![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus U bedoeld als ik in Beauvechin in de century 21 binnenkom met een dikke check en ik wens een appartement of een stukske bouwgrond te kopen, dat ik dat niet zal krijgen omdat ik nederlandstalig ben???
Is dat echt waar??? Heb eventjes gesurfd, immoweb enzo, niets van gemerkt, wel duurder als bij ons die huizen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, nog veel te vroeg.
Ik heb dan ook gezegd dat dat mijn opties zijn bij vlaamse onafhankelijkheid en die zal nog wel wat decennia, zoniet eeuwen, op zich laten wachten. Dus ja, nog veel te vroeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() ik wist dat u mij ging misquoten
geen teken van oprechtheid en/of vertrouwen Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 mei 2008 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien uw vraagstelling wat aanpassen dan? Ik had het echt anders begrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() "iets te vroeg" != "veel te vroeg"
indien Nederlands niet uw moedertaal is bied ik u mijn verontschuldigingen aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Veel te vroeg voor wat? Anders misquote ik U sebiet misschien weer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog ongelooflijker wordt het als je weet dat vlaanderen een modern bestuur wil, maar niet in staat blijken om in hun uitgebreide databanken een veldje bij te voegen: "Language = FR", zodat ze, nadat ze op "Print" duwen, meteen de juiste documenten in het frans krijgen. Nee, dat is namelijk dienstverlening en die geven ze wel aan eender welke migrant, maar niet aan een franstalige, want dat is de vijand! vlaanderen absurdistan, als je het mij vraagt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die hebben de franstaligen al duizend keer gecontesteerd en procedures tegen aangevat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bent U er ook zo een die denkt dat heel de wereld slecht is, alleen 'wij vlamingen' niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() De kulturele Reconquista zul je bedoelen.....! Als het gaat om 'annexatie' dan is dat een franstalige aangelegenheid, niet alléén in België maar ook in Frankrijk. De franstaligen zijn de annexatiekampioenen. Let op uw taalgebruik a.u.b.!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stropdrager : 23 mei 2008 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Taalwetten die de franstaligen sinds 1930 met de voeten treden, en dat tot op dit ogenblik, als het op verlenen van faciliteiten aankomt. Niet omgekeerd dus. Wallonië heeft trouwens in het begin van de twintigste eeuw resoluut geweigerd van faciliteiten te verlenen aan de massaal aanwezige Nederlandstaligen in het Waalse industriebekken en was toen voorstander van homogene taalgebieden en vragende partij voor het vastleggen van de taalgrens. Na de kulturele 'genocide' van Hertoginnedal werd Vlaanderen daarvoor begrijpelijkerwijze vragende partij en maakten de franstaligen een bocht van 180 graden. Denk toch na man, voor je zulke dwaasheden schrijft, en verdiep U eindelijk eens in de geschiedenis terzake, dan zou je niet anders kunnen dan aan onze kant staan. Wat bezielt je eigenlijk om zo tegen je eigen taal steling te nemen......????? ![]() Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 23 mei 2008 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kom eens terug als ge een eerlijke vergelijking durft maken. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 23 mei 2008 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |