Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2008, 23:41   #241
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Wel tegen de islam ja ,maar wat mijn religie erbij komt doen dat weet ik niet zelle?Als de islam de macht wil grijpen wat wil het dan?Vlaanderen toch he ,alez in jouw geval belgie.
Daar had ik het over!Heb ik mijn religie genoemd?
Dan is het ook geen strijd met uw vaderland he. Dan ist een oorlog om religie en mij kan het niet schelen of alle kerken hier door moskees worden vervangen. Ik ga echt niet vechten als "de islam" voor de deur staat. Zoals ik al zei gloof is voor gekken. Of het nu in een kerk of een moskee gebeurt het blijft voor mij hetzelfde.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 23:42   #242
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
En gij gelooft dat, dat het initiatief v/d artiesten zelf kwam? Vergeet het maar dit was een georkestreerde opzet om het Vlaams Belang schade te kunnen toebrengen, georkestreerd door links! Toch het heeft niks uitgehaald want afgelopen verkiezing hebben ze een pandoering gekregen, waar ze niet rap van zullen bekomen en zeker niet als ze hun haat ideeen niet laten varen waarmee ze de bevolking trachten te indoctrineren. Wat die artiesten gedaan hebben was niks minder dan een politiek spelletje te spelen in de hoop dat er extra veel reacties zouden zijn losgekomen, maar helaas de bevolking had dit politiek spelletje al doorzien vooraleer de artiesten waren uitgezongen en dus was het maar één druppeltje water in een leeg glas!
Trouwens dit initiatief was er één om schade kunnen toe te brengen op één partij en dat is discriminatie en vandaar dat het gezang van uw artiesten vals heeft geklonken bij de grote meerderheid v/d Vlaamse bevolking!!
Artiesten moeten zich ver houden van politiek en met deze aktie zijn ze er niet goed uit gekomen, zij zullen dit nu en in de toekomst betalen!!!
Patrick Jansens heeft toch maar schoon gewonnen in Antwerpen
Antwerpen heeft toch duidelijk getoon dat ze Ph De Winter niet moeten.
Mbeya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 23:49   #243
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Dan ligt dat plots anders? Omdat het er van ons zijn is het dan plots beledigen. Maar als het over ne marrokaan gaat is het dan weer plots de waarheid ofzo?

Bekrompen, dom en marginaal meer kan ik over u niet kwijt, noem het een belediging, het is mijn mening!

Laatst gewijzigd door Savatage : 5 april 2008 om 23:49.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 23:49   #244
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
En gij gelooft dat, dat het initiatief v/d artiesten zelf kwam? Vergeet het maar dit was een georkestreerde opzet om het Vlaams Belang schade te kunnen toebrengen, georkestreerd door links! Toch het heeft niks uitgehaald want afgelopen verkiezing hebben ze een pandoering gekregen, waar ze niet rap van zullen bekomen en zeker niet als ze hun haat ideeen niet laten varen waarmee ze de bevolking trachten te indoctrineren. Wat die artiesten gedaan hebben was niks minder dan een politiek spelletje te spelen in de hoop dat er extra veel reacties zouden zijn losgekomen, maar helaas de bevolking had dit politiek spelletje al doorzien vooraleer de artiesten waren uitgezongen en dus was het maar één druppeltje water in een leeg glas!
Trouwens dit initiatief was er één om schade kunnen toe te brengen op één partij en dat is discriminatie en vandaar dat het gezang van uw artiesten vals heeft geklonken bij de grote meerderheid v/d Vlaamse bevolking!!
Artiesten moeten zich ver houden van politiek en met deze aktie zijn ze er niet goed uit gekomen, zij zullen dit nu en in de toekomst betalen!!!
Ik geloof dat niet, ik weet dat nu eenmaal. Met eigen oren en ogen kunnen vaststellen zelfs. De overheid is gewoon te bang en te laks om zoiets te organiseren. Patrick Janssens was dan ook niet echt opgezet met 0110 omdat hij vreesde dat het een averechts effect zou hebben.

Complottheorieën zijn altijd leuk, maar ams ze enkel afgaan op "geloofd gij da" en "ik denk" of "ik ben er zeker van" dan blijft het slap gelul. Bewijs me dat het niet het initiatief was van de artiesten zelf en dan wil ik u misschien geloven.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 08:37   #245
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huylebeke Bekijk bericht
Toch weer niet onze Alain zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 08:39   #246
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Hier hebben ze het graptje ook al doorgekregen......

http://lvb.net/item/6174

De conclusie is frappant:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lvb
De rol van Kifkif in heel deze zaak is merkwaardig.

Even opsommen:

1. Tegen Kifkif werd minstens één klacht ingediend bij het parket wegens antisemitisme en negationisme op zijn webforum. (#62094)

2. Kifkif zet een campagne annex petitie op waarvan de hoofdgedachte is dat de discussieforums van kranten vol staan met racisme, en dat daar iets tegen gedaan moet worden.

3. Kifkif sluit zijn eigen discussieforum volledig af.

Officieel bestaat er uiteraard geen enkel verband tussen deze drie punten. Louter toeval, mensen! Niks achter zoeken hoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2008 om 08:39.
Oud 6 april 2008, 08:42   #247
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan is het ook geen strijd met uw vaderland he. Dan ist een oorlog om religie en mij kan het niet schelen of alle kerken hier door moskees worden vervangen. Ik ga echt niet vechten als "de islam" voor de deur staat. Zoals ik al zei gloof is voor gekken. Of het nu in een kerk of een moskee gebeurt het blijft voor mij hetzelfde.
dan ga je je toch wat beter moeten verdiepen in islam hoor.
Eenmaal dat deze IDEOLOGIE aan de macht is, is er voor mensen zoals jij geen plaats meer. Dan mag je je bekeren of je hoofd missen. Je mag dus kiezen en er is geen dwang zeggen ze.

Oud 6 april 2008, 09:12   #248
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk niet dat het een oorlog is om relegie. maar om de cultuur.
wanneer de islam het voor het zeggen krijgt, zal men de saria iinvoeren.
en dat is hetgene de meesten bestrijden.
de linkse spelen de deinformatie goed uit. men heeft het steeds over de relegie. maar de grond van de zaak is dat de islam, relegie, een politieke relegie is.
en daar wringt het schoentje.
zeg tegen de mensen, de islam is een politieke relegie, die er op staat dat men zijn relegie ook gaat toepassen in de wetgeving. zoals pollekens kappen, hoofjes afsnijden (liefst door kinderen laten doen) vrouwkens stenigen. enz. dat is de islamrelegie, die politiek zal toegepast worden.
iemand die een beetje de wereldpolitiek volgt, zal dat reeds lang hebben ingezien.
natuurlijk, als men alleen naar famillie, en sterren op het ijs kijkt, en en het VRT journaal. dan zal men dat natuurlijk niet alleen niet weten, maar het zal ook in twijfel getrokken worden. waarom de huidige politiekers er niets aan doen? zijn ze niet zo slim? of kunnen ze anders geen cariere maken?
den duvel kan weten!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 09:24   #249
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
over het algemeen werd de vrije meningsuiting daar ook absoluut verdedigd!
Ik herinner mij niet dat er mensen waren die vonden dat dit verboden moest worden (ook al werd erkend dat het voor veel moslims kwetsend was), misschien op een enkeling na.
Ik droom...
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 09:38   #250
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het werd stilaan tijd dat er werd opgetreden tegen forums als politics.be. Wat mensen hier allemaal durven posten is te gek voor woorden. Het strafste is dan nog dat het soort mensen dat hier dan nog durft kritiek uiten op zo'n voorstel zelf niet vies zijn om censuur te durven inroepen omdat ze "persoonlijk" worden aangevallen. Dat soort mensen is zelf niet beroerd om alles wat maar niet vlaams is te bestoken alle zonden van israel. Maar o wee als je ze dan zelf in hun broek zet. En dan maar zeuren dat de mensen die ze uitspuwen zich tegen hen keren?! Het voorstel gaat eigenlijk niet ver genoeg. Men zou niet de internetfora, maar de providers moeten aanpakken en ze verplichten racistische taal van hun netwerk te bannen. Met andere woorden na waarschuwingen gewoon de klant afsluiten.
Alzo spreekt iemand die een dubbelnick is van een permanent gebande.
"Het wordt stilaan tijd dat er wordt opgetreden tegen forummers die politics.be zelf willen treffen."
Ongeacht de politieke overtuiging.
Oud 6 april 2008, 09:39   #251
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ik droom...
niet te geloven hé!

Oud 6 april 2008, 09:50   #252
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Waarom zou ik een strijd gaan uitvechten die de mijne niet is. God bestaat niet, allah bestaat niet en daar gaat jullie idiote strijd om.
Hey, niet veralgemenen. Niet alle religieuze volgelingen zijn idioten.

Maar het probleem is, de religieuze idioten die er wel zijn, brengen die strijd vroeg of laat tot aan jouw hals.
Oud 6 april 2008, 10:00   #253
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
Ik heb reeds een email gestuurd naar
[email protected]
en deze toestand vergeleken met het "chinees" internet
Is er ergens een standaardbrief die we kunnen gebruiken?

Of een algemene campagne tegen de dreigende censuur?
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 10:03   #254
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Alzo spreekt iemand die een dubbelnick is van een permanent gebande.
Geef je info door aan de mods. Als het werkelijk zo is, wordt ook de dubbelnick geband.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 10:12   #255
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja man dus als ze vlaanderen binnenvallen is het geen strijd met mijn vaderland voor mij dus wel he.Het is tegen een religie want de islam is een vorm van leven,en niet voor een religie.En ja vechten voor iets waar je rotsvast in geloofd is voor de dapperen de anderen laten alles maar over zich heen gaan als en laffe hond met de staart tussen de benen.In jouw plaats zo ik me oneindig diep schamen.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 10:16   #256
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
dan ga jij er toch een beetje teveel van uit dat "uw volk" het automatisch eens is met uw visie op "volk" en "cultuur"
ik behoor ook tot "uw volk" en toch ben ik vrij zeker dat jij en ik heel wat "cultuur"verschillen hebben...
Dat kan.Het gaat er mij over als de islam voor de deur staat, niet zoals yoda als een bange wezel onder een steen te kruipen maar terug te vechten!Ik volg wat ik denk wat goed is en jij vult dat zeker weer anders in.Ik ben nogal radikaal in mijn overtuigingen.

Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 6 april 2008 om 10:16.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 11:09   #257
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Vlaams nationalisten moeten zich niet druk maken over het landverraders imago. Dat krijgen ze sinds WOII niet meer afgewassen.

Ik schrik er echt niet van dat jij nooit een probleem hebt gehad met een vreemdeling. Dat is met de meeste blokkers zo. Het VB zegt dat ze een probleem zijn dus zal het zo wel zijn. Wederom bewijst hoe bekrompen jullie wel niet zijn.

Ik ben er zeker van dat de westerse wereld door de islam zal worden ingepalmd. Vroeger beschouwde ik dat als onzin, maar het is ondertussen wel duidelijk aan het worden dat men in het westen aanstuurt op een oorlog die het zal verliezen.

Moest het VB nu zeggen dat alle religies fout en gevaarlijk zijn, zou ik hun volledig gelijk geven en zouden ze mijn steun krijgen. Maar het gaat enkel over de islam en is het duidelijk dat het hier enkel om jaloezie gaat om dat hun godsdienst niet groeit en de andere wel.

Het VB is geen antwoord op de islam omdat het VB gelijk staat aan de islam!
Zoveel domheden in één post. Proficiat.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 11:15   #258
Tjolder
Parlementslid

Tjolder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan is het ook geen strijd met uw vaderland he. Dan ist een oorlog om religie en mij kan het niet schelen of alle kerken hier door moskees worden vervangen. Ik ga echt niet vechten als "de islam" voor de deur staat. Zoals ik al zei geloof is voor gekken. Of het nu in een kerk of een moskee gebeurt het blijft voor mij hetzelfde.
Dat is net het probleem het blijft niet beperkt tot kerk of moskee.
Als die gekken gaan bepalen dat je geen alcohol meer mag drinken.
Dat iedereen gedurende een maand niet meer mag eten overdag .
Je geen onbedekte vrouw meer mag zien op straat.
Wat ga je dan doen ?

Het is geen strijd tegen de islam maar een strijd VOOR vrijheid .

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 12:13   #259
Huylebeke
Banneling

Standaard

Citaat:
over het algemeen werd de vrije meningsuiting daar ook absoluut verdedigd!
Uffra Mbeya vergist zich.

Ik zou zelfs nog meer durven zeggen: Uffra Mbeya vergist zich schromelijk.

Hier is Alain, kifkif forum moderator:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alain
Mijn mening is inderdaad dat er voor openlijk racistische en fascistische sympathisanten van het Vlaams Blok/Belang geen plaats mag zijn op dit of op eender ander forum, weze het op het internet of ergens anders.
Het is naar mijn mening onder andere doordat allerhande media zich met het argument "vrije meningsuiting" de mond lieten snoeren dat het Vlaams Blok/Belang erin geslaagd is een aantal discussies naar zich toe te trekken en te monopoliseren.
Dat moet gedaan zijn.
Huylebeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 12:28   #260
Rogge
Parlementslid

Rogge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Waarom hoor ik niets over lesoir of 7sur7?
op het forum van le soir wordt dat al toegepast. je stuurt een bericht door, maar dat verschijnt niet op het forum: je moet daarvoor een dag wachten, en, als het door het personeel van le soir goedbevonden wordt, verschijnt het op het forum. Ik ben het al veel tegengekomen dat mijn berichten geweerd worden, ongeveer de helft wordt tegengehouden. degenen die mijn mening en posts een beetje kennen kunnen wel beamen dat ik niet meteen een extremist ben, laat staan dat ik zou oproepen tot haat. waartoe ik wel oproep is de ontbinding van de belgische staat, maar dat zien ze daar blijkbaar niet graag op hun forum verschijnen.

posts waarin Vlamingen verweten worden of waarin het Nederlands lelijk, marginaal of dictatoriaal genoemd wordt, kunnen er dan weer wel mee door.

Laatst gewijzigd door Rogge : 6 april 2008 om 12:30.
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be