![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2221 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Probeer maar een eredoctoraat te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Als jij aantoont dat de bedoeling van een eredoctoraat is om de persoon in kwestie te belonen voor z'n merites. Dan verliezen we allebei onze tijd met iets onmogelijks.
Of moet ik aannemen dat Philippe Cobourg daadwerkelijk beloond werd omwille van z'n merites?
![]() |
![]() |
![]() |
#2224 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het dan ook over eredoctoraten in het algemeen. En ik heb geen enkele reden om aan te nemen waarom Limburg fundamenteel anders zou zijn dan Leuven.
Nuja, zoals je ziet: ik ben eerder voorstander van het afschaffen van dat hele gedoe, universiteiten onwaardig. Wie een doctoraat wil, moet maar een doctoraatsthesis schrijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#2226 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind de vergelijking nogal ver gezocht eerlijk gezegd... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaani_Dushman
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaani_Dushman
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2231 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miguelito
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstaligen worden als tweederangsburgers behandeld door pestmaatregelen zoals in Zaventem, Liedekerke, etc. Ook worden ze buitengekeken uit VDAB-werkwinkels als ze geen perfect Nederlands spreken. Inderdaad zaken zoals in Zaventem kunnen niet volgens mij en krijgen ook kritiek in de internationale pers en van de raad van Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de laatste berichten steunt de raad van Europa de Franstaligen NIET,maar stelt wel de terechte vraag waarom dt ganse zaakje met die randgemeenten en die burgemeesters nog niet geregeld is..en moedigt Belgie aan om het op te lossen....
Om gelijk welke reden,dat randgeval IS een blamage! Er is zelfs geen aanwijzing van "schuldigen" voor zover ik kan begrijpen.... Tijdens het bezoek van die commissieleden aan Belgie hebben de excellenties duidelijk voor hun beurt gesproken,hiertoe waarschijnlijk aangemoedigd door de pershordes die ONMIDDELIJK,en wel NU,een verklaring willen....en zijn in die val getrapt.... Dit rapport,ongetwijfeld netjes ingebonden,kan nu in de kast bij eerdere rapporten,en ondertussen blijft daar de vraag die kelt zich stelt: Waarom wijst de politieke meerderheid in die randgevallen geen kandidaat -burgemeester aan die de wetten en reglementeringen van het Vlaams Gewest,(die ook belgische wet zijn),onverkort zullen toepassen. Die wetten en reglementen waren nochtans OK voor tientallen andere burgemeesters waaronder verschillende Franstaligen..... :s Die wetten en reglementen worden NIET in een gemeenteraad opgesteld of gewijzigd,maar in de volksvertegenwoordiging en bij meerderheid DAT is het schandaal,DAT lokt vreemde commissies naar ons land... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En i.v.m. Zaventem zou ik het volgende willen vragen: mag een gemeente nu al niet meer zèlf beslissen aan wie ze al of niet haar eigendom verkoopt? En waarom?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat de drie betrokken burgemeesters hun grote gelijk niet precies eender verdedigden bij de raad van Europa? Ga daar dus daar zeuren als hun conclusie je niet bevalt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 mei 2008 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2238 |
|
![]() Of om een adellijk lintje opgespeld te krijgen, zoals Oosterlinck.
![]() |
#2239 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |