![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Dan is het ook geen strijd met uw vaderland he. Dan ist een oorlog om religie en mij kan het niet schelen of alle kerken hier door moskees worden vervangen. Ik ga echt niet vechten als "de islam" voor de deur staat. Zoals ik al zei gloof is voor gekken. Of het nu in een kerk of een moskee gebeurt het blijft voor mij hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Antwerpen heeft toch duidelijk getoon dat ze Ph De Winter niet moeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 5 april 2008 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Complottheorieën zijn altijd leuk, maar ams ze enkel afgaan op "geloofd gij da" en "ik denk" of "ik ben er zeker van" dan blijft het slap gelul. Bewijs me dat het niet het initiatief was van de artiesten zelf en dan wil ik u misschien geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben ze het graptje ook al doorgekregen......
http://lvb.net/item/6174 De conclusie is frappant: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2008 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal dat deze IDEOLOGIE aan de macht is, is er voor mensen zoals jij geen plaats meer. Dan mag je je bekeren of je hoofd missen. Je mag dus kiezen en er is geen dwang zeggen ze.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wanneer de islam het voor het zeggen krijgt, zal men de saria iinvoeren. en dat is hetgene de meesten bestrijden. de linkse spelen de deinformatie goed uit. men heeft het steeds over de relegie. maar de grond van de zaak is dat de islam, relegie, een politieke relegie is. en daar wringt het schoentje. zeg tegen de mensen, de islam is een politieke relegie, die er op staat dat men zijn relegie ook gaat toepassen in de wetgeving. zoals pollekens kappen, hoofjes afsnijden (liefst door kinderen laten doen) vrouwkens stenigen. enz. dat is de islamrelegie, die politiek zal toegepast worden. iemand die een beetje de wereldpolitiek volgt, zal dat reeds lang hebben ingezien. natuurlijk, als men alleen naar famillie, en sterren op het ijs kijkt, en en het VRT journaal. dan zal men dat natuurlijk niet alleen niet weten, maar het zal ook in twijfel getrokken worden. waarom de huidige politiekers er niets aan doen? zijn ze niet zo slim? of kunnen ze anders geen cariere maken? den duvel kan weten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister
|
![]() Ik droom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Het wordt stilaan tijd dat er wordt opgetreden tegen forummers die politics.be zelf willen treffen." Ongeacht de politieke overtuiging.
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem is, de religieuze idioten die er wel zijn, brengen die strijd vroeg of laat tot aan jouw hals.
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of een algemene campagne tegen de dreigende censuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Dat kan.Het gaat er mij over als de islam voor de deur staat, niet zoals yoda als een bange wezel onder een steen te kruipen maar terug te vechten!Ik volg wat ik denk wat goed is en jij vult dat zeker weer anders in.Ik ben nogal radikaal in mijn overtuigingen.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 6 april 2008 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als die gekken gaan bepalen dat je geen alcohol meer mag drinken. Dat iedereen gedurende een maand niet meer mag eten overdag . Je geen onbedekte vrouw meer mag zien op straat. Wat ga je dan doen ? Het is geen strijd tegen de islam maar een strijd VOOR vrijheid .
![]() |
![]() |
#259 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zelfs nog meer durven zeggen: Uffra Mbeya vergist zich schromelijk. Hier is Alain, kifkif forum moderator: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Parlementslid
|
![]() op het forum van le soir wordt dat al toegepast. je stuurt een bericht door, maar dat verschijnt niet op het forum: je moet daarvoor een dag wachten, en, als het door het personeel van le soir goedbevonden wordt, verschijnt het op het forum. Ik ben het al veel tegengekomen dat mijn berichten geweerd worden, ongeveer de helft wordt tegengehouden. degenen die mijn mening en posts een beetje kennen kunnen wel beamen dat ik niet meteen een extremist ben, laat staan dat ik zou oproepen tot haat. waartoe ik wel oproep is de ontbinding van de belgische staat, maar dat zien ze daar blijkbaar niet graag op hun forum verschijnen.
posts waarin Vlamingen verweten worden of waarin het Nederlands lelijk, marginaal of dictatoriaal genoemd wordt, kunnen er dan weer wel mee door. Laatst gewijzigd door Rogge : 6 april 2008 om 12:30. |
![]() |
![]() |