![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we mensen, die liever niet werken, met rust laten op een leefloon? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
34 | 26,98% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
74 | 58,73% |
oei dat is moeilijk |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,76% |
andere suggesties |
![]() ![]() ![]() |
12 | 9,52% |
Aantal stemmers: 126. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de grond waarop jouw ouders hun huis trouwens bouwden hebben zijzelf niet gemaakt - en ook degene waarvan zij het ooit kochten maakte die grond niet met zijn arbeid oorspronkelijk was de grond van iedereen tot ze van iedereen werd gestolen door een geestelijk gestoorde dominante minderheid die vanuit een morele onderontwikkeling meenden zich dit te mogen permitteren - jouw ouders hebben dus gestolen goed gekocht - en als ik een gestolen fiets koop blijft hij nog steeds van de oorspronkelijke eigenaar en hij kan die dus ( terecht ) terugeisen van mij het huis dat je ouders op die grond plaatsten is wel het resultaat van hun arbeid - voor mijn part mag je dat dus gerust erven - maar niet de gestolen grond dus indien we een pacht zouden invoeren - zodanig dat wie grond gebruikt hiervoor periodiek moet betalen aan de rechtmatige eigenaar ( de gemeenschap ) dan kan ik ermee akkoord gaan dat jij als eerste de pacht mag overnemen - en dat je er met het huis van je ouders mag blijven staan zolang je pacht aan de gemeenschap betaald ps ik weet ook niet wat een badkamer is - maar jij hebt een reden waarom je zonder zit - bij jouw is het een vrije keuze - die ik bovendien kan begrijpen en wss in jouw situatie ook zou maken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we er eens een referendum over houden dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
en dat geeft een gans ander perspectief - een perspectief waaruit iedereen motivatie zou kunnen putten je erfenis heb je ahw al - en al wat je nog verdient door te werken komt daar nog eens bovenop - precies wat vereist is dus om iemand in arbeid te doen investeren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() trouwens in thailand , waar ik later naartoe wil om te wonen , is dat van diene grond zo ... huizen goedkoop doordat de grond waarop ze staan van de staat blijft !
later een lekker lui leventje , hier alles verkopen en nooit meer terug naar dit land van taksen en belastingen !
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
en niet ver daar vandaan in taiwan werd in de jaren vijftig de armoede volledig opgelost dit doordat de staat de grond die in handen was van de adel terugkocht en in eigendom gaf aan de boeren die die grond bewerkten zonder verdere verplichtte solidariteit was de armoede in taiwan op nog geen tien jaar tijd verdwenen de boeren wisten immers dat alle welvaart die ze produceerden volledig van hen zou zijn en blijven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
neen , taksen op arbeid kent men daar bijna niet !!! wel taksen op reklame en alkohol .......... zelfs geld op de bank brengt er ongeveer 10 % interest op , en belastings vrij !!!!!! ![]() natuurlijk als je niks hebt ben je er wel de sigaar , een ziekenhuis kost er geld , geraak je in't gevang moet je er werken voor je kost of je verhongerd ......... ginder bestaat dat sociaal profetariaat niet , en rara bijna iedereen werkt !!!!!!
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
ben je te dom om mijn pleidooi te begrijpen mss ? want ik pleit ook tegen belasting op arbeid
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 13:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Draai en keer het zoals je wil: voor die paar vrijwillige onbemiddelde drop-outs is het leefloon en de uitkering de facto de enige of de laatste refuge. De meest vocale idealistische maatschappijcritici worden echter bij trosjes manu militari naar de rand van de maatschappij gedreven via machtsmisbruik, broodroof, ontslag ea... Hun eigen mentaliteit laat trouwens weinig maatschappelijk succes toe. Maar onder de bevolking van de leefloners zullen dat er misschien één of twee per provincie zijn... Moet de mainstream zich soms niet schamen om ten koste van de vernietiging van milieu, natuur, dier en mens hun genadeloze exploitatie steeds verder op te drijven ter bevrediging van hun ongeremde graaizucht??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
idd , je koopt er grond voor de rest van je leven ......... erna geen taksen meer !!!!!!!
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oppassen dat je niet persoonlijk wordt.... Laatst gewijzigd door eno2 : 23 februari 2008 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Omdat in een democratie zoals de onze de overgrote meerderheid vind, dat iedereen recht heeft op een waardig bestaan, ook de luiaards. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 14:32. |
||
![]() |
![]() |