![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Iedereen (op een paar idioten na) weet dat CV volledig de mist is ingegaan. De man is in de eerste helft van vorige eeuw gestorven en sinds die tijd volledig irrelevant. Ik wou dat moslimfundamentalisten even ver weg en irrelevant waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen de moslims een multiculturele subsidie geven: als ze Boedhistische opleiding volgen en eentje over Europese rechten en plichten van de mens in een multiculturele samenleving, en finaal nog een goeie cursus rechten van de geemancipeerde vrouw, inclusief een paar boeksprekingen van de sexueel aktieve vrouw of vaginaboekjes moet volgens mij een integratiecursus zijn die ofwel afgeschoten wordt door de VN, maar genoeg om alle fundamentalisten eens goed in hun haar te doen krabben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
|
![]() vandaag in DM:
"Volgens een rapport van de Nefa Foundation, een Amerikaanse organisatie die opgericht werd na de aanslagen van 11 september, bevindt zich in Verviers een platform van moslimbroeders en Hamas dat banden heeft met terrorisme" 'overal' maar wèèr niet bij de boeddhisten!
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop de subsidies aan de kerkgemeenschappen, !!wij willen scheiding tussen kerk en staat
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 april 2008 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hamas heeft echter niets met terrorisme te maken. Dat is een volksnationalistische bevrijdingsorganisatie die strijd tegen een bloedige bezetting. Die strijd zou jij als volksnationalist moeten ondersteunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar, Luc: interpretatie of sharia is een moeilijke kunst; hoog tijd dat ook het Vlaams Belang zich op deze sharia toelegt! ![]() Citaat:
![]() Ze zijn irrelevant omdat zij absoluut geen cruciale actor zijn in de (geo)politiek van de moslimwereld. Ze zijn ontstaan als en in de mate dat ze de belangen van andere actoren, het Amerikaanse en Zionistische imperialisme en de lokale burgerijen, dienden. Tegelijkertijd zijn zij ook een uitlaatklep voor het ressentiment van de bevolkingen, een verwarde uitdrukking van revolte. In deze zijn is het "islamisme" een voorbeeld bij uitstek van vals bewustzijn. Het tegenstrijdige karakter van het islamisme verklaart ook dat zij, op Iran na, waar een anti-imperialistische pose het "monsterverbond" tussen burgerij en massa's doet standhouden, nergens in de moslimwereld de macht hebben kunnen veroveren. Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 april 2008 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
2) 'niets' ?; En ik ben tegen geweld!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 30 april 2008 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister
|
![]()
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Afghaanse bevolking wou verlost zijn van het communistische bezettingsleger. De Amerikanen steunden de moudjahedien die met veel moeite de Russen konden verdrijven. Eenmaal de Russen weg waren begon de machtsstrijd tussen de Moudjahedien. Ze gunden elkaar het licht in de ogen niet en begonnen elkaar af te slachten. Islamisten en andere religieuze zotten uit Pakistan zagen hun kans, zakten af naar Afghanistan, jutten verslagen moudjahedien op en kweekten ze op als taliban. Die islamitische waanzinnigen starten vervolgens een waar terreurregime en werden dankzij de Amerikanen verdreven of gedood, tot grote opluchting van de Afghaanse bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
enig gevoel voor de feiten is aan u ook niet besteed ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb voor en na het bloedbad op Tien An Men in China gewerkt nabij Shanghai. Je weet dat ik geen communist ben, maar toen ik er de eerst tijd werkte kreeg ik zowaar sympatie voor het systeem. Iedereen gelijk, allemaal op de fiets naar het werk, ook de directeur. Geen luxe en geen armoede. Allemaal broeders en zusters. En de leden van de partij waren voorbeelden en voortrekkers. Maar het bloedbad heeft me 'bekeerd'. Zelden heb ik dergelijke walgelijke en leugenachtige taal gehoord door machtshebbers over 'a handfull of criminals', volledig in tegenspraak met wat alle Chinezen me elke dag vertelden: 'we do not agree, but we can do nothing' Ik voelde me als een naïeve goedmenende nazi-sympatisant die plots geconfronteerd wordt met Auschwitz. Dit maar om te zeggen dat officiële Chinese beschuldigingen tegen de Dalai Lama me niet beïndrukken. 2) Plezante 'ruil'. Ik wou dat je hier 100% gelijk had. Maar je weet ook wel dat dit jammer genoeg niet helemaal juist. 3) Zonder twijfel heeft het Amerikaanse en Zionistische imperialisme de zaken meermaals op de spits gedreven. Maar ook zonder die factor is er een onopgelost probleem. Lang geleden heerste in de islamwereld een hoogstaande beschaving waar men naar opkeek. Dat is al lang verleden tijd. De islamlanden zijn nu niet de meest welvarende en niet mee met de ontwikkeling van wetenschap en techniek. Die ommekeer verwekt grote frustraties en zorgt voor een vlucht in een soort godsdienst die voor ons totaal voorbijgestreefd lijkt, en die de zaken alleen maar erger maakt. Een gelijkaardige ontwikkeling (alhoewel niet ivm islam) heb ik persoonlijk gezien bij bekenden: het leven niet aankunnen en dan een vlucht in de godsdienst, weg van de werkelijkheid Bovenstaande is voor mij geen 'geloofspunt'. Ik meen enkel dit te kunnen vaststellen. Als ik mij vergis ben ik dankbaar als men mij opnieuw op het juiste pad brengt.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 30 april 2008 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() Garry, ben je dan zo naïef dat de (juiste) stellingname van Geert C je verwondert!?
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zal niet nodig zijn
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij hebben het grootste terreurbudget. (In newspeak noemen ze dat ´defensiebudget´ neem ik aan.)
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft Hamas op volkomen democratische wijze de verkiezingen gewonnen, verkiezingen die Europa en de VS hadden geeist. De overwinning van Hamas werd dan als aanleiding gebruikt om de Palestijnse Autoriteit droog te leggen en te isoleren. Het is duidelijk dat Europa, de VS en Israel hiermee een intra-Palestijnse burgeroorlog beoogden met als einddoel de vernietiging van het Palestijnse volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
2) Ik ook, maar er is een grens. Het ANC (ZA) gebruikte geweld tegen het apartheidsregime. Dat vind ik toelaatbaar voor zover het geen terreur is tegen burgers. Dus wel tegen bv infrastructuurwerken, leger enz.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Mogelijk, maar dat moet dan wel gelden voor iedereen!
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geldt dat ook voor pakweg ETA, dat er, althans naar eigen zeggen, naar streeft zo weinig mogelijk burgers en zoveel mogelijk de Spaanse dictatuur te treffen?
|
![]() |
![]() |