![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't is naar 't schijnt tegen de regels maar toch vier vragen achter elkaar.
Welke raad geef je aan mensen die om twee uur 's nachts nog onnozele vragen zitten te bedenken voor de forummer van de week? |
|
|
|
|
|
#422 |
|
Minister
|
Is het tijdstip de reden dat je nu geen antwoorden geeft?
|
|
|
|
|
|
#423 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#424 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#426 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
1) Ik heb niet voorgesteld een maand naar hem te vernoemen. Maar, veel belangrijker: 2) Ik drink geen Kasteelbier.
|
|
|
|
|
#427 |
|
Staatssecretaris
|
A B C of D-cup
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Minister
|
Er liggen 1.000 aantrekkelijke vrouwen aan je voeten. Allemaal willen ze met je naar bed. Hoeveel neem je er in 1 x mee naar je slaapkamer?
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Europees Commissaris
|
Hmmm...
1. Als we aannemen dat die verhaaltjes over parallelle universa kloppen: een of ander middel om daar eens te gaan koekeloeren. 2. Ik heb soms m'n twijfels over het bestaan van iets als talent, maar 't is wel handig om dit te gebruiken als je een gemakkelijk excuus zoekt om te verklaren waarom je iets wel of niet doet/kunt. Daarom: een overweldigend artistiek talent om boeken, films, etc... te maken die mensen "een geweten schoppen" en klaarmaken voor de Revolutie. 3. De mogelijkheid om oneindig veel wensen in vervulling te zien gaan. Als dat niet pakt: een kant-en-klaar plan om van Vlaanderen het centrum van de wereldrevolutie te maken
|
|
|
|
|
#430 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2. Het is een morele plicht om de bankrekening van de Leider te vullen. (Uiteraard zal dit geld gebruikt worden om de revolutie te financieren.) 3. Er bestaan geen absolute waarheden; alles is klassengebonden en dus tijds- en plaatsgebonden. Raadpleeg daarom in geval van twijfel de Leider.
|
|
|
|
|
#431 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarbij: willen wij wel gevonden worden? Een theorietje die ik onlangs op de wereldomroep van de BBC gehoord heb: we hebben tot nu toe nog geen enkel signaal van uit de ruimte opgevangen omdat iedereen in het universum heel goed weet dat er een soort ruimteparasieten in het heelal ronddwaalt die bij het minste teken van leven op een planeet afstormen om ons uit te zuigen. Alleen wij zijn niet op de hoogte en blijven als een bende idioten signalen de ruimte insturen. Ik vind zo'n scenario in ieder geval veel geloofwaardiger dan dat Pindargeneuzel op politics
|
|
|
|
|
#432 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Verder: dat betekent dat je nog energie hebt die niét in de V-SB/Meervoud/SFL gestoken wordt. Foei, foei, foei! Ik verdoe m'n tijd toch ook niet op politics
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Europees Commissaris
|
Ja. Txiki's verklaring zou zijn dat ik "nen braven" ben; de mijne is dat ik "ne loerik" ben.
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Europees Commissaris
|
Borsten zijn borsten. Maar omdat ik toch moet antwoorden en trouw wil blijven aan mijn imago van "nen braven" te zijn (*): C.
(* Dat kan me ten tijde van de revolutie nog handig van pas komen. Leve de kunst van de misleiding!)
|
|
|
|
|
#436 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ok, de echte reden is ook dat m'n kamer nogal klein is, m'n bed nog kleiner en de vloer ervan nogal vuil op dit ogenblik.
Laatst gewijzigd door Burkide : 9 mei 2008 om 10:53. |
||
|
|
|
|
|
#437 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
om bij het onderwerp te blijven, waar kijk je 't eerst naar als je vrouwen ziet passeren?
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat zou je doen als op tv wordt bekend gemaakt dat de aarde morgen gaat vergaan en we nog 24 uur te leven hebben?
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nog 61 posts
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amai, heb je er zo'n probleem mee dat ik eens schreef dat je precies nen brave bent? 't Komt elke keer terug...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|