![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#442 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Overigens; Vlijmscherp. 't is nogal wiedes dat je 'meer' hebt gekregen. Zegt 'staatsschuld' u iets?
|
|
|
|
|
#445 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en waarom is een staatsschuld per definitie iets slechts?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#446 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou overigens niets uitmaken. Ik zou toch meer moeten betalen, later.
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
bedrog Laatst gewijzigd door Dope : 10 juni 2008 om 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#448 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel. (1) omdat - als de staat de intentie heeft om die af te betalen - ze daar belastingssgeld voor moet afromen. Dat mag al niet. Ten tweede - instrumenteel - is dat een herverdeling van arm naar rijk. (Sociaal, hé.) Den derde: het legt een gigantische hypotheek op uw toekomstige welvaartsproductie.
|
|
|
|
|
#449 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een staatsschuld aangegaan om de toekomst net te verzekeren, is in mijn ogen iets goed. misbruiken en de wafelijzerpolitiek hebben in dit land ervoor gezorgd dat de staatsschuld echt wel te hoog was, maar dat doet niet af van het nut van een staatsschuld.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#450 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En het gaat hier niet over stalin of hitler, waarom sleurt ge die daarbij. Omdat het "ook een staat" is of wat? vergelijking die op de ballen slaat. In afrika zijn er genoeg territoria in een machtsvacuüm waar burgeroorlogen en stammentwisten meer regel dan uitzondering zijn. Hét voorbeeld van een libertarische maatschappij natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#451 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alé; wat denk je nu? Dat er in de toekomst geld uit de lucht komt gevallen die de staatsschuld gaat afbetalen? Ja; dat is wrslk wel zo - daarom hebben we nu koopkrachtstakingen. Je weet toch dat 'staatsschuld' en 'inflatie' in causaal verband staan met elkaar, hé? Welk nut is er volgens u aan een staatsschuld? Leg dat eens uit?
|
|
|
|
|
#452 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#453 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#454 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#455 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
ook al verdien je geld met je studentenarbeid dat is dankzij het belastingvrij minimum! leve de staat! |
|
|
|
|
|
|
#456 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik werk in de horeca.
|
|
|
|
|
#457 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#458 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij bestaan die niet.
Alles officieel? Tarara. Ge moogt al blij zijn als het gemiddelde café door de gezondheidsinspectie zou geraken, als ze ooit eens komen;
|
|
|
|
|
#459 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Trouwens, applausje voor Adrian in deze thread. De gebruikelijke onzin werd weer met de grond gelijk gemaakt. Laatst gewijzigd door Bill Ayers : 10 juni 2008 om 16:15. |
|
|
|
|
|
|
#460 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
zeker niet altijd; heb ik dat gezegd: neen.
Ik vind bijvoorbeeld dat ik wiet zou mogen smoren in het openbaar, dit is echter verboden. Dus de wet beperkt mij. Wat ik wél zeg, is dat de huidige stand van zaken beter, véruit beter is dan het libertarische alternatief (zonder staat, zonder wetten, zonder politie, etc). |
|
|
|