![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
stop met zeveren, ze gaan al die bussen roetfilteren, en een paar kunnen ze niet aanpassen die zetten ze aan de kant. en ze gaan in Gent, Antwerpen hybride bussen inleggen. Met een pak subsidies uiteraard http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...tfilters.dhtml
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 februari 2008 om 22:55. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2008 om 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor mij is het simpel;stel de dieselprijs ong even hoog als de benzine dan stap ik over naar lpg,nog goedkoper dan diesel. Neen,ik vind het niet rechtvaardiger. Het zijn de fabriekanten die er maar voor moeten zorgen ze milieuvriendelijke wagens maken. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar begint het altijd mee;dat ze dan gewoonweg geen sigarretten meer verkopen en maken hier in belgie.Opgelost of toch deelsopgelost. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een 3liter lupo op koolzaad, en met uw 1000Liter koolzaad tank je gewoon 33000km thuis...
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gctsnthi |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben ook wel voor het milieu maar waarom moeten wij en met wij bedoel ik vooral de middelmatige en armere klasse zeg maar er weer het slachtoffer van worden en wij weer eens meer moeten gaan betalen?? Ze moeten maar die fabrikanten aanpakken en hun wagens milieuvriendelijker doen maken maarja,je hebt zoiets als een ferrari,die hebben gezegd ze daar niet aan meedoen en ik kan daar wel inkomen. 2 maten en gewichten alweer. Ik weet 1 ding;dat mensen zoals de topicstarter eens moeten gaan beseffen dat als je zo'n zaken begint te doen je de kloof tussen arm en rijk steeds groter aan het maken bent. Ik weet heel wat mensen die nauwelijks rond komen en dus een diesel aanschaffen omdat ze zich wat mee kunnen uitsparen door minder aan de pomp te moeten betalen. Ik ben dat beu dat altijd de hardwerkende simpele weinig verdiende werkmens steeds uitgemolken word,wij zijn de melkkoeien en worden als citroenen uitgeperst.Ik word er moe van. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus een variabele kilometertaks is weldegelijk iets dat je kunt veranderen door uw gedrag aan te passen betaal je minder belasting maar heb je toch nog altijd de optie op mobiliteit wanneer je het nodig hebt |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Parlementslid
|
Verwarmen met mazout, binnenkort een gesubsidieerde roetfilter in je schouw?
![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Even aannemende dat U uw wagen nodig hebt,WAAROM rijdt U met een relatief oude voituur? Omdat de aanschaf van een nieuwe- een serieuze zaak is natuurlijk,des te erger als je beseft dat zowieso meer dan 21% van het bedrag dat je neertelt niks met die auto te maken heeft Daar zit hem het probleem bij iederen die zelf zijn wagen moet betalen,met of zonder gemonteerde roetpot ergens achteraan Enkel rijke Mid-Lifers en bedrijven kunnen zich op den duur nog(en op kosten van de staat) versneld,nieuwe wagens,veroorloven..... Voor de rest van ons zijn er gelukkig de opkomende Aziatische merken Laatst gewijzigd door kelt : 22 februari 2008 om 06:26. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In België is het vinden van een tankstation geen enkel probleem, langs de autosnelweg heeft ieder tankstation LPG. Behalve in de kleine gemeenten, vind je overal LPG. http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas...ons-LPG-BE.htm Je mag er inderdaad niet in de meeste parkeergarages, naar het schijnt omdat de ventilatieroosters alleen bovenaan en niet onderaan geplaatst zijn, en LPG is lichter dan lucht. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als veiligheidsklep zit er een veer in, die een plaat met dichting over een gat drukt. De doorsnee van het gat en de kracht van de veer zullen ervoor zorgen dat de plaat weggedrukt word bij een bepaalde overdruk in de tank. En zo de petrolium dampen weg laat lekken tot de druk weer gezakt is tot onder de veerkracht. Dat weggelekte gas gaat de brand wel aanwakkeren. Die bepaalde overdruk is 1.5 keer de werkdruk. Kwa schokken. Who cares, het is geen nitroglycerine. De tank moet gewoon sterk genoeg zijn om die 5 maal gebruiksdruk te weerstaan. Wat wel voor een sterke tank zorgt. Citaat:
De enige ontplofte LPG wagens waar ik weet van heb, waren idioten die hun tank overvuld hadden. Je mag maar maximaal 80% vloeibare LPG in je tank hebben. En moderne installaties hebben een systeem waarmee je niet verder kan vullen. (een vlotter zoals in je WC spoelbak) Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
heeft er iemand een calculatie van de CO2 en methaangas die de zoogdieren (inclusief mens) produceren.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verwonderd me niks van een "Echte Groene". Die zijn niet slimmer.
Want ik zou een CO2 filter over mond en neus plaatsen.
|
|
|
#39 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Als ik om half 9 op de campus wil raken zou ik 's avonds rond 22u30 de laatste bus moeten nemen omdat de verbinding hier zo slecht is Mvg, Joeri |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
Het boetefonds hiervoor gebruiken zou al een goed idee zijn om het te financieren en dan ook op de smog-dagen auto's zonder roetfilter verbieden te rijden. Zo, zou het Belgische wagenpark snel voorzien zijn van een roetfilter. Maar helaas, zijn er vele groeperingen die hier vierkant tegen zijn : de ene vinden dat de bedrijven de dupe zijn (wergeversorganisaties) , andere vinden dan weer dat de arme werknemer hiervan de dupe is (sociale organisaties), nog anderen vinden dan dat de vervuiler geen geld mag krijgen (ecologische organisaties) , ... en zo blijven we gezellig in een ronde draaien zonder dat er iets opgelost wordt. |
|
|
|
|