![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom was u zo achterlijk om op Leterme te stemmen? | |||
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 98,08% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
LDD is de levensverzekering van het kartel. Als de N-VA niet wordt gepaaid met een krachtig communotair discours vanuit de CD&V weet Leterme ook dat de N-VA een fusie zal aangaan met LDD en zo samen aan meer dan 20% kopmen. En dat ze misschien zelfs reskeren een stuk van de CD&V-basis mee te sleuren. Dus zolang LDD het goed doet, is de kans klein dat het kartel barst, tenzij de regering per sé een halfbakken staatsbhervormingscompromis door de strot van BDW wilt proppen. Als dat niet lukt, zullen ze de steun van de groenen vragen en zal het gedaan zijn met het kartel. Bij de volgende verkiezingen halen LDD en N-VA samen meer dan 20%, net zoals VB. => blokkering van België (op Vlaams niveau zal een coalitie Groen!-SP.a-CD&V-VLD niet lang standhouden.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toevallig is het belgicistisch bezoek ![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik kan me niet van de indruk ontdoen dat nogal wat medeforummers (en ik ben eerlijk: ik reken jij daar ook bij) het licht van de zon zouden ontkennen om toch maar hun gelijk te halen of op zijn minst dingen uit de context te lichten om bepaalde standpunten naar voren te brengen. Het ging erom: de discussie ging erover dat 44% van de VB-kiezers monarchistich zijn. dat dat percentage daalt of stijgt is irrelevant voor die vaststelling. Het was enkel een momentopname die aantoont hoe onbezonnen mensen omgaan met hun meest fundamentele democratische recht: "hun stem". Als jij dan in die discussie gaat focussen op het feit dat dat percentage daalt (ik betwijfel dat dat het geval zal zijn bij VB-kiezers, maar soit: dat is stof voor andere studie) neem je de aandacht weg van een punt waar VB onmogelijk tevreden kan over zijn, zonder op de kern van de zaak in te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dedecker heeft een paar dagen geleden toch georakeld dat kartels, allianties of fusies des duivels zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Gouverneur
|
![]() Dedecker speelt het spel op een intelligente manier, na volgende verkiezingen wordt alles duidelijker.
Laatst gewijzigd door rik47 : 8 juni 2008 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens te thread stater zijn er 97% van de mensen hier achterlijk
Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is daarentegen tijd voor Vlaamse frontvorming, wat véél meer kan verwezenlijken dan de individuele taktiekjes van N-VA, VB of LDD samen. Het is tijd om die 50% Vlamingen die voor onafhankelijkheid zijn, een éénmalige alliantie aan te bieden die hun stem kan vertolken, en België voorgoed kan uiteenrijten. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 8 juni 2008 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anders moet je achteraf toch weer splitsen en 1 BHV is al genoeg. Laatst gewijzigd door azert : 8 juni 2008 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
JMDD is nog steeds voorstander van een FUSIE LDD-NVA Laatst gewijzigd door flamingant : 8 juni 2008 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humor wel... leuk... bah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gezagsargument Azert zegt zoveel... het wordt vervelend.
|
![]() |
![]() |