![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
als ik wat tijd heb zal ik je filmpje zien en er dan een mening over geven.
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, als je natuurlijk de werkelijkheid wil blijven ontkennen, dan kan niets helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Gouverneur
|
![]() het heeft te maken met logisch nadenken, zolang je dat al niet kan adviseer ik jou je hoofd te slaan tegen de muur, misschien kom je wel tot de werkelijkheid.
![]() |
#244 |
|
![]() Logisch nadenken doet mij concluderen dat wanneer mensen zelf claimen dat ze zich als zelfmoordterroristen gaan opblazen in een orgie van bloedvergieten in naam van hbun religie - en ze doen het dan nog ook - dat je dat dan moet ernstig nemen. U ontkent liever de feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dit waren uw woorden; Citaat:
Nergens? Juist. U zei gewoon dat in andere godsdiensten geen extremisme valt te bespeuren... En die wereldwijde dreiging is trouwens voor uw rekening, want dat ervaar ik helemaal anders. Citaat:
Waar heb ik dat precies gezegd????? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Minister-President
|
![]() Het enige in de film dat me wat choqueerde, is dat volgens Wilders, het aantal moslims in NL sinds 1990 meer dan verdubbeld is, ergens van 450.000 tot 950.000. Ik weet niet of dit cijfer correct is maar als het zo is dan ben ik heel blij niet meer in Europa te wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenica http://www.nu.nl/news/1148310/21/Sre...ijn_doden.html http://www.pbs.org/wnet/cryfromthegrave/ En dat had evenveel te maken met godsdienst als 9/11: zotten die godsdienst misbruiken om hun gelijk te halen, meer grond te hebben etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Neem maar eens een kijkje op You Tube. Het word volop bekeken. Ik had trouwens iets veel erger, schandaliger verwacht, vermits ze ons reeds een maand lang conditioneren op een ontzettend provocatieve film...Maar dit is gewoon de waarheid, media-nieuws verklaard door uittreksels van het "heilige boek". De uitvoering van wat er in de koran aan de moslims opgedragen word: de vijand terroriseren, hem aanvallen, en dit tot het doel bereikt is, te zeggen de wereldoverheersing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar met hoogtechnologische middelen mag dat natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Allelujah!! Dan kun je me alvast helpen; Wat begrijp ik dan niet aan 9/11 als ik zeg "dat godsdienstige zotten die hun gelijk wilden halen ervoor verantwoordelijk waren"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
Hou gerust uw oogkleppen op. De realiteit stoort u duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
U begrijpt niets van de bedoelingen van de moslim-extremisten. Het gaat hier niet om een stelletje traditionele imperialisten of nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1. dat ze zot zijn. 2. dat ze hun gelijk willen halen. Waar haal jij nu imperialisten of nationalisten?? Wat zijn hun bedoelingen dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ge mij kunt bewijzen dat de Moslims slechter zijn dan de joden dan kom ik aan uwe kant staan. Er is jammer genoeg alleen maar bewijs dat aantoont dat we hier met slechts 1 groep van onruststokers te maken hebben. Die onruststokers zijn Public Enemy Number One!!!!
|
![]() |
![]() |