aan iedereen, voor u me leugenaar noemt kom eerst even langs. Stamp de deur open en stap binnen in het clubhuis en zeg dan luid en duidelijk, HAMC van op Politics.be is een leugenaar. Laatst gewijzigd door HAMC : 25 januari 2008 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad is zo afgedwaald, dat het mij niet kwalijk genomen zal worden dat ik mijn persoonlijk gedacht over wapens nog eens uiteen zet.
Alle vuurwapens of andere gevaarlijke wapens zouden verboden moeten worden, behalve voor leger, politie en jachtwachters (en soortgelijke; maar dus geen "plezierjagers"). Mensen die nu nog een legaal wapen bezitten, moeten zwaar belast worden daarop, zodat ze onder dwang gemotiveerd worden om vrijwillig en spontaan hun wapen in te leveren. Alle sporten met schietwapens (liggende wip mag blijven bestaan, en vogelpik ook) moeten verboden worden. Illegaal vuurwapenbezit moet bestraft worden met maanden gevang voor bezit zonder kriminele bedoelingen, en met jaren gevang voor bezit met kriminele bedoelingen. Kriminele feiten plegen met vuurwapens: minstens 10 jaar brommen, bovenop de voor het feit voorziene straf (vb. hold up: 10 jaar, met vuurwapens: plus 10 jaar, maakt 20) Want: baat het niet om aksidenten of moorden te voorkomen, dan zal het toch ook niet schaden. De macho's wapenfreaks kunnen zich sportief omscholen naar hogervermelde volkssporten. Niemand moet akkoord zijn met mij, maar dat is en blijft mijn mening.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |