![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er morgen ook maar een vinger uitgestoken wordt naar die man, zijn familie, of zijn fabriek, dan zal mevrouw zwaar boeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister
|
![]() Ik heb op de petitiesite geen spoor van haar naam gevonden. Ze heeft dus wel een ander met naam en adres blootgesteld, maar niet zichzelf.
Citaat:
Citaat:
Tussen haakjes, voor wie ambitie heeft: ze is huisvrouw, verveelt zich klaarblijkelijk, schrijft schabouwelijk Engels en woont volgens HLN in Hemiksem. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 16 april 2008 om 13:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik nooit een hetse beginnen tegen iemand die iets doet dat tegen mijn principes is, maar als ik hem ooit face �* face zou tegenkomen, zou ik hem wel duchtig mijn mening zeggen. Dat recht vind ik dat ik wel heb. Nu, die man zou inderdaad moeten weten dat hij iets doet dat zeer gevoelig ligt en moet dan maar tegen negatieve reacties kunnen. Anderzijds zou ik niet oproepen om die man zijn leven in een hel te veranderen en hem gaan stalken. Dat is er ook over. In principe deed hij niets onwettelijk, dus hij hoeft niet extra aan een schandpaal gebonden te worden. Sterker nog: zo iemand daar zeg 1 keer tegen dat hij je niet aanstaat door zijn "hobby" en laat je daarna vallen als een baksteen. Hij verdient geen verdere aandacht. Dat lijkt me een betere straf. Eenzaamheid en weten waarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een verschrikkelijk leven gaat die man tegemoet ! compleet genegeerd door Boadicea èn Anna List ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() En ik dacht niet dat er een boete staat op iemand negeren, tenzij het een agent is die het verkeer regelt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Voila, en daarmee weten we direct de naam van de "huisvrouw". Het is nu wachten op iemand die haar adres, telefoonnummer en e-mail op het net zet.
http://www.gva.be/Antwerpen/2620/artikel.asp?art={9A5A0D8F-D9AC-4DAF-A4CD-0964C91F022C} Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haar emailadres zal wel gemakkelijk op het net te vinden zijn zeker?
zou je dat hier mogen zetten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 16 april 2008 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om toch maar een voorbeeldje te geven, dat illustreert hoe belachelijk sommigen redeneren:
een beenhouwer verklaart op den teevee dat vlees eten gezond is, dat een mens toch biologische een omnivoor is, dat wij toch al lang vlees en vis kombineren met groenten en granen, dat vegetarisme misschien toch gevaarlijk is voor opgroeiende kinderen ..... en gaia vindt dat dat voldoende is om alle gegevens van die man te verzamelen en tegen de wet op de praaivesie te publiseren. (dat de oproep vergezeld gaat van een oproep tot strafbare stalking, behoort dan nog geen fluit tot de wetgeving op de praaivesie - naar mijn stelligste vermoeden dan toch)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Zo ziet u maar, wat door de een verguisd wordt is voor anderen een levensnoodzakelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 17 april 2008 om 07:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://x1dossier.forumup.be/index.ph...060cc747844576 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maar vergis je niet die quotas zelf zijn er onder ZEER strikte regelgeving en alles errond draait enkel rond natuurbehoud. Trouwens het meeste van de jacht draait rond natuurbehoud. Wat de motieven van die vetzak uit de westfluten betreft daar moet men zelf niet aan denken. Maar wat wel vast staat is dat weeral de groenen en de pers vuil spel spelen met aanstootgevende titels en fotos... on topic: Dat wijf is belachelijk diene peet zou haar best een vet proces aandoen... Onwetenden moeten zwijgen vooral als het gaat over jacht. Straks komen ze weer janken voor de 'verwilderde kat' ook ![]()
![]() |
![]() |