![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe weet het ziekenfonds dat de kaart al 3 maanden verkeerd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben nog steeds aan het wachten op geld (1 dag economisch werkloos omwille van overmacht). En dat dateert uit november 2007.
En dan nog eens 8 dagen van eind december omwille van de sluiting van de fabriek waar ik werk.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan geen probleem zijn om siskaarten te hebben, al is het maar het moment ze gestolen worden, worden die dingen NOOIT geblokkeerd, het kan ook niet, ze bevatten de gegevens van van een belg die bestaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
INFORMATORISCH HET MEEST DEBIELE SYSTEEM, het is bij deze bewezen hoe belachelijk overheid met informatica omgaat. Die evagroepering tegen electronisch stemmen zou beter een thema bijnemen, tegen belachelijke SISkaarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben PIPO, en PIPO heeft geen goesting om zijn SIS kaart up te daten omdat PIPO liever stoned loopt en al zijn correspondentie in de vuilbak kiepert. PIPO gaat naar het ziekenhuis, geeft zijn SISKaart, die lezen de verkeerde gegevens in, en via Carenet wordt alles gecorrigeerd PIPO gaat naar de apotheek, die leest de SISKaart, amar weet langs geen kanten dat die gast met zij SZ niet in orde is... Dus PIPO krijgt terugbetaling. Ik ben Allochtoon, ik steel de portefeille van PIPO. De apotheker weet nog altijd niet dat Allochtoon niet verzekerd is. Zo goed werkt dat, jongens toch, we zijn Informatorisch een KNOEI LAND |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. 12,5 euro per maand is niet niks hé of 150 euro per jaar !! 3. de vakbonden weten maar al te goed dat hoe meer werklozen er zijn hoe meer zij werk hebben, hoe meer zij subsidies krijgen !!!!!!! 4. waarom hebben zij niet meer controles gedaan op al deze oplichting op grote schaal ?????
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we kunnen er allen en allen maar blij mee zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit zal alleszins geen goed doen aan het imago van diegene die pleiten voor meer vreemde arbeidskrachten om de vergrijzing te betalen !! Integendeel ! Ze zorgen er zelfs voor dat er nog minder geld gaat naar deze zware behoefte !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ja als er tussen de 40-50 % werklozen zijn in bepaalde bevolkingsgroepen moet je nu niet meer verschieten hé !!!!!!!!! fraude moet zwaar bestraft worden en alles terugbetalen !! dit kan een twee KBlux worden, want de tienduizend(en) fraudeurs is maar het topje van de ijsberg ! "uitspitten tot op het bot" zei connerotte en ze staken hem in het kiekenkot ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik werk al 30 jaar in Brussel en weet wel wat daar allemaal kan ![]() intussen al 15 jaar bij het Vlaams Blok-Belang Brussel is naar de klote met dank aan de PS ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welkom ! het is door dergelijk wanpraktijken en links gedoogbeleid dat gij en zoveel duizenden een degout gekregen hebben van linkse politiek en politiekers ! Het Vlaams Blok-Belang is er groot door geworden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iedereen zijn auto... een "volkswagen" of "lada" ![]() dat ze eventueel in't zwart gaan werken, maar dit is profiteren van de maatschappij en van belastingsgeld !! spijtig genoeg zijn het weer de allochtonen voor 90 %... Het wordt zeker een thema op het Congres morgen ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor hen moet iedereen die correct zijn belastigen betaald mee opdraaien en nog veel meer betalen !! dit is een kanker die er uit moet !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of,hoe het establishment zichzelf in de voet blijft schieten ,leg maar eens uit aan de uitkeringsGERECHTIGDE,die steeds strenger opgevolgd wordt in ruil voor zijn centjes dat er ,al jarenlang,minstens 10000 uitkeringsONGERECHTIGDEN konden bestaan. Het GOOIEN met ID's en met officiele SIS-kaarten en het amtelijk massaal "aanvaarden" van prins-carnaval loonstrookjes,het aanhoudend gedoe van een overheid die blind was voor de eindeloze stroom bedrijfjes die verschijnen en verdwijnen maakt het allemaal nog moeilijker te verteren.... zum kotzen ![]() Zelfs al gaat dit "maar" om een paar procent van de totale begroting voor uitkeringen,dit profitariaat is een regelrechte aanval op de werkgevers en werknemers ! (hallo vakbonden?...hallo werkgeversorganisaties?) Laatst gewijzigd door kelt : 1 maart 2008 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno
de vakbond is in uw ogen niet verantwoordelijk voor het onrechtmatig uitkeren van dit stempelgeld aan deze werkloze schijnarbeiders OK, we draaien de vraag om, heeft de vakbond een waterdichte oplossing om dit probleem uit te roeien ? Zoniet verdient ze langs geen kanten noch haar functie waar te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gegevens die de verzekerbaarheid bepalen komen uit de DMFA. De werkgevers moeten deze aangifte per kwartaal doen. Jij mag altijd proberen om een systeem uit te werken waarbij de aangifte dagelijks gebeurt. En probeer dat eens te verplichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil het ook eens omdraaien. Je werkt bij een firma, die volkomen legaal is opgericht. Je krijgt maandelijks je loonbriefje en je loon. Na een tijd wordt je ontslagen. Stel, dat de werkgever je ook nog een C4 overhandigt. Je doet beroep op het HVW of de vakbond om werkloosheidssteun te kunnen krijgen. Zij stellen je dossier op. Als de RVA controleert of je stempelgerechtigd bent, merken ze dat je werkgever nooit een DMFA aangifte deed voor jou, en dus nooit RSZ betaalde voor jou. Heb jij dan recht op werkloosheidssteun? Weet je eigenlijk wat een C4 is? Weet je wat er verplicht op een loonbriefje staat? Hoe herken je echt en vals? Wie gooit er met officiële ID's en SIS-kaarten? |
|
![]() |
![]() |