![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet bepaald een fan van Wilders of z'n filmexploten, maar bij zo'n bericht stel ik me toch vragen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Burkide : 28 maart 2008 om 11:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Burger
|
![]() Ik snap het gewoon niet waarom er zoveel mensen tegen deze film zijn! Je ziet verdomme de realiteit!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is allemaal een kwestie van interpretatie.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent niet dat ik de generalisaties en het platte populisme van Wilders onderschrijf - verre van - maar de wezelachtige wijze waarop u en anderen hier het zeer reele probleem van het moslim-extremisme (dat GEEN equivalent heeft in andere godsdiensten) probeert te ontkennen is triest. In de eerste plaats voor de moslims zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Het is sowieso onzin om de Koran een fascistisch boek te noemen. Net als de linkerzijde maakt Wilders zich hier ook schuldig aan het compleet a-historisch gebruik van het adjectief fascistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom zou de Koran niet aangevallen mogen worden? Niet dat ik geloof dat dat boek de kern van het probleem is of dat Wilders er ook maar iets van begrepen heeft, maar wat is er verkeerd met aanvallen op godsdiensten? Pas op: het lijkt me overbodig, een schijndiscussie - waar het om gaat is de economie - maar waarom het niet-aanvallen van godsdiensten tot principe verheven moeten worden? Uiteindelijk zijn het ook maar verduisteringen van de klassenstrijd, en het residu van eeuwen hegemonie.
Laatst gewijzigd door Burkide : 28 maart 2008 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.religioustolerance.org/abo_viol.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Het spijt mij, maar dat is manifest onjuist. De Islam is van bij zijn conceptie een combinatie van een geloofsgemeenschap èn een politieke staat; wat het Christendom niet is en ook nooit geweest is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
En wie heeft in Bosnië de moslims geholpen? Jawel, de NAVO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Ik heb gans het "spektakel" bekeken en vind er eerlijk gezegd geen fluit aan. Zeg nu zelf: wat voor toegevoegde waarde heeft die film nu in iedereens leven gebracht? In feite is het slechts een veredelde powerpoint presentatie en quasi AL de beelden heeft iedereen al minstens 10 keer in zijn mailbox gekregen of op internet gezien.
Om nog maar te zwijgen van het grote deel waar imams afgeven op de Joden... wat een doorzichtig trukje... Met stip genoteerd voor de nominatie van "meest overroepen hype van de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier wel:
(Psalmen 89:24) Maar Ik zal zijn wederpartijders verpletteren voor zijn aangezicht, en die hem haten, zal Ik plagen. (Psalmen 18:41) En Gij gaaft mij den nek mijner vijanden, en mijn haters, die vernielde ik. (Psalmen 72:9) De ingezetenen van dorre plaatsen zullen voor zijn aangezicht knielen, en zijn vijanden zullen het stof lekken. (Psalmen 68:22) Voorzeker zal God den kop Zijner vijanden verslaan, den harigen schedel desgenen, die in zijn schulden wandelt. (Numeri 31:17) Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging des mans een man bekend heeft. (Ezechiel 9:6) Doodt ouden, jongelingen en maagden, en kinderkens en vrouwen, tot verdervens toe; |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De anticlimax van het jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||