![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3901 |
Parlementslid
|
![]() Enkel religies kennen dogma's, zoals o.a. de 'onbevlekte ontvangenis' - 2008: staat nog altijd in de catechismus(de pil bestond toen nog niet...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3902 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3903 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. bv de massa/gravitatie dogma. Moet je eens aankaarten bij een 'wetenschapper' dat het niet klopt, kan je lachen! Pin d"Ar , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3904 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfde doel als de wetenschap zet het nog maar weer een keer neer: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Phillip D. Collins Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 mei 2008 om 22:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3907 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat heeft je uitstapje naar diersoorten te maken met bewustzijn dat in alles zou zijn? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3908 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wijfjesspinnen eten het mannetje op na de copulatie. Enz, enz. Mensen doden niet zonder reden (tenzij per ongeluk), de reden mag dan wel volkomen krankzinnig zijn (bv voor een god), maar het is een reden.
![]() |
![]() |
#3909 |
Europees Commissaris
|
![]() Groot gelijk ribke. Wist je dat dieren ook moorden uit gewone sexuele lust? Dolfijnen durven al eens een kalf te vermoorden, gewoon opdat de moeder terug beschikbaar zou zijn voor sex.
![]() |
#3910 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dolfijnen wist ik niet.
![]() |
![]() |
#3911 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3912 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dimi
![]() |
![]() |
#3913 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat inderdaad treffend is is voorstelling van wat evolutie betekent in de ogen van zijn tegenstanders, en die zo ver weg staat van de wetenschappelijke inhoud van de theorie; Nergens, maar dan ook nergens staat het in de evolutietheorie dat soorten moeten evolueren, gaande van "lagere" naar "hogere" diersoorten. Dat is wat zijn tegenstanders erbij trachten te sleuren om hun gelijk te kunnen halen. En dus kan het bestaan van diersoorten die al miljoenen jaren onveranderlijk zijn, niet gebruikt worden om de theorie te verwerpen. Capice?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 20 mei 2008 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3914 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3915 |
Europees Commissaris
|
![]() Evolutieleer is niet iets dat opgedrongen wordt. Wat ik ervan af weet heb ik zelf moeten uitzoeken, terwijl de Katholieke leer mij van kindsaf door de strot geduwd werd. Zelfs nu nog komen er idioten aan mijn deur bellen om mij het "licht" te brengen.
Ik heb nog nooit iemand aan mijn deur gehad die mij de evolutieleer kwam uitleggen.
![]() |
#3916 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zo belangrijk da je die evolutie leer aanhangt dat je hem gratis op school kreeg! ![]() en scholen zijn er voor indoctrinatie niet voor educatie! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 mei 2008 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3917 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu begrijp ik waarom WIJ geindoctrineerd zijn en JIJ niet. WIJ zijn naar school geweest.
![]() |
#3918 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Komaan. Kan je dat nu eens deftig staven? Enkele simpele bewijzen volstaan. En kom niet af met 'wordt wakker', 'doe je ogen open' en zulke zever. Stelling: Scholen zijn er voor indoctrinatie, niet voor educatie. Het onomstotelijk bewijs geleverd door Pindar volgt...
![]() |
![]() |
#3920 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
word wakker en doe je ogen open!! Wat dat ben je niet want je leest mijn postings hierboven blijkbaar niet Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |